SPECYFIKACJA PRODUKTU
sezon: całoroczne
typ pojazdu: terenowe
producent: Vredestein
model / rozmiar: 235/55 R18
klasa opon: Premium - klasa premium (najwyższa jakość)
indeks ładowności: 104 - max 900 kg
indeks prędkości: V - max 240 km/h
gwarancja: 3 lata od daty zakupu
stan opon: fabrycznie nowe, pierwszy gatunek
produkcja: Europejskie
rok produkcji: Wszystkie oferowane przez nas opony są fabrycznie nowe (dla nas opony NOWE to opony nie starsze niż 0-12, w wyjątkowych przypadkach 18 miesięcy, a nie 3-5 letnie jak u innych sprzedających) i objęte pełną gwarancją producenta.
klasa energetyczna: B
klasa przyczepności: B
poziom hałasu: 72
klasa hałasu: 3
Opony Vredestein Quatrac PRO+ Doskonała Przyczepność przez Cały Rok
Opony samochodowe odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu bezpiecznej i komfortowej jazdy. Wybór odpowiednich opon może wpłynąć na nasze doświadczenia za kierownicą oraz na nasz budżet. Jednym z najbardziej imponujących produktów dostępnych na rynku są opony Vredestein Quatrac PRO+. Dlaczego są one tak wyjątkowe i dlaczego warto na nie postawić? Przekonajmy się.
Smukły, Asymetryczny Wzór Bieżnika
Opona Vredestein Quatrac PRO+ wyróżnia się smukłym i asymetrycznym wzorem bieżnika. To nie jest tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności. Ten unikalny wzór ma kluczowe znaczenie zarówno podczas letnich, jak i zimowych warunków na drodze.
Letnia część bieżnika, charakteryzująca się obniżonym współczynnikiem oporu powietrza, zapewnia doskonałą przyczepność i niezrównaną precyzję prowadzenia na suchej i mokrej nawierzchni. To oznacza pewność i komfort jazdy przez cały sezon letni.
Zimowa część bieżnika opony Vredestein Quatrac PRO+ to prawdziwa innowacja. Dzięki zaawansowanej technologii wykonania lameli, ta część bieżnika gwarantuje doskonałą przyczepność na zimnych i ośnieżonych drogach. Bezpieczeństwo na zimowych trasach staje się priorytetem.
Ulepszona Mieszanka dla Lepszej Wydajności
Nowa mieszanka użyta w oponie Quatrac PRO+ przynosi wiele korzyści. Po pierwsze, poprawia odprowadzanie wody, co jest niezwykle istotne podczas deszczu. Co więcej, parametry przyczepności na śniegu wzrosły o 5%, zapewniając spokojniejszą jazdę w trudnych warunkach zimowych. Nie tylko bezpieczeństwo na drodze, ale także oszczędność paliwa jest tutaj priorytetem. Dzięki tej nowej mieszance, opory toczenia zmniejszyły się o 5%, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji pojazdu.
Trójwymiarowe Bruzdy dla Doskonałej Przyczepności
W centralnej części opony Vredestein Quatrac PRO+ znajdują się trójwymiarowe bruzdy ułożone między lamelami. To rozwiązanie ma kluczowe znaczenie podczas zakrętów oraz podczas przyspieszania na ośnieżonych lub oblodzonych drogach. Dzięki nim, pojazd pozostaje stabilny, a kierowca ma pełną kontrolę nad pojazdem.
Innowacyjna Mieszanka z Krzemionką
Innowacyjna mieszanka z wysoką zawartością krzemionki to kolejny atut opony Vredestein Quatrac PRO+. Dzięki niej opona zużywa się równomiernie, co przedłuża jej okres użytkowania. Niski opór toczenia sprawia, że pojazd hamuje szybko nawet na mokrej nawierzchni, co zwiększa poziom bezpieczeństwa. Ponadto, minimalny szum toczenia przekłada się na wyjątkowy komfort podróżowania.
Podsumowanie
Opona Vredestein Quatrac PRO+ to produkt, który łączy w sobie najlepsze cechy letnich i zimowych opon, zapewniając doskonałą przyczepność i bezpieczeństwo przez cały rok. Dzięki unikalnym technologiom i innowacyjnym rozwiązaniom, staje się ona doskonałym wyborem dla kierowców poszukujących opony, która sprosta wszystkim warunkom na drodze. Wybierając Quatrac PRO+, wybierasz jakość, wydajność i bezpieczeństwo.
Klasa efektywności paliwowej
Im mniejszy opór, jaki opona stawia podczas toczenia się, tym większa oszczędność paliwa. Samochód na oponach o klasie efektywności paliwowej A pali do 7,5% mniej od oznaczonego literą G.
Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni
Ocenie poddawana jest droga hamowania z 80 km/h na mokrej nawierzchni. Samochód osobowy z oporami F w tej klasie zatrzyma się o 18 m dalej od auta na oponach o klasie przyczepności A.
Hałas
Na oznaczeniu pokazane są trzy fale. Im mniejsza ich liczba jest w kolorze czarnym, tym ciszej opona się toczy. Obok fal podana jest również zmierzona wartość zewnętrznego hałasu toczenia w decybelach.