Dzień dobry!
Mam na sprzedaż rower złożony na ramie Accent Peak 29 cali przebieg około 2000km. Specyfikacja roweru poniżej, oraz opis akcesoriów, które do niego dołączam. Rower był składany i użytkowany przeze mnie , priorytetem była wytrzymałość i niezawodność.
Rower sprzedaję, ponieważ od czerwca stoi w garażu nie używany (przesiadłem się na szosę) i dojrzałem do decyzji, aby go sprzedać. Cena podana w aukcji jest ceną ostateczną, nie negocjuję jej (najwyżej nie sprzedam roweru i zostanie mi na przejażdżki). Na dowód zakupów (koła , kierownica) mogę podesłać screen z konta w ChainReactionsCycle , na ramę, przerzutki posiadam paragon.
Rower był regularnie serwisowany, piasty miały przegląd: przed zimą (po około 600km) po zimie oraz w lipcu. Zimą rower używany w trenażerze, 2 razy wyjechał na śnieg. Rower 2 razy startował w maratonach, tak jeżdżony tylko w Kampinosie. Nie jeżdżony w błocie (jak było mokro jeździłem na szosie, na którą teraz całkowicie się przesiadam.) Regularnie serwisowany (serwisowane piasty, stery, odpowietrzane hamulce, założone pancerze Jagwire LEX z uszczelnianymi końcówkami, czyszczony łańcuch, serwisowany amortyzator (wymieniane smary, lewa laga zalana dołączonym olejem). Rowerowi nic nie dolega, oprócz dwóch odprysków na lakierze po stronie napędu (pewnie jakiś kamień), rama nie ma pęknięć, nie trzeszczy. Wsiadać i jeździć.
Rama: Accent Peak 29 cali rozmiar M (zakupiona lipiec 2016 - posiadam paragon). Napęd 2x10 złożony nowy razem z rowerem.
Amortyzator: Epixon TR LO-RL, blokada skoku, regulacja wolnej kompresji, regulacja odbicia,korona Hollow, sterówka tapered, sztywna oś 15mm z możliwością regulacji skoku ( obecnie jest ustawiony na 100mm). Amortyzator posiada koronę wykonaną w technologii Hollow. Kupiony nowy, w sklepie Activia - wakacje 2016. link do specyfikacji ( http://www.srsuntour-cycling.com/pl/components/fork/Epixon-TR-Epixon-ELITE-29-5352.html). W momencie zakupu wymienione uszczelki w lagach na wersję z dodatkowym kołnierzem (tzw. wargą oraz gąbki zamiast filców, oryginalne uszczelki i filce dołączam do roweru.) Na zdjęciu na koronie widelca wygląda jakby był odprysk, jest to tyko odbicie światła.
Koła: NOWE - przebieg 100km !!! Easton ARC 24 złożone na piastach Deore XT (przód oś 15mm tył QR ) szprychach cieniowanych SAPIM RACE Black (2.0 - 1.8. - 2.0) nyple aluminiowe, klejone Polyax. Obręcze są NOWE - zakupione w marcu w ChainReactionsCycles - złożone w czerwcu. Waga kół około 1700g. Koła są bardzo sztywne, dzięki wewnętrznej szerkości 24mm super trzymają w zakrętach i wybierają nierówności. Cały zestaw profesjonalnie złożony przy użyciu tensometru, nyple złożone na klej. Koła przystosowane do opon bezdętkowych, na obręcz naklejona taśma do uszczelniania na mleczko( Mleczko i wentyle w zestawie ).
Napęd: Przerzutka przód: SRAM X7 2x10
Przerzutka tył: SRAM GX 10-biegów , sprzęgło 2.1
Kaseta: Sunrace 11-36 10-biegów , aluminiowy pająk jak XT (NOWA! - 200km)
Korba: Shimano Deore m-615 2x10 38-24.
Wkład supportu: AEROZINE (możliwość wymiany samych łożysk)
Kokpit: Kierownica Easton Haven Carbon - kupiona na wiosnę, przycięta do 710mm. (NOWA!)
Manetka przerzutki przód: SRAM X9 2x10
Manetka przerzutki tył: SRAM GX 10-biegów
Hamulce: Shimano SLX M-675
Manetka blokadu skoku amortyzatora: Suntour
Mostek: FSA OS190 100mm +/- 5 stopni.
Chwyty: Silikonowe Accent
Stery: Accent HSI-SPro maszynowe (nie należą do najtrwalszych, za jakiś czas mogą wymagać wymiany), górne łożysko wymienione podczas montażu na japońskie maszynowe.
Hamulce: Shimano SLX M-675 , tarcza przód XTR Ice-Tech 180mm , klocki półmetaliczne Alligator , tył tarcza SLX - 180mm klocki metaliczne Shimano
Sztyca i siodełko: Sztyca Boplight Pro 400mm z tytanowymi śrubami, siodełko Prologo Scratch Pro Plus, pręty TiroX, 143mm szerokości.
Opony: Przód Schwalbe Rocket Ron EVO LS 29. 2.25 , tył Racing Ralph 29.2.25 Performance dętkowe.
DODATKOWO !!!
- Mleczko i wentyle do uszczelnienia opon Joe's No Flats.
- Pompka BETO do amortyzatora
- Klucze do konusów przedniej piasty ParkTool (trudno dostępny ) oraz SuperB (22mm i 23mm)
- Pojemnik do odpowietrzania hamulców + olej (wystarczy na jeszcze jedno odpowietrzenie)
- Klucz nasadowy do korka amortyzatora (laga z tłumikiem) (specjalnie przystosowany do cienkich ścianek korka)
- Smar do uszczelek amortyzatora (Slickolene)
- Zapasowe uszczelki i filce do lag amortyzatora.
- 2 zapasowe haki przerzutki
- Olej do lagi amortyzatora Motul.
PREFERUJĘ ODBIÓR OSOBISTY W ŁOMIANKACH. MOŻEMY SIĘ UMÓWIĆ NA WYSYŁKĘ ROWERU (TYLKO OPŁATA Z GÓRY) - CENA DO USTALENIA INDYWIDUALNIE (PEWNIE W OKOLICACH 50-70zł - może zająć 1-2 dni, ponieważ nie mam odpowiedniego kartonu).
ZAPRASZAM DO KUPNA, GDYBY NIE TO, ŻE JEŻDŻĘ TERAZ GŁÓWNIE NA SZOSIE A ROWER STOI I TRACI NA WARTOŚCI NIE SPRZEDAWAŁBYM GO. MOGĘ PODESŁAĆ WIĘCEJ ZDJĘĆ W RAZIE POTRZEBY.