Ultrac
PROWADŹ SAMOCHÓD JAK NIGDY DOTĄD
Letia opona Ultrac zapewnia wyjątkowo komfortową jazdę, długi przebieg oraz niskie zużycie paliwa w segmencie samochodów średniej klasy z oponami o średnicy 15-18 cali
LEPSZE O 15% WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE NA SUCHYCH I MOKRYCH NAWIERZCHNIACH
Nowe żłobienie bieżnika z bardziej kwadratową powierzchnią styku
LEPSZA O 10% SKUTECZNOŚĆ HAMOWANIA NA SUCHYCH I MOKRYCH NAWIERZCHNIACH
Mieszanka nowej generacji oraz sztywniejsze segmenty bieżnika
WIĘKSZY KOMFORT O 5% I CICHSZA JAZDA
Zoptymalizowana budowa ściany bocznej z większą strefą elastyczną
*Zdjęcia przedstawione w ofercie mają charakter poglądowy. Rzeczywisty wygląd może różnić się od prezentowanego w zależności od rozmiaru produktu.
Sezon: Opony letnie
Producent: VREDESTEIN
Model: Ultrac
Szerokość: 195
Profil: 50
Średnica: 16
Indeks prędkości: V
Indeks nośności: 88
Rok produkcji: 2022
Etykiety Unijne na oponach pomagają konsumentom w podjęciu świadomej decyzji o zakupie.
Opór toczenia w oponie jest wskaźnikiem jej efektywności energetycznej, co ma wpływ na zużycie paliwa oraz emisję spalin. Klasa oporu toczenia waha się od A (najwydajniejsza) do E (najniższa).
Droga hamowania na mokrej nawierzchni zależy od zdolności opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni. Klasa A określa najkrótszą drogę, zaś E najdłuższą. Opona z etykietą E hamuje 18 metrów dalej w porównaniu z oponą z etykietą A (procedura testowa, w której mierzy się drogę hamowania od 80 km/h do 5 km/h na drodze pokrytej wodą).
Hałas zewnętrzny odnosi się do hałasu wytwarzanego przez oponę podczas przejazdu samochodu i jest mierzony w dB (decybelach). Hałas opon mierzony jest na zewnątrz pojazdu co ma za zadanie ograniczyć negatywny wpływ na otoczenie. W związku z powyższym nie zawsze parametr ten odpowiada również za komfort wewnątrz pojazdu.