MX-Sensor to programowalny czujnik TPMS o częstotliwości 433 MHz który może zastąpić do 98% czujników OE dostępnych na rynku europejskim.
Informacje ogólne
jakość wykonania i trwałość porównywalna z czujnikami oryginalnymi ,
wymienny zawór wykonany z aluminium anodowego odpornego na korozje,
regulowany (0o - 35o ) kąt mocowania zaworu w czujniku pozwala na dopasowanie do różnego typu obręczy,
szybki i prosty montaż na różnego typu obręczach.
DANE TECHNICZNE :
- Żywotność baterii 4-6 lat
- Temperatura pracy -40 ° C do + 125 °
- C Temperatura przechowywania -40 ° C do + 35 ° C
- Wilgotność podczas pracy ≤ 90%
- Częstotliwość robocza 433 MHz
- Zakres monitorowania ciśnienia 0 do 800 kPa
- Dokładność odczytu ciśnienia ± 10 kPa
- Zakres odczytu temperatury -40 ° C do + 125 ° C
- Dokładność odczytu temperatury ± 5 ° C
- Dokładność odczytu czujnika ± 15%
- Moc transmisji 5-8 dBm
- Bateria 3,0 V
- Wymiary (szer. X wys. X gł.) 55,1 mm x 29,4 mm x 21,8 mm
- Waga (bez zaworu) 18,5 g
Podczas składania zamówienia prosimy o informacje o producencie i modelu auta, dla którego chcesz zaprogramować czujniki. Przed wysyłką zapewnimy zaprogramowanie Twoich czujników do wybranego pojazdu (koszt programowania jest wliczony), ale musisz pamiętać, że w zależności od typu Twojego auta - może być wymagana wizyta w serwisie opon wyposażonym w odpowiednie narzędzie TPMS w celu podłączenia/sparowania nowych czujników do samochodu.
Istnieje kilka różnych typów przyuczania TPMS do danego auta:
Automatyczne [A] = Automatyczna procedura ponownego programowania, nie jest wymagane żadne narzędzie.
OBD [O] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale będzie wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
Kopia [C] = Czujniki do tego samochodu nie mogą być przez nas programowane zdalnie. Należy je skopiować lub przepisać z już istniejących czujników samochodowych. Dodając te czujniki do koszyka akceptujesz, że nie będą one zaprogramowane i samochód powinien udać się do serwisu oponiarskiego wyposażonego w odpowiednie narzędzie TPMS.
OBD/Automatyczne [O/A] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale może być wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
OBD/Stacjonarne [O/S] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale może być wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
Stacjonarne/Automatyczne [S/A] = Czujniki zostaną już zaprogramowane, ale może być wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
OBD/Stacjonarne/Automatyczne [O/S/A] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale odpowiednie narzędzie TPMS może być wymagane do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
Stacjonarne [S] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale odpowiednie narzędzie TPMS może być wymagane do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
UWAGA
W odróżnieniu od konkurencji PROGRAMUJEMY CZUJNIKI, niektóre auta wymagają dopisania czujnika pod auto poprzez złącze obd jak wyżej w informacji. Jeżeli będziesz miał problem. Oferujemy pomoc, wskażemy odpowiedni serwis w twojej okolicy który zamontuje i przypisze czujniki. (usługa płatna wg. cennika danego serwisu)