AdBlue Noxy 20 litrów płyn katalityczny diesel DPF.
AdBlue NOXy® to mieszanina technicznie czystego mocznika i wody zdemineralizowanej. 32,5% roztwór mocznika jest nietoksyczny, bezbarwny, bezwonny (okresowo z lekkim zapachem amoniaku), bezpieczny dla otoczenia i przyjazny dla środowiska. Jest to produkt chemiczny, który znajduje zastosowanie w nowoczesnych samochodach ciężarowych i osobowych oraz w autobusach, wyposażonych w technologię SCR (Selektywna Redukcja Katalityczna). Ograniczenie emisji tlenków azotu dotyczy również grupy tzw. „off road diesel”, co przekłada się na stosowanie go także w segmencie ciągników rolniczych, statków śródlądowych i morskich oraz lokomotyw
kolejowych.
Spełniając wymogi EURO z NOXy® dbasz o środowisko, obniżasz swoje koszty. EURO to normy regulujące limity emisji szkodliwych substancji takich jak: tlenki azotu (NOx), cząsteczki stałe
(PM), węglowodór (HC) oraz tlenki węgla (CO). Zastosowanie AdBlue NOXy® w silnikach diesla wyposażonych w układ Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) pozwala na spełnienie restrykcyjnych unijnych norm w zakresie emisji NOx.
Zużycie AdBlue NOXy®
Zużycie środka uzależnione jest od ilości zużywanego paliwa. W samochodach klasy EURO IV jest to około 1,5 l/100 km. Wartość ta wzrasta do około 1,7 l/100 km w przypadku pojazdów klasy EURO V, co stanowi 6% zużycia oleju napędowego.
Korzyści ze stosowania SCR i NOXy®
• Spełnienie wymogów obowiązującej normy EURO V, co oznacza mniejszą emisję o 80% cząstek stałych i o 60% tlenków azotu w porównaniu z pojazdami pracującymi zgodnie z normą EURO III.
• Niższe zużycie paliwa o 3–4% zużycia paliwa przez silniki spełniające wymogi normy EURO IV oraz o 5% przez silniki zgodnie z normą EURO V. Oszczędności w zużyciu paliwa w przypadku najnowszych silników wysokoprężnych rekompensują poniesione nakłady.
• Możliwość utrzymania, a nawet wydłużenia okresów międzyserwisowych pojazdów.
• Zwiększenie wartości samochodu przy odsprzedaży.
• Niższe opłaty drogowe w UE.
Kanistry w kolorach czerwonym i niebieskim wysyłane losowo.