AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY PRAMAC GSW65
64,8kVA 400/230V
WYCISZONY Z SILNIKIEM DIESLA
+ OLEJ 10W30 NA PIERWSZE ZALANIE W CENIE !
+ PRZEGLĄD ZEROWY W CENIE ( ZALANIE, ODPALENIE, SPRAWDZENIE )
+ DOSTAWA KURIEREM W CENIE
MAJĄ PAŃSTWO PYTANIA - JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI 7 DNI W TYGODNIU 8-22
W PEŁNI WYPOSAŻONY AGREGAT NA SILNIKU YANMAR DIESEL
Agregat Pramac GSW-220D to urządzenie o niskim poziomie hałasu.
Jest to idealny agregat do zastosowania na terenach zamieszkałych lub poza normalnymi godzinami pracy.
Pramac GSW-220D jest wyposażony w niezawodny silnik Diesla, najwyższej klasy komponenty oraz pełnię oprzyrządowania.
GSW-220D
Główne parametry
Częstotliwość Hz 50
Napięcie V 400
Współczynnik mocy cos φ 0.8
Liczba faz 3
Moc
Moc maksymalna LTP kVA 220.00
Moc maksymalna LTP kW 176.00
Moc znamionowa PRP kVA 203.71
Moc znamionowa PRP kW 162.97
PRP - Moc Znamionowa:
Definiowana jest jako maksymalna moc jaką agregat jest w stanie dostarczyć podczas
pracy ciągłej pod zmiennym obciążeniem przez nieograniczoną liczbę godzin w ciągu
roku w ustalonych warunkach oraz przy zachowaniu okresów serwisowych zalecanych
przez producenta. Średnie obciążenie w czasie 24h nie powinno przekroczyć 70%
mocy znamionowej. Dopuszczalne jest 10% przeciążenie przez 1 godzinę w ciągu 12
godzin.
LTP - Moc maksymalna:
Definiowana jest jako maksymalna moc w ustalonych warunkach, jaką agregat jest w
stanie dostarczyć przez maksymalnie 500 godzin w ciągu roku (z czego nie więcej niż
300 godzin w trybie ciągłym) przy zachowaniu okresów serwisowych zalecanych przez
producenta. Nie dopuszczalne jest jakiekolwiek przeciążenie.
Dane silnika
Producent silnika Deutz
Model BF6M1013 FC G3
Zoptymalizowana emisja spalin wg 97/68 50Hz (COM) Stage II
System chłodzenia silnika Woda
Liczba cylindrów i układ 6 w rzędzie
Pojemność cm³ 7146
Zasilanie Turbodoładowany z intercoolerem
Regulator obrotów Elektroniczny
Moc znamionowa PRP kW 183
Moc maksymalna LTP kW 201
Pojemność układu smarowania l 20
Zużycie oleju silnikowego przy 100% PRP % 0.3
Pojemność układu chłodzenia l 27.3
Paliwo Diesel
Szczególne zużycie paliwa przy 75% PRP g/kWh 222
Szczególne zużycie paliwa @ PRP g/kWh 226
System rozruchu Elektryczny
Moc rozrusznika kW 3
Napięcie instalacji V 12
Engine and block
• Watercooled cylinder in-line engine.
• Turbocharging and turbocharging with charge air cooling.
• Modern high-pressure fuel injection system with single injection pumps.
• All servicing points on one side.
• Exemplarily low fuel and oil consumption, long service intervals save operating costs.
• Outstanding load acceptance ensures immediate power supply.
Cooling system:
• NT cooling system/intercooler mounted
• Pusher-type fan
• Guard
Filter:
• Dry air cleaner mounted, with connection for restriction indicator
Fuel system
• Fuel filter
• Fuel prefilter
Prądnica
Producent prądnicy Mecc Alte
Model ECO38-2S
Napięcie V 400
Częstotliwość Hz 50
Współczynnik mocy cos φ 0.8
Typ Bezszczotkowy
Bieguny 4
Standardowy AVR DSR
Tolerancja napięcia % 1
Sprawność @ 75% obciążenia % 92.9
Klasa izolacji H
Klasa IP 23
Budowa
Solidna konstrukcja, która zapewnia łatwy dostęp do połączeń oraz części podczas
przeglądów okresowych.
