Prosimy koniecznie przeczytać poniższe informacje przed złożeniem oferty !
- Przed licytacją prosimy dokładnie zapoznać się ze zdjęciami przedmiotu.
- Odzierz mierzymy na płasko bez rozciągania ( jeśliu odzież jest bardzo elastyczna to podawane są dwa wymiary, bez rozciągania oraz po rociągnięciu).
- Prosimy koniecznie zapoznać się z wymiarami które podajemy w każdej aukcji, ponieważ nie zawsze rozmiar podany na metce przedmiotu może odpowiadać rzeczywistemu rozmiarowi.
- Wszystkie wady produktu widoczne są na zdjeciach w Galerii.
- Jeśli potrzebują Państwo dodatkowych informavcji o danym produkcje to prosimy o kontakt e-mail pod adresem marivosklep@gmail.com.
Galeria
Najczęściej zadawane pytania
- Czy wysyłacie paczki Poczta Polską? Niekorzystamy z usłuig Poczty Polskiej, ale alternatywą dla takich przesyłek jest u nas możliwość skorzystania z Paczkomaty Inpost.
- Jeśli kupuję kilka przedmiotów z jednego lub z kilku waszych sklepów to wyślecie wszystkow jednej paczce? Dokładnie Tak, zawsze wszystkie przedmioty łączymy do jednej paczki nie zależnie czy zakup jest z jednego czy kilku naszych sklepów.
- Jeśli zrobię zakup w kilku waszych sklepach to jak mam zapłacić, aby był jeden koszt wysyłki? Aby skorzystać z możliwości wysyłki wszystkich przedmiotów w jednej paczce należy bezwzględnie wykonać przelew bankowy tradycyjny sumując zakupy ze wszystkich naszych sklepów i dodając jeden koszt przesyłki zgodnie z cennikiem wysyłek podanym na dole strony w sekcji Wysyłka.
- Kupiłem przedmioty w waszych kilku sklepach i chcę zapłacić przez system PayU lub Przelewy24, ale system podlicza mi dwa koszty wysyłki, dlaczego tak się dzieję? Otóż przy próbie płatności poprzez PayU lub Przelewy24 i zakupie z kilku naszych sklepów niestety jest to niemożliwe, gdyż system płatności PayU i Przelewy24 traktuje osobno każde konto allegro i każdy sklep. W takim przypadku konieczne jest wykonanie tradycyjnego przelewu bankowego bezpośrednio na nasze konto bankowe i zsumowanie całego zamówienia recznie wraz z jednym kosztem przesyłki. Koszty wysyłek podane sa w cenniku na dole strony w sekcji Wysyłka.
- Chcę przedłużyć zakupy do 30 dni, wysłałem e-mail, ale nie mam odpowiedzi od Państwa czy termin zostanie wydłużony do 30 dni? Jeśli został wysłany taki e-mail to traktujemy to jako zgłoszenie,nie odpowiadamy na taka wiadomość, a termin automatycznie zostaje wydłużony do 30 dni !
- Chcę zakończyć aukcję przed czasem, lub kupić przedmioty na Kup Teraz? Nie kończymy aukcji przed czasem, wszystkie aukcje które sa w naszych sklepach zawsze trwają do końca, po to aby każdy klient miał pewność że nagle przedmiot którym był zainteresowany nie zniknął z licytacji !
- Co wchodzi w skład zestawu przedmiotu który licytuję? W skład zestawu wchodzi wszystko to co jest widoczne na zdjeciach w Galerii powyżej, oprócz dodatków dekoracyjnych które są dokładane tylko do aukcji z odzieżą !
- W jakiej wersji językowej są zabawki i gry na waszych aukcjach? Wszystkie zabawki i gry na naszych aukcjach są w Angielskiej wersji językowej.
- Czy gry i puzzle na waszych aukcjach są kompletne? W 98% wszystkie gry i puzzle są kompletne, natomiast jeśli byłby jakiś problem z brakiem jakichkolwiek elementów to istnnieje możliwość zgłoszenia reklamacji.
- Czy sprzęt elektroniczny na waszych aukcjach jest sprawny i czy posiada polskie wtyczki? Każdy sprzęt który wystawiamy na naszych aukcjach jest sprawdzany i pownien być sprawny, wtyczki są natomiast angielskie i tutaj potrzebna jest przejściówka z gniazda angielskiego na gniazdo polskie, koszt takiej przejściówki to około 3 zł, a dostępne są w marketach lub sklepach w elektroniką.
- Zapłaciłem już za zakupy lub wysłałem informację o tym, że prosze o wysyłke za pobraniem, ale chcę jeszcze coś dokupić lub dokupiłem. Czy wyślecie wszystklo w jednej paczce jeśli zrobię dopłatę, lub jeśli chodzi o pobranie to prześle informacje na e-mail abyście dołożyli dokupione przedmioty do paczki? Niestety nie ma takiej możliwości, jesli została dokonana wpłata za zakupy to nei ma już możliwości dołożenia kolejnych przedmiotów do opłaconego wcześniej zamówienia. Wpłate dokonaną lub informacje przesłaną do nas o tym że mamy wysłac paczkę za pobraniem traktujemy jako zakończenie zamówienia.
- Otrzymałem przedmiot niezgodny z opisem? Jaka jest procedura reklamacyjna? W pierwszej kolejności prosimy o przesłanei zgłoszenia na nasz adres e-mail marivosklep@gmail.com., Prosimy w e-mailu dokładnie opisać wadę która została wykryta oraz jesli to możliwe załączenie zdjęć wady i produktu. W możliwie jak najkrótszym czasie skontaktujemy się z Panstwem w celu wyjśnienia i rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Kontakt
- Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres e-mail: marivosklep@gmail.com lub pod numer telefonu 24-361-90-74.
- Kontakt telefoniczny możliwy jestod poniedziałku do piątku od 8 do 15 ( w soboty, niedziele i święta nie pracujemy).
- Nasz system będzie na bieżąco informował Państwa o przebiegu realizacji zamówienia online.
- Po zrealizowaniu zamówienia wyślemy do Państwa wiadomość SMS z numerem nadania przesyłki.
Płatności
- Akceptujemy płatności PayU oraz Przelewy24.
- Przelew na rachunek bankowy mbank: Marivo Jesienna 34 09-407 Płock 51 1140 2004 0000 3102 6671 0790.
- Przed dokonaniem płatności prosimy koniecznei wypełnićformularz opcji dostawy w którym mogą Państwo zmienić adres doręczenia paczki oraz numer telefon.
- Jeśli nie wypełnią Państwo formularza opcji dostawy to paczkę nadamy na adres podany w allegro.
- W tytule przelewu prosimy koniecznie o podanie Loginu Allegro.
- Jesli wybiorą Państwo płatność przy odbiorze to prosimy koniecznie o wypełnienie formularza opcji dostawy i dodatkowo o poinformowanie nas drogą e-mail o tym, że wybrali Panstwo wysyłkę za pobraniem. Jeśli nie wypełnią Państwo formularza opcji dostawy to paczkę nadamy na adres podany w allegro.
- W przypadkułączonych zakupow z dwóch naszych sklepów Allegro należy wykonać przelew bankowy tradycyjny bezpośrednio na nasze konto bankowe.
- Nie przyjmujemy dopłat do wcześniej już opłaconych i zakończonych zamówień.
Wysyłka
- Paczkomat Inpost 24/7 ( Płatