Parametry
Model: 883
Wykończenie: inne
Średnica felgi: 15
Szerokość felgi: 7"
Rozstaw: 4x100
Głębokość osadzenia (ET): 30
Stan: Nowe
ZESTAW ZAWIERA:
- 4 felgi aluminiowe
- 4 wentyle chromowane
- 4 dekielki
- 4 pierścienie centrujące (jeśli felga tego wymaga)
Felgi aluminiowe PDW spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Cechują się przede wszystkim solidnym wykonaniem oraz sprawdzoną konstrukcją, traktującą priorytetowo bezpieczeństwo użytkowników na drodze. Gwarantują bezkompromisową jakość oraz niezawodność, czego potwierdzeniem są certyfikaty: JWL, VIA oraz ISO. Alufelgi stosowane w autach klasy premium, oferowane przez liczne salony ASO.
Felgi pasują do:
- AUDI A2 1.2 TDI
- BMW seria 3 (E30, E21)
- CHEVROLET Aveo, Spark (nie wszystkie modele)
- CITROEN C1, C-Zero
- DACIA Dokker, Dokker Van, Lodgy, Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero II, Sandero Stepway
- DAEWOO Espero, Kalos, Lanos, Nexia, Nubira J200
- DAIHATSU Applause, Charade, Cuore, Grand Move, Materia, Pyzar, Sirion, Trevis, YRV
- FIAT Grande Punto, Punto Evo
- HONDA Accord ( -1989), City, Civic, Concerto, CRX, CRX Del Sol, Insight, Integra, Jazz, Logo, Prelude (1978-1991)
- HYUNDAI Accent (2000- ), Atos, Getz, i10, i20
- KIA Picanto, Rio, Sephia, Shuma, Stonic, X-line
- MAZDA 121(1991-1996), 2 (2007-), 323 (1989-1998), 323 Protege, Demio, MX-3, MX-5
- MINI ONE Cooper, Cooper S, Clubman, Cabrio, Coupe
- MITSUBISHI Attrage, Colt, Crisma (1.6i-1.9TD 1995-1999), Lancer (1992-2003), Space Star (2013-)
- NISSAN 100NX, Almera (1995-2000), Kubistar, Micra, Note, Pixo, Pulsar, Sunny
- OPEL Adam, Agila, Ascona, Astra I, II, III, Calibra, Combo, Corsa, Kadett, Karl, Meriva, Tigra, Tigra Twin Top, Vectra A, B, C (4 otowry)
- PEUGEOT 107, 108
- PROTON 300, 400
- RENAULT 5, 19, 21, Captur, Clio I, II, III, IV, Clio GrandTour, Grand Scenic, Kangoo, Laguna I, Megane I, II, Modus, Scenic I, II, Thalia, Twingo, Wind, ZOE
- ROVER 200, 25, 400, 45
- SEAT Arosa, Cordoba, Ibiza I, II, Inca, Mii, Toledo I
- SKODA Citigo, Felicja
- SMART ForTwo (2014-), ForFour (2014-)
- SUBARU Justy, Justy G3X
- SUZUKI Alto, Baleno, Ignis, Liana, Splash, Swift, Swift AWD, Wagon R+
- TOYOTA Aygo, Carina, Corolla, IQ, MR2, Paseo, Starlet, Yaris, Yaris TS, Yaris Verso
- VOLVO 340, 440, 460, 480
- VW Caddy ( -2003), Golf I, II, III, Corrado, e-UP, Jetta, Lupo, Passat, Polo, Polo Classic, Scirocco I, II, Vento, UP
Felgi dobieramy według parametrów katalogowych, jest to część zamienna i nie zawsze pasuje do danego auta, czasami zachodzi konieczność zastosowania innych śrub lub nakrętek czy też dystansów.
PROCES PRODUKCJI
Opracowanie każdego modelu alufelg rozpoczyna się od wirtualnej symulacji formy. Inżynierowie projektują model 3D, a następnie przeprowadzają go przez wszystkie etapy testów wirtualnych. Oprogramowanie pozwala przewidywać, jak felga będzie sprawować się na stanowiskach testowych. Po uzyskaniu pozytywnych wyników, produkowana jest próbna partia, która poddawana zostaje analogicznym testom, ale już w realnych warunkach.
Cykl produkcji rozpoczyna się od odlewania formy. Felgi aluminiowe PDW są produkowane z surowców najwyższej jakości, importowanych wyłącznie od zaufanych dostawców. Podstawowe komponenty stopu to ciekłe aluminium, krzem oraz domieszki stopowe. Podczas procesu produkcyjnego wykorzystany zostaje odlew stopu aluminium w połączeniu z obróbką termiczną zgodnie z technologią T6. Taki stop lepiej niż inne znosi obróbkę termiczną oraz wytrzymuje o 20% większe obciążenia mechaniczne. Kiedy stop jest gotowy, próbka jest wysyłana do analizy spektralnej na badanie zgodności ze wszystkimi normami technicznymi.
Przy odlewie elementów wykorzystany zostaje mechanizm produkcji metodą niskociśnieniową oraz technologię grawitacyjnego odlewania. Podczas procesu odlewu osiągane jest szybkie wypełnienie formy odlewniczej oraz gęsta mikrostruktura stopu. Gotowe odlewy poddawane są kontroli w urządzeniu rentgenowskim w celu wyeliminowania z produkcji odlewów z defektami wewnętrznymi.
Linia nakładająca warstwy lakieru jest wyposażona w najnowocześniejszy sprzęt. Wykorzystywane zostają przyjazne dla środowiska farby proszkowe. Podczas procesu malowania, farba równomiernie rozkłada się po całej feldze, co pozwala uzyskać pokrycie wysokiej jakości nie tylko na powierzchniach płaskich, lecz również na obrzeżach, ale również ostrych kątach i krawędziach. Taka metoda malowania zapewnia równomierne pokrycie, brak zacieków, defektów powłoki czy efektu tzw. skórki pomarańczowej. Dzięki dużej wytrzymałości powłok proszkowych, felgi wyglądają świetnie oraz są odporne na działanie czynników zewnętrznych i uszkodzenia mechaniczne przez lata.
TESTY I BADANIA WYTRZYMAŁOŚCIOWE
Proces produkcyjny kończy się cyklem badań:
- testy na rozciągliwość
- test bicia promieniowego i dynamicznego wyważania
- test szczelności
- test odporności na korozję
- test integralności struktur
- stwierdzenie braku mikropęknięć
- kontrolę barwy oraz cech adhezyjnych powłoki lakierniczej
Dodatkowo przeprowadzane są badania wytrzymałości obręczy pod obciążeniem, a także przy zwiększonym ciśnieniu.
JAKOŚĆ POTWIERDZONA OPINIĄ KLIENTÓW
Jakość potwierdzona została nie tylko poprzez zgodność z wymaganiami technicznymi, lecz przede wszystkim na podstawie opinii zadowolonych klientów, którzy chętnie polecają markę PDW. Dzięki temu felgi od lat cieszą się pozytywną opinią wśród użytkowników. W celu zapewnienia niezawodnej ochrony podczas transportu, każda felga zapakowana jest w indywidualne opakowanie kartonowe.
Felgi renomowanej marki PDW przystosowane są do instalacji zaworów z czujnikami ciśnienia TPMS, czyli systemu monitorowania ciśnienia w ogumieniu.
Normy jakości i bezpieczeństwa oraz niezawodność to cechy, które sprawiają, że felgi PDW są liderem na rynku.