Regulator napięcia
Za kontrolę generowanego napięcia odpowiedzialny jest cyfrowy regulator DSR.
Stabilność napięcia wynosi ±1% w stanie ustalonym niezależnie od współczynnika
mocy oraz zmiany obrotów w zakresie od -5% do +30% obrotów znamionowych.
Uzwojenia / System wzbudzenia
Stojan alternatora jest nawinięty z poskokiem 2/3. Zapewnia to eliminację krotności
trzeciej harmonicznej (3, 9, 15, itd.) napięcia wyjściowego. Uznawane jest to za
najlepsze rozwiązanie w celu niezawodnego zasilania odbiorników nieliniowych.
Poskok 2/3 minimalizuje indukowanie się nadmiernych prądów w obwodzie
neutralnym. MAUX - Uzwojenie Dodatkowe MeccAlte jest oddzielnym uzwojeniem w
stojanie zasilającym regulator napięcia. Uzwojenie to umożliwia przejęcie 300%
obciążenia znamionowego przez 20 sekund. Umożliwia to niezawodny rozruch
silników elektrycznych.
Izolacja / Impregnacja
Izolacja jest klasy H. Uzwojenia zostały zaimpregnowane najwyższej jakości żywicą
epoksydową
Normy wykonania
Alternator został wykonany zgodnie z najbardziej powszechnymi normami, tj. CEI 2-3,
IEC 34-1, EN 60034-1, VDE 0530, BS 4999-5000, CAN/CSA-C22.2 No14-95-
No100-95.
Wyposażenie agregatu
PODSTAWA WYKONANA ZE SPAWANYCH STALOWYCH PROFILI, WYPOSAŻONA W:
• Amortyzatory drgań o odpowiedniej wielkości
• Spawane nogi podporowe
PLASTIKOWY ZBIORNIK PALIWA WYPOSAŻONY W:
• Wlew
• Odmę (wentylację)
• Czujnik poziomu paliwa
RURKA SPUSTOWA OLEJU:
• Ułatwiony spust oleju
SILNIK WYPOSAŻONY W:
• Akumulator rozruchowy
• Płyny (oprócz paliwa)
OBUDOWA:
• Wyciszona obudowa wykonana z modułowych ocynkowanych stalowych paneli w
celu ochrony przed korozją oraz agresywnymi warunkami. Odpowiedni montaż oraz
uszczelnienie zapewniają pełną ochronę przed warunkami atmosferycznymi.
• Łatwy dostęp w celu okresowej obsługi dzięki: szerokim bocznym drzwiom
mocowanym na zawiasach ze stali nierdzewnej z plastikową klamką ; zdejmowanym
panelom..
• Zamykane drzwi zabezpieczające panel sterowania z oknem
• Boczna czerpnia powietrza odpowiednio zabezpieczona i wyciszona. Górna
zabezpieczona wyrzutnia powietrza.
• Pojedynczy centralny uchwyt transportowy na dachu z możliwością odłączenia.
WYCISZENIE:
• Obudowa wyciszona
• Wydajny tłumik umieszczony wewnątrz obudowy
Dane wymiarowe
Długość (L) mm 3400
Szerokość (W) mm 1250
Wysokość (H) mm 1975
Waga (suchy) Kg 2514
Pojemność zbiornika paliwa l 360
Zbiornik paliwa wykonany z: Plastic
Czas pracy
Zużycie paliwa @ 75% PRP l/h 36.67
Zużycie paliwa @ 100% PRP l/h 49.24
Czas pracy przy @ 75% PRP h 9.82
Czas pracy przy @ 100% PRP h 7.31
Poziom hałasu
Gwarantowany poziom hałasu (LWA) dBA 97
Poziom ciśnienia akustycznego z 7 m dB(A) 68
Dane instalacyjne
Całkowity przepływ powietrza m³/min 236.40
Przepływ spalin przy PRP m³/min 35.2
Temperatura spalin przy LTP °C 530
Dane prądowe
Pojemność akumulatora Ah 150
Prąd maksymalny A 317.55
Prąd znamionowy wyłącznika A 350
Dostępne panele sterowania
Automatyczny Panel Sterowania ACP