Do dodatkowych zalet należy gniazdo prądu stałego (DC) przeznaczone do ładowania akumulatorów typu samochodowego. Na panelu przednim umieszczone są: lampka kontrolna czujnika oleju, ostrzegawcza przeciążenia, kontrolna zasilania, bezpieczniki obwodów prądu zmiennego, bezpiecznik obwodu prądu stałego, włącznik trybu ECO, gniazda równoległego połączenia dwóch generatorów, zacisk uziemienia. W opcji* dostępne są: licznik motogodzin, kabel do ładowania akumulatorów, kabel do autosynchronizacji,, pokrowiec ochronny.
To mocniejszy, udoskonalony następca, naszego niedoścignionego jak dotąd agregatu Honda EU20i.
- Model: EU22i 2,2kW 21,1 kg 90dB(A)
- Moc max.: 2,2 kW
- Moc nom.: 1,8 kW
- Gniazda AC: 2 x 230V 16 A
- Gniazda DC: 12V - 8,3A
- LWA /Stopień ochrony: 90dB(A) / IP23
- Rodzaj silnika: GX120
- Moc max. (norma SAE J1349): 2,8 KM
- Rozruch-ręczny/elektryczny: ręczny
- Długość (złożone rączki): 509 mm
- Szerokość: 290 mm
- Wysokość (z kółkami): 425 mm
- Masa sucha: 21,1 kg
- Zbiornik paliwa: 3,6 l
- Czas pracy: do 3h50min
- Wyposażenie standardowe: Zabezpieczenia magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika. Kontrolki pracy i przeciążenia. Tryb pracy ekonomicznej - Eco Throttle, gniazdo prądu stałego, gniazda do autosynchronizacji.
- Dodatkowe opcje: Licznik motogodzin, kabel do ładowania akumulatorów, kabel do autosynchronizacji, pokrowiec ochronny dostępny w trzech wersjach kolorystycznych (srebrny, marine, khaki).