Adapter Typu 2 do Typu 1 pozwala na podłączenie dowolnego kabla Typ 1 ze stacji ładującej do gniazda samochodu elektrycznego z gniazdem Typ 2. Kompatybilny z prywatnymi lub publicznymi stacjami ładowania. Produkt ma ładny wygląd, ergonomiczną konstrukcję do trzymania w ręku i jest łatwy do podłączenia. Długość urządzenia wynosi 20 cm i jest wykonane z materiału termoplastycznego. Stopień ochrony IP44, jest niepalne, odporne na ciśnienie, ścieranie i uderzenia. Produkt jest łatwy w użyciu i przechowywaniu. Można go używać zarówno na zewnątrz jak i w pomieszczeniu, gdyż posiada stopień szczelności IP44. Oznacza to, że jest chroniony przed kurzem i bryzgami wody z dowolnego kierunku.
Kompatybilny z EVS:
Chevrolet Volt, Citroen C-Zero, Fisker Karma, Ford Focus Electric Ford C-Max Energi, Mia, Mia Electric Van,Mitsubishi-I Miev, Mitsubishi Outlander Phev, Nissan NV200 SE Van, Nissan Leaf, Peugeot Ion, Renault Fluence, Renault Kangoo, Smiths Edison Van, Smiths Newton, Tata Indica Vista EV, Toyota Prius, Opel hall Ampera
Adapter nie jest kompatybilny z tymi samochodami:
2019 Bentley Bentayga Hybrid; Seat Mii Elektryczny; VW ID.3, Passat GTE; BMW 330e; Mercedes EQC; MG ZS EV, HS PHEV; Mazda MX-30; MINI E; Polestar 1; Volvo S90 PHEV; Opel Corsa E, Vivaro E; Peugeot e2008; Tesla Model 3, model X: ;
Bezpieczeństwo kabla do ładowania:
Kabel powinien być przechowywany z dala od kałuż, ale może być przechowywany na zewnątrz. Należy pamiętać, aby używać gumowej osłony, aby chronić przed łącznikiem, gdy nie jest używany. Pojazd nie naładuje się, jeśli wyczuwa wilgoć. Wilgoć jest najczęstszym problemem i prowadzi do korozji kołków, więc pozostaje sucha.
Adapter typu 2 do typu 1 (IEC 62196 to J1772)
Prąd znamionowy: 32A
Napięcie robocze: 240V AC
Rezystancja izolacji: > 1000 mΩ
Wzrost temperatury terminala: <50K
Napięcie wytrzymywane: 2000V
Impedancja styku: 0.5m Ω Max
Temperatura pracy: -30 ° c ~ + 50 ° c
Materiał powłoki: tworzywo termiczne (łatwopalność izolatora UL94 VO)
Sposób użycia:
Zalecamy stosowanie następujących kroków:
1. Podłącz wtyczkę adaptera Typ 2 do gniazda samochodu elektrycznego Typ 2
2. Podłącz wtyczkę adaptera Typ 1 do kabla ładowania Typ 1
3. Kliknięcie wtyczki adaptera będzie oznaczało, że adapter jest poprawnie podłączony i można rozpocząć ładowanie*
* Nie zapomnij aktywować stacja ładowania
Po zakończeniu ładowania odłącz najpierw kabel z gniazda pojazdu, a następnie wyjmij wtyczkę z gniazda ładowarki. Nie pozostawiaj kabla podłączonego do ładowarki gdy ten nie jest użytkowany.
Bezpieczne użycie:
- Przed użyciem zawsze sprawdzaj czy kabel lub styki nie są uszkodzone.
- Nigdy nie używaj urządzenia, jeżeli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia.
- Zawsze zwracaj uwagę, aby styki wtyczki były czyste i suche.
- Urządzenie należy podłączać wyłącznie do gniazd, które są zabezpieczone przed wodą i wilgocią
- Proces ładowania jest zakończony, gdy naciśniesz dźwignię blokującą złącza pojazdu. Następnie możesz odłączyć wtyczkę od strony pojazdu i wtyczkę ze ładowarki. Nigdy nie używaj siły do ich odłączania. Niebezpieczne łuki elektryczne mogą spowodować poważne obrażenia lub śmierć. W zależności od stacji ładującej i pojazdu elektrycznego, zakończenie procesu ładowania i czas odblokowania może być różny
- Istnieją pojazdy elektryczne, które można uruchomić z podłączonym kablem. Zawsze pamiętaj o odłączeniu go przed odjazdem.
- Jeśli z wtyczki wydobywa się dym lub zaczyna się ona topić, nigdy jej nie dotykaj. Jeśli to możliwe, zatrzymaj proces ładowania. Niezwłocznie naciśnij wyłącznik awaryjny na stacji ładowania.
- Upewnij się, że urządzenie jest poza zasięgiem dzieci. Mogą z niego korzystać wyłącznie osoby posiadające ważne prawo jazdy na pojazdy mechaniczne.