SPECYFIKACJA PRODUKTU
sezon: letnie
typ pojazdu: terenowe
producent: Falken
model / rozmiar: 265/55 R19
klasa opon: Medium - klasa średnia (wysoka jakość)
indeks ładowności: 109 - max 1030 kg
indeks prędkości: Y - max 300 km/h
gwarancja: 2 lata od daty zakupu
stan opon: fabrycznie nowe, pierwszy gatunek
produkcja: Azjatyckie
rok produkcji: Wszystkie oferowane przez nas opony są fabrycznie nowe (dla nas opony NOWE to opony nie starsze niż 0-12, w wyjątkowych przypadkach 18 miesięcy, a nie 3-5 letnie jak u innych sprzedających) i objęte pełną gwarancją producenta.
klasa energetyczna: C
klasa przyczepności: A
poziom hałasu: 70
klasa hałasu: 2
Firma Falken Prezentuje Oponę Falken Azenis FK510 SUV: Doskonałe Osiągi na Każdej Drodze
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na opony przystosowane do samochodów o ponadprzeciętnych osiągach, firma Falken pod koniec lutego 2016 roku zaprezentowała swoją najnowszą propozycję - oponę Falken Azenis FK510. Ten innowacyjny model opony został stworzony, wykorzystując najnowsze osiągnięcia technologiczne firmy Falken, z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa i doskonałych osiągów zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.
Doskonała Przyczepność na Mokrej i Suche
Opona Falken Azenis FK510 została starannie zaprojektowana z myślą o doskonałej przyczepności na każdej nawierzchni. Specjalnie zaprojektowane rowki bieżnika skutecznie odprowadzają wodę spod kół, eliminując ryzyko zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu kierowcy mogą cieszyć się pewnością, że opona utrzyma stały kontakt z nawierzchnią, niezależnie od warunków atmosferycznych.
Technologia ACP: Poprawa Stabilności i Dynamiki Jazdy
Bieżnik opony Falken Azenis FK510 został opracowany z wykorzystaniem zaawansowanej technologii ACP (Adaptive Constant Pressure). Dzięki temu innowacyjnemu podejściu do projektowania bieżnika, opona zapewnia nie tylko doskonałe rozłożenie docisku na szosie, ale także znaczną poprawę stabilności kierunkowej. Kierowcy odczują także skróconą drogę hamowania oraz zwiększoną dynamikę jazdy, co przekłada się na jeszcze lepsze osiągi pojazdu.
Nanotechnologia dla Lepszej Przyczepności
Mieszanka użyta do produkcji opony Falken Azenis FK510 została stworzona przy użyciu zaawansowanej nanotechnologii. Efektem tego jest zwiększona przyczepność, zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Dodatkowo, dzięki tej technologii, opona charakteryzuje się wydłużoną żywotnością, co przekłada się na oszczędności dla kierowcy.
Komfort i Stabilność w Zakrętach
Elastyczność ścian bocznych opony Falken Azenis FK510 stanowi istotny czynnik wpływający na komfort jazdy. Dzięki niej opona reaguje harmonijnie na ruchy kierownicą, co jest szczególnie istotne podczas pokonywania zakrętów oraz podczas jazdy z dużym obciążeniem. Kierowcy mogą cieszyć się nie tylko doskonałymi osiągami, ale także komfortem podróży.
Dostępność i Rozmiary
Opona Falken Azenis FK510 jest dostępna na rynku od wiosny tego roku. Klienci mogą wybierać spośród rozmiarów o średnicach od 17” do 20” z indeksem prędkości Y. Warto również zaznaczyć, że w każdym z tych rozmiarów zastosowany jest rant ochronny dla felgi, co zabezpiecza ją przed ewentualnymi uszkodzeniami.
Opona Falken Azenis FK510 to doskonały wybór dla kierowców poszukujących opony, która zapewni nie tylko bezpieczeństwo, ale także doskonałe osiągi na każdej drodze. Dzięki zaawansowanym technologiom i starannemu projektowaniu, jest to produkt, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających entuzjastów motoryzacji. Wybierz Falken Azenis FK510 i poczuj różnicę podczas każdej podróży.
Klasa efektywności paliwowej
Im mniejszy opór, jaki opona stawia podczas toczenia się, tym większa oszczędność paliwa. Samochód na oponach o klasie efektywności paliwowej A pali do 7,5% mniej od oznaczonego literą G.
Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni
Ocenie poddawana jest droga hamowania z 80 km/h na mokrej nawierzchni. Samochód osobowy z oporami F w tej klasie zatrzyma się o 18 m dalej od auta na oponach o klasie przyczepności A.
Hałas
Na oznaczeniu pokazane są trzy fale. Im mniejsza ich liczba jest w kolorze czarnym, tym ciszej opona się toczy. Obok fal podana jest również zmierzona wartość zewnętrznego hałasu toczenia w decybelach.