KUPUJĄCY ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności towaru z ofertą lub uszkodzenia towaru w transporcie.
REKLAMACJA z tytułu niezgodności towaru z ofertą:
1. KUPUJĄCY składa reklamację na piśmie:
- za pośrednictwem poczty : FOTOBEL, ul. Żołnierska 18, 48-200 Prudnik
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: fotobel@fotobel.eu
2. SPRZEDAJĄCY po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w możliwie najszybszym terminie przedstawia swoje stanowisko i składa propozycję rozwiązania sprawy reklamacji. Reklamację uznaje się za załatwioną, gdy obie strony wyrażą zgodę na złożoną propozycję.
REKLAMACJA z tytułu uszkodzenia w transporcie :
1. SPRZEDAJĄCY wysyła towary za pośrednictwem firmy kurierskiej.
2. Wysyłany towar jest w 100% nowy, nie posiada wad i jest weryfikowany przez dział kontroli jakości.
3. Towar jest bardzo dobrze opakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniami.
4. Przy odbiorze paczki od kuriera - przed podpisaniem odbioru paczki - należy sprawdzić czy opakowanie (karton) nie nosi znamion uszkodzenia. Jeśli karton jest uszkodzony należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz spisać stosowny protokół reklamacyjny (w posiadaniu kuriera). Oryginał protokołu należy przesłać e-mailem lub pocztą do Sprzedającego.
REKLAMACJA NIE BĘDZIE UZNANA PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO jeśli uszkodzona paczka zostanie przyjęta przez KUPUJĄCEGO.
5. W przypadku odbioru paczki, której opakowanie nie było uszkodzone, jednak po rozpakowaniu w obecności kuriera stwierdzono uszkodzenia mechaniczne towaru należy:
- spisać stosowny protokół reklamacyjny (w posiadaniu kuriera)
- wykonać kilka zdjęć obrazujących uszkodzenia
- zgłosić reklamację do Sprzedającego wraz z Protokołem Reklamacyjnym i zdjęciami
6. Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od złożenia skutecznego zgłoszenia.