ALARM SAMOCHODOWY BLOKER 44 Z PILOTAMI TYPU SCYZORYK I ULTRADŹWIĘKOWYM CZUJNIKIEM RUCHU
Wysokiej klasy praktyczny i niezawodny analogowy alarm samochodowy BLOKER 44 przeznaczony do samochodów osobowych oraz użytkowych z instalacją elektryczną 12V. Znajdujące się w komplecie akcesoria umożliwiają bezproblemowy montaż zestawu w większości pojazdów z analogową instalacją elektryczną.
Rozbrojenie alarmu powoduje otwarcie samochodu. Analogicznie zamykając samochód włączamy alarm. Urządzenie idealnie sprawdza się też współpracując z oferowanymi przez nas na innych aukcjach centralnymi zamkami BLOKER.
Oferowany zestaw w stosunku do wersji standardowej wzbogacony jest o ultradźwiękowy czujnik ruchu, który reaguje na ruch w kabinie samochodu. Taka konfiguracja alarmu gwarantuje solidne zabezpieczenie antykradzieżowe.
Funkcje alarmu Bloker
- współpraca z praktycznie każdym fabrycznym centralnym zamkiem nawet pneumatycznym
- regulowany czas opóźnienia uzbrajania
- funkcja wyłączania samouzbrajania
- wybór impulsu sterującego plus, minus, pneumatyczne i inne
- współpraca z modułem komfort w zakresie domykania szyb
- dwa osobne wyjścia na kierunkowskazy
- funkcja odcięcia zapłonu
- funkcja zamykania drzwi po uruchomieniu silnika poprzez naciśnięcie pedału hamulca
- automatyczne ponowne uzbrajanie w po przypadkowym rozbrojeniu alarmu
- funkcja ciche uzbrajanie - wyłączanie sygnału dźwiękowego przy załączaniu alarmu
- funkcja drugi kanał - otwieranie klapy bagażnika, wlewu paliwa itp. z pomocą pilota
- funkcja sygnalizacji otwartych drzwi
- funkcja tryb serwisowy - chwilowe wyłączenie czuwania (warsztat, myjnia itp.)
- możliwość rozbudowy o ultradźwiękowy czujnik ruchu i czujnik mikrofalowy (opcja)
Alarm nie współpracuje z cyfrowymi szynami danych typu CAN.
Piloty
W komplecie znajdują się dwa eleganckie piloty zdalnego sterowania typu scyzoryk. Do centralki alarmu można wczytać jednocześnie aż 4 piloty. Piloty pracują w częstotliwości 433MH i jako jedne z niewielu na rynku posiadają dynamicznie zmienny i niepowtarzalny kod zabezpieczeń Keeyloq (patent firmy Microchip).
Piloty posiadają trzy przyciski:
- ciche uzbrajanie / zamknięcie drzwi (3)
- uzbrajanie / zamknięcie drzwi (2)
- rozbrajanie / otwarcie drzwi / drugi kanał (4)
Po montażu alarmu istnieje możliwość przełożenia kostki immobilizera z oryginalnego kluczyka do pilota Bloker. Obudowa pilota Bloker posiada miejsce na transponder. Maksymalny rozmiar pastylki immobilizera to 13x3.5mm.
Na odwrocie pilota znajduje się miejsce na emblemat marki, który na życzenie dokładamy do zestawu. Aby otrzymać logo, w uwagach do zamówienia prosimy o informację jaki emblemat mamy wysłać.
Zawartość kompletu
- centralka alarmowa (1)
- czujnik ultradźwiękowy (2)
- czujnik wstrząsowy z prealarmem (3)
- przycisk serwisowy (4)
- dioda LED (5)
- przekaźnik samochodowy z podstawką (6)
- syrenka alarmowa 6-tonowa (7)
- dioda prostownicza (8)
- wiązka elektryczna (9)
- czujnik pod klapę (10)
- piloty zdalnego sterowania (11)
Piloty wyposażone są w groty nr 52 przedstawione na załączonej do oferty grafice (pasują do nowszych samochodów grupy VAG: Audi, VW, Seat, Skoda a także niektórych modeli Ford Galaxy).
Na naszych aukcjach możliwy jest zakup grotów przeznaczonych do innych modeli samochodów. Kliknij link "Wszystkie przedmioty sprzedającego" aby wyszukać nasze aukcje z grotami do pilotów typu scyzoryk i kluczyk:
- http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=5266869
Pełen wzornik dostępnych grotów można uzyskać pod adresem:
- http://imenet.pl/pomoc
Do zestawu poza standardową instrukcją montażu dołączona jest autorska publikacja "Mini Poradnik Montażu Alarmu". Poradnik w formie kolorowej broszury krok po kroku prezentuje zagadnienia potrzebne na etapie samodzielnej instalacji zestawu w samochodzie.
W zestawie gratis rozpiska instalacji elektrycznej samochodu. Aby ją otrzymać po zakupie należy w uwagach do zamówienia podać model oraz rocznik samochodu. Listę modeli samochodów, do których posiadamy pomoc instalacyjną można sprawdzić pod adresem:
- http://imenet.pl/pomoc/rozpiski
Brak wyszczególnionego modelu pojazdu na powyższej liście nie wyklucza automatycznie alarmu z montażu. W wielu przypadkach jest to możliwe po konsultacji z elektromechanikiem.