- SEZON ZIMA
- KLASA PREMIUM
- PRODUCENT CONTINENTAL
- MODEL WinterContact TS850P
- ROZMIAR 245/45R18 100V XL FR
- INDEKS ŁADOWNOŚCI 100 = max 800 na jedną oponę
- INDEKS PRĘDKOŚCI V = max 240km/h
- STAN OPON fabrycznie nowe
- ROK PRODUKCJI 2019
XL - oznaczenie opony wzmacnianej (Extra Load)
FR - rant ochraniający felgę przed zarysowaniem (Felgen Ripen)
Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze.
Lepsza trakcja na śniegu dzięki wzorowi S-GRIP z dużą liczbą rozmieszczonych wzdłużnie bloków i lameli. Lepsza trakcja na śniegu wymaga wyższego tarcia. Nowa opona WinterContact™ TS 850 P posiada liczne wzdłużnie rozmieszczone bloki i lamele z dużą liczbą krawędzi chwytających, które skuteczniej zbierają śnieg w rowki i lamele w celu zwiększenia tarcia na śniegu. Efektem jest lepsza trakcja i krótsza droga hamowania na ośnieżonej nawierzchni.
Poprawione prowadzenie na śniegu dzięki nowej koncepcji lameli PrecisionPlus. Wewnętrzna część barku opony zimowej ma duży wpływ na bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy na ośnieżonych drogach. W nowej oponie WinterContact™ TS 850 P lamele oraz bloki bieżnika rozmieszczone w sposób optymalizujący stabilność poprzeczną. Lamele potrafią również zgromadzić więcej śniegu i zamienić go na tarcie, co skutkuje większą precyzją kierowania.
Lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni dzięki technologii PowerSipes, większej sztywności bieżnika i nowej koncepcji ścian bocznych. Na prowadzenie na suchej nawierzchni duży wpływ ma sztywność bieżnika. Technologia PowerSipes w blokach bieżnika po zewnętrznej stronie opony służy zwiększeniu sztywności bloków. Pozwala to na jeszcze precyzyjniejsze przenoszenie poleceń kierowcy w zakrętach. Jednocześnie lamele i bloki w wewnętrznej i centralnej części wspólnie poprawiają przyczepność. Zastosowanie krótszej ściany bocznej pozwala znieść gwałtowny wzrost sił bocznych.
Krótsza droga hamowania dzięki strukturze bieżnika ActiveBand. Centralna część bieżnika zawiera nieprzerwany pas, który zamyka się w miejscu styku z nawierzchnią. Dzięki efektowi zazębiania się bloki bieżnika nie przechylają się w skutek wysokich sił działających podczas hamowania. W zależności od tego, czy nawierzchnia jest mokra czy sucha, droga hamowania skraca się znacząco.