JakAIzmieniabiznesi jegootoczenie
Dowiedzsię,jakwyglądaobecniewykorzystanieuczeniamaszynowegoi sztucznejingencjiw zarządzaniustrategicznymatakżeadaptacjatychoraz innychpojawiającychsiętechnologiiprzez organizacjebiznesowe.Poznajspołecznąpercepcjętychprocesów.Wdziewięciuskondensowanychi przystępnienapisanychrozdziałachznajdzieszznakomitei krytycznewprowadzeniedozagadnieniawykorzystaniaAIw biznesie.Niejesttoanispojrzenieprzez różoweokulary,aniostrzeżenieprzedapokalipsą.Podejścieautorówdobrzewyrażatytułjednegoz rozdziałów: „AIjesttutaj.Coteraz?” .Omawiająpotencjalnezyskii ryzykazwiązanez AI,opisują,jakfirmymogąkreowaćwartościdziękiAI,szukająmożliwychprzyszłychzagrożeńwynikającychz nieodpowiedniegojejwykorzystywaniaoraz czekającychnaswyzwań,anakońcuzastanawiająsięnadmożliwymistrategiamiAI.Pisząteżo tym,jakiudziałmiałasztucznaingencjaw zbieraniumateriałówdoksiążkii w jejpowstawaniu.Topierwsza,anapewnojednaz pierwszychksiążekpolskichautorówo tym,jakAIzmieniabiznesi jegootoczenie.
Spójrznapotencjalnąprzyszłośćsztucznejingencjiprzez pryzmatwspółpracy,dostępności,otwartościi demokratyzacji.
Podsumowaniewygenerowaneprzez mechanizm„TL;DR’ stworzonyprzez OpenAI:
Sztucznaingencjaz pewnościąpozostaniez namii będziecorazbardziejpowszechnaw naszymżyciu.Ważnejest,abybyćrealistąw kwestiijejpotencjałui ograniczeń.Jakw przypadkukażdejnowejtechnologii,nadejdzieokresdostosowania,podczasktóregobędziemyuczyćsię,jakskuteczniez niejkorzystać.
AleksandraPrzegalińska– profesorkaAkademiiLeonaKoźmińskiego,doktorhabilitowananaukspołecznych,filozofka,badaczkarozwojuhumanoidalnejsztucznejingencji,botówi robotówspołecznych.AbsolwentkaTheNewSchoolforSocialResearchw NowymJorku.Jakopost-docprowadziłabadaniaw MITw Bostonie,aktualniezwiązanatakżez HarvardUniversityjakoSeniorResearchAssociate.Publikowałam.in.w: „TheAtlantic”,„FrankfurterAllgemeineZeitung”,„HarvardBusinessReview” .Regularniewypowiadasięw polskichmediach:w „NewsweekPolska”,„GazecieWyborczej”,„Polityce” ,atakżew wizjii radiu.Wrazz PawłemOksanowiczemopublikowałaksiążkęSztucznaIngencja.Nieludzka,arcyludzka.WspółautorkaksiążkiSpołeczeństwowspółpracy(zD.Jemielniakiem).Prorektorkads.Współpracyz Zagranicąi ESRw AkademiiLeonaKoźmińskiego,członkiniRadyNadzorczejBankuHipotecznegoMilleniumoraz EscolaS.A.
DariuszJemielniak– prof.drhab.,kierownikkatedryMINDSw AkademiiLeonaKoźmińskiego.Członekkorespondenti wiceprezesPAN.Od2015r.pracujejakofacultyassociatew Berkman-KleinCenterforInternetandSocietynaUniwersytecieHarvarda.AutorksiążekTheNewKnowledgeWorkers,monKnowledge?AnEthnographyofWikipedia,ThickBigData:DoingDigitalSocialSciences,CollaborativeSociety(zA.Przegalińską).Popolskuukazałysięm.in.:Życiewirtualnychdzikich:NetnografiaWikipedii,największegoprojektuwspółtworzonegoprzez ludzioraz Społeczeństwowspółpracy(zA.Przegalińską).Ekspertzarządzaniastrategicznegow spółkachtechnologicznychi komunikacjiinternetowej,współzałożycielstartupów(wtymopartychnaAI),członekRadyNadzorczejFundacjiWikimediai EscolaS.A.
SKU PRODUKTU: 154569 | SKU WARIACJI: W158954