22 niezmienne praw marketingu
Al Ries Jack Trout
- Rok wydania: 2000
- Rodzaj okładki: Miękka
- Autor: Al Ries Jack Trout
- Stan: Widoczne ślady używania
- ISBN: 9788320812848
- Wymiar: 15cm x 21cm x 1.1cm
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 172
- Waga: 0.224 kg
- Indeks: -
- TIN: T06208008
W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwszym niż lepszym*jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny*trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć*dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej*sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski.Autorzy podają w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. ;
Objaśnienie do stanu: Widoczne ślady używania
Książki posiadające drobne ślady użytkowania, które nie wpływają na zawartość i nie utrudniają czytania (drobne przybrudzenia, zagięcia, mogą pojawić się podkreślenia, podpis, inne).