Winter i*cept LV (RW12)
Setting the new standard for studless winter van tyres
Kierunkowy symetryczny wzór skrzyżowanych lameli zapewnia zarówno lepszy przebieg, jak i bardziej stabilną przyczepność na śniegu, lodzie i mokrych drogach. Szerokie boczne rowki i krawędź barkowa poprawiają przyczepność na zimowych drogach i wgryzają się w śnieg i lód. Szeroki bieżnik jest zoptymalizowany pod kątem blokowania nieregularnego zużycia i zapewnia imponujące właściwości jezdne.
Przeciwległe lamele
- Różne rodzaje lameli poprawiają przyczepność na śniegu
Szerokie rowki boczne
- Szerokie boczne rowki zwiększają ugryzienie śniegu i trakcji lodowej
Krawędź barku
- Krawędź gryząca bark poprawia przyczepność na śniegu
Fazowanie lameli
- Obszar styku jest natychmiast poszerzany podczas hamowania przez fazowanie rowka -> Lepsze prowadzenie
Lamele 3D
- Wydłużone klocki barkowe i lamele 3D poprawiają właściwości jezdne podczas jazdy zimą
Proste lamele
- Lepsze prowadzenie i przyspieszenie na śniegu dzięki prostym lamelom na środku bieżnika.
Zoptymalizowany szeroki bieżnik
- Zwiększa szerokość gruntu o 4%, aby poprawić wydajność obsługi. Szerokość i kształt podłoża są zoptymalizowane i poprawione o 9,9%
Pół rowka na ramieniu
- Pół rowki na ramionach zapobiegają nieregularnemu zużyciu bloków ramion
Ochrona ścian bocznych
- Ściana boczna chroni oponę przed uderzeniami zewnętrznymi, takimi jak zamiatanie krawężnika.
*Zdjęcia przedstawione w ofercie mają charakter poglądowy. Rzeczywisty wygląd może różnić się od prezentowanego w zależności od rozmiaru produktu.
Sezon: Opony zimowe
Producent: HANKOOK
Model: Winter i*cept LV RW12
Szerokość: 215
Profil: 70
Średnica: 15
Indeks prędkości: R
Indeks nośności: 109/107
Rok produkcji: 2022
Etykiety Unijne na oponach pomagają konsumentom w podjęciu świadomej decyzji o zakupie.
Opór toczenia w oponie jest wskaźnikiem jej efektywności energetycznej, co ma wpływ na zużycie paliwa oraz emisję spalin. Klasa oporu toczenia waha się od A (najwydajniejsza) do E (najniższa).
Droga hamowania na mokrej nawierzchni zależy od zdolności opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni. Klasa A określa najkrótszą drogę, zaś E najdłuższą. Opona z etykietą E hamuje 18 metrów dalej w porównaniu z oponą z etykietą A (procedura testowa, w której mierzy się drogę hamowania od 80 km/h do 5 km/h na drodze pokrytej wodą).
Hałas zewnętrzny odnosi się do hałasu wytwarzanego przez oponę podczas przejazdu samochodu i jest mierzony w dB (decybelach). Hałas opon mierzony jest na zewnątrz pojazdu co ma za zadanie ograniczyć negatywny wpływ na otoczenie. W związku z powyższym nie zawsze parametr ten odpowiada również za komfort wewnątrz pojazdu.