Stery półzintegrowane do rur sterowych stożkowych, przeznaczone do wszystkich typów rowerów. Kod międzynarodowy SHIS: ZS44/30 | ZS56/38.1.
Stery w całości obrabiane CNC i anodowane na piękny kolor.
Dane techniczne:
- stery półzintegrowane Aerozine do główek stożkowych: 1 1/8" u góry i 1 1/2" na dole (średnica główki 44mm/56mm)
- obrabiane CNC i anodowane na piękny kolor (wersja w kolorze białym lakierowana)
- stery z najwyższej półki, przeznaczone do wszystkich typów rowerów
- wykonane z aluminium 7075-T6 i obrabiane CNC.
- łożyska maszynowe uszczelnione typu ACB 36°x45°
- aluminiowy kapsel i śruba ważą zaledwie 8g
- wysokość obudowy: 18,3mm
- waga kompletu: 125g
- kolor: jak na zdjęciu
- dostępne kolory: biały, czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy, złoty, różowy, srebrny
- kod międzynarodowy SHIS: ZS44/30 / ZS56/38.1
Czym jest kod SHIS?
Ustandaryzowany System Identyfikacji Sterów (Standardized Headset Identification System) ma na celu ułatwienie dobrania odpowiedniego modelu sterów do ram różnych producentów. Informacja w kodzie zawiera najistotniejsze dane określające przeznaczenie sterów. W celu prawidłowego doboru sterów niezbędne jest zebranie podstawowych wymiarów ramy i widelca:
- średnicy rury sterowej widelca przy mostku
- średnicy rury sterowej widelca przy koronie
- wewnętrznej średnicy górnej części główki ramy
- wewnętrznej średnicy dolnej części główki ramy
EC (External Cup): łożyska wraz z miskami osadza się na zewnątrz ramy.
ZS (Zero Stack): łożyska dostarczane są z miskami, które należy zamontować w główce ramy.
IS (Integrated): łożyska osadza się w miskach sterów zintegrowanych z główką ramy.
Produkt z oficjalnej dystrybucji Aerozine w Polsce. Firma Aerozine jest jednym z wiodących producentów wysokiej klasy komponentów rowerowych na Tajwanie. Nowoczesny design, komputerowe wspomaganie projektowania, niezliczone ilości godzin przeznaczonych na testy, a także doświadczenie zdobyte w przemyśle kosmicznym pozwalają jej na projektowanie produktów optymalnych pod względem wagi, funkcjonalności i wytrzymałości.