Power Dynamics Galax-10s to aktywny subwoofer studyjny.
Regulowany Crossover oraz odwrócenie fazy pomagają przy optymalnym ustawieniu brzmienia. Subwoofer wyposażony jest w głośnik niskich tonów 25cm (10") Aramid Kevlar i gwarantuje najintensywniejsze doznania basowego fundamentu.
Wejścia typu XLR i jack pozwalają na włączenie subwoofera studyjnego do wszystkich standardowych systemów audio.
W celu umożliwienia ustawienia w pobliżu monitora komputerowego lub innych urządzeń, subwoofer typu bass reflex Power Dynamics Galax-10s jest ekranowany magnetycznie.
Podstawowe informacje:
aktywny subwoofer studyjny z głośnikiem 25cm (10")
solidne i dynamiczne brzmienie z niewielkimi zniekształceniami
ekranowany magnetycznie, odwrócenie fazy i regulowana częstotliwość odcięcia
czarna obudowa typu bass reflex z zaokrąglonymi krawędziami
Właściwości:
złącza: 2 x wejście XLR (mono), 2 x wejście jack 6,3mm (mono), 2 x wyjście jack 6,3mm (mono)
głośnik niskich tonów: Aramid Kevlar (włókno szklane)
moc maks.: 350W
moc RMS: 175W
pasmo przenoszenia:35Hz - 165Hz
S/N: >90dB
regulator głośności
regulator odcięcia
przełącznik fazy
przełącznik auto on/off
dioda LED Power
antypoślizgowe podkładki z gumy
włącznik/wyłącznik z tyłu urządzenia
zasilanie: AC 220-240V, 50Hz
Zakres dostawy:
1 x urządzenie
1 x kabel sieciowy
Wymiary:
38 x 32 x 40cm (szer x wys x gł)
waga: ok. 15,5kg
Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń zażądać spisania protokołu w obecności kuriera. Tylko prawidłowo sporządzony protokół szkody jest podstawą dochodzenia roszczeń wobec firmy kurierskiej.
Bez prawidłowo sporządzonego protokołu szkody nie przyjmujemy zwrotu uszkodzonego towaru a co za tym idzie nie zwracamy środków !
Kurier ma obowiązek sporządzenia protokołu szkodowego w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. Jeżeli protokół nie został sporządzony bezpośrednio przy odbiorze przesyłki, mogą pojawić się trudnośći z udowodnieniem, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, a nie już później, po jej wypakowaniu. Podobnie jest w sytuacji, gdy sprawdzenia stanu przesyłki zaniechano z winy przewoźnika lub gdy ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika.