Marka: Continental
Szerokość opony: 235 mm
Profil opony: 60
Średnica: 20"
EAN: 4019238744019
Model: WinterContact TS 850 P
Kod producenta: 03547860000
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym: 12,151 kg
Kod EPREL: 483125
Indeks prędkości: V do 240 km/h
Indeks nośności: 108 - 1000 kg
Opór toczenia (opony wyprodukowane przed 01.05.2021): Klasa B
Przyczepność na mokrej nawierzchni (opony wyprodukowane przed 01.05.2021): Klasa C
Hałas zewnętrzny: 72 dB
Informacje dodatkowe: rant ochronny, wzmocnienie (XL)
Ekstremalne osiągi zimą.
Lepsza trakcja na śniegu.
Dzięki rewolucyjnej koncepcji PrecisionPlus i technologii S-Grip, opona WinterContact™ TS 850 P jest przygotowana na każdą drogę i każde warunki.
Doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni.
Unikalny wzór bieżnika zapewnia precyzyjniejsze przenoszenie poleceń kierowcy zwłaszcza przy przyspieszaniu i wchodzeniu w zakręty.
Krótsza droga hamowania.
Technologia ActiveBand znacząco skraca drogę hamowania zarówno na mokrej jak i suchej nawierzchni.
Zwycięska opona.
Opona WinterContact™ TS 850 P to następna generacja opon Continental o doskonałych osiągach.
Spalanie paliwa - ocena B
Opory toczenia wpływają na ekonomikę jazdy. Na etykietach stosuje się siedem klas oszczędności oznaczonych kolejnymi literami alfabety. Ocena "A" przypisana jest ogumieniu najbardziej oszczędnemu, a nota "G" zarezerwowana jest dla modeli o największych oporach toczenia. Im lepsza klasa, tym większy wpływ na ograniczenie spalania i emisję spalin przez auta.
Hamowanie na mokrym - ocena C
Bezpieczeństwo jazdy uzależnione jest w dużej mierze od przyczepności opony na mokrej nawierzchni. Droga hamowania w takich warunkach oceniana jest z pomocą siedmiostopniowej skali literowej. Najlepsze modele nagradzane są literą "A" – najsłabsze zalicza się do klasy "G". Identyczną notę - "C" na etykiecie unijnej w kategorii "przyczepność na mokrej nawierzchni" uzyskało jeszcze 209 innych produktów spełniających wytyczne - opony zimowe (sezon), 20 cali (średnica) oraz premium (klasa).
Hałas na zewnątrz - 72 dB
Pracująca opona generuje hałas – wysokie jego natężenie sprawia, że jazda jest niekomfortowa. Dlatego też na etykiecie podaje się jego wartość w decybelach i przydziela każdą oponę do jednej z trzech klas głośności, oznaczanych graficznie jedną, dwiema lub trzema symbolami fali.