Kontakt
Masz problem lub chcesz zapytac o produkt?
KONTO WPŁAT
ING BANK ŚLĄSKI
96 1050 1025 1000 0090 9346 1144
( w tytule podaj: nick i nr aukcji )
WYbÓR rozmiaru
OPCJE DOSTAWY
PRZESYŁKA KURIERSKA
Płatność przelewem -
przedpłata na konto - 14 zł
Płatność przy odbiorze -
za pobraniem - 18 zł
Zalety:
+ Dostawa pod wskazany adres
+ Bez wychodzenia z domu
+ Śledzenie przesyłki
+ Darmowe przekierowanie do paczkomatu lub
wybranego punktu odbioru InPost
(w dniu dostawy, jeśli adresata nie ma pod wskazanym miejscem doręczenia paczki)
DOSTAWA DO PACZKOMATU
Płatność przelewem -
przedpłata na konto - 7.99 zł
+ Darmowy zwrot towaru
+ Niska cena, tylko 7,99 zł
+ Odbiór o dogodnej porze 24h
+ Śledzenie paczki
+ Gęsta sieć Paczkomatów
**znajdż najbliższy Paczkomat
Gwarancja
Sprzedajemy tylko oryginalne produkty pochodzące od autoryzowanych dystrybutorów lub producentów.
Zakupy w naszym sklepie poza wygodą, szybkością i bezpieczeństwem płacenia objęte są Programem Ochrony Kupujących.
Zapewniamy możliwość zwrotu towaru lub jego wymiany bez podania przyczyny.
Wszystkie towary objęte są gwarancją 24 miesięcy.
Regulamin
Adidas Klapki Męskie Mungo QD 40|2/3
(Zobacz wszystkie rozmiary w tym modelu)
Parametry
Adidas Klapki Męskie Mungo QD
Produkt: | Klapki Męskie |
Rodzaj obuwia: | Bez palców |
Odkryta pięta | |
Rodzaj zapięcia obuwia: | Wsuwane |
Cholewka: | Materiał syntetyczny |
Podeszwa zewnętrzna: | Pianka |
Wnętrze butów: | Materiał tekstylny |
Wysokość butów: | Przed kostkę |
Wysokość obcasa: | brak |
Kolekcja zaprojektowana na rok: | 2014 |
Sezon: | Wiosna/Lato |
Kolor: | Czarny |
Niebieski i jego odcienie | |
Rozmiar prezentowany na zdjęciach: | 42 010629 |
Aukcja dotyczy rozmiaru
40|2/3
(Zobacz wszystkie rozmiary w tym modelu)
Nie jesteś pewny czy ten rozmiar bedzie dla Ciebie dobry?Skorzystaj z poniższego szablonu i sprawdź długość swojej stopy.
*POBIERZ SZABLON STOPY
Do otrzymanego wyniku dodaj 0,5 - 1,0 centymetra. Teraz możesz sprawdzić swój rozmiar.
<> ZOBACZ TABELE INNYCH MAREK <>
FOTO GALERIA:
Najczęściej zadawane pytania:
-
Zamówienia
-
Wysyłka
-
Płatności
-
Zwrot / Wymiana
-
Reklamacja / Gwarancja
1. Zamówienia
Czy mogę zwrócić towar lub wymienić na inny rozmiar?
Tak, możesz dokonać zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 14dni od dostarczenia przesyłki bez podania przyczyny. Dokładny opis procedury zwrotu lub wymiany znajdziesz poniżej w punkcie 4. Zwrot / Wymiana.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji dla każdego produktu podany jest na stronie aukcji i jest to czas maksymalny. W większości przypadków towar znajduje się na magazynie i wysyłany jest w przeciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Jeśli jednak zamówione przez Ciebie przedmioty znajdują się wyłącznie w jednym z naszych punktów sprzedaży (brak na magazynie głównym) czas ten może wydłużyć się. NIe powinien jednak przekroczyć czasu podanego na aukcji przedmiotu.
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
W naszym sklepie internetowym zamówienia składa się poprzez stronę. Jeżeli jednak masz problem ze złożeniem zamówienia, skontaktuj się z nami.
Pomyliłem się przy zamówieniu, czy mogę je anulować?
Jeżeli pomyliłeś się przy zakupie i np. zamówiłeś nie ten towar, który planowałeś lub zbyt dużą ilość produktów, niezwłocznie zgłoś nam pomyłkę. Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, anulujemy lub zmianimy Twoje zamówienie.
Czy mogę śledzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
W momencie wysyłki, sklep wysyła Ci informację, następnie firma kurierska przesyła numer przesyłki na pocztę e-mail lub telefon - sms'em przypisany do Twojego konta allegro.
2. Wysyłka
Jaką opcję wysyłki mogę wybrać?
Paczki wysyłamy za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej In-Post – usługa „door to door” -przesyłkę otrzymasz prosto na wskazany do wysyłki adres.
- przez Paczkomaty* – paczkę możesz odebrać w dowolnym czasie (24h/dobę) w wybranym przez siebie Paczkomacie. Sprawdź, gdzie znajduje się najbliższy Paczkomat: http://www.paczkomaty.pl/
*Maksymalny gabaryt jaki możemy wysłać przez Paczkomat to 41 x 38 x 64 cm. Jeśli wymiar ten zostanie przekroczony i paczka nie będzie mogła zostać wysłana przez Paczkomaty, wówczas zostaniesz o tym poinformowany i zamówione towary zostaną wysłane przez firmę kurierską K-EX (nie wiąże się to z dodatkowymi opłatami).
Czy jeżeli zamówię dwa albo więcej produktów to za wysyłkę zapłacę tylko raz?
Wszystkie informację podane są na stronie aukcji.
Ile kosztuje przesyłka?
Koszt wysyłki jest uzależniony od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Informacja o kosztach wysyłki jest podana na stronie aukcji.
Co się stanie jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?
Kurier firmy Inpost ma przy sobie numer telefonu, który podałeś podczas rejestracji. Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, skontaktuje się z Tobą telefonicznie i ustali w Tobą inną datę/godzinę dostarczenia paczki lub poinformuje Cię, gdzie możesz odebrać paczkę. Jeśli dużo przebywasz poza domem i ciężko Ci się umówić na odbiór paczki dobrym rozwiązaniem jest wybranie dostawy po przez Paczkomaty. Będziesz mógł w dowolnym czasie odebrać swoja przesyłkę z wybranego Paczkomatu.
Co się dzieje jeżeli zamówiony towar został uszkodzony w transporcie?
Wysyłane przez nas produkty są dokładnie zabezpieczane, jednak warto zawsze sprawdzić stan paczki w obecności kuriera. Uszkodzone opakowanie może sugerować uszkodzenie przesyłki w transporcie. W przypadku ewentualnych uszkodzeń, odmów przyjęcia towaru, kurier musi spisać protokół szkody i usługa będzie reklamowana. Dodatkowo prosimy o poinformowanie nas o takim zajściu.
Czy towar mogę odebrać osobiście?
Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej. Zakupione towary wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub do wybranego Paczkomatu.
3. Płatności
W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy zrobione w sklepie internetowym?
W naszym sklepie masz do wyboru kilka form płatności:
-
przedpłata przelewem na konto,
Dane do przelewu: HAPPY PRICE, ul. Złota 10, 05-091 Ząbki, nr konta: PL 96 1050 1025 1000 0090 9346 1144
W tytule wpisz swój nick z allegro
-
przelewem lub kartą kredytową poprzez szybkie płatności PayU,
-
gotówką za pobraniem,
Wyboru płatności dokonujesz w koszyku w procesie składania zamówienia.
Czy zakupy są bezpieczne?
Jak najbardziej tak. Dokonując zapłaty w naszym sklepie zostajesz przekierowany na szyfrowane strony serwisu PayU, który zapewnia 100% bezpieczeństwa twoich danych. Więcej o bezpieczeństwie przeczytasz na stronie PayU: http://www.payu.pl/dla-kupujacych/bezpieczenstwo
4. Zwrot / Wymiana
Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony towar jeżeli nie będzie pasował lub mi się nie spodoba?
Masz możliwość zwrotu lub wymiany towaru na inny rozmiar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. Warunkiem realizacji zwrotu /wymiany jest odesłanie nieużywanego towaru oraz wszystkich dołączonych do zamówienia akcesoriów i gratisów.
Jak mogę wymienić lub zwrócić produkt?
-
Wypełnij formularz wymiany / zwrotu towaru (Formularz wymiany towaru)(Formularz zwrotu towaru)
-
Wypełniony formularz oraz dowód zakupu dołącz do paczki.
-
Towar odeślij na nasz adres: HAPPY PRICE, Ul. Złota 10, 05-091 Ząbki
-
Wysyłka musi być opłacona z góry ( nigdy nie odbieramy przesyłek za pobraniem ) i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
-
W przypadku wymiany towaru, dołącz odpowiednią kwotę za kolejną wysyłkę:
- 7,99 zł jeśli paczka ma być wysłana do paczkomatu (opcja dostępna tylko jeśli przy zakupie wybrałes tą forme dostawy)
- 14 zł jeśli ma być wysłana kurierem z dostawą pod wskazany adres.
-
Towar musi być dobrze zabezpieczony i zapakowany.
-
Jeżeli wcześniej wybrałeś dostawę Allegro InPost, nie ponosisz kosztów odesłania produktu.
Aby skorzystać z tej opcji:
Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.
Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS
-
Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu - znajdź najbliższy. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.
Czy na oferowane produkty w sklepie obowiązuje gwarancja?
Na wszystkie towary oferowane w naszym sklepie obowiązuje 24 miesięcy gwarancji. Podstawą gwarancji jest dokument zakupu, dlatego warto go zachować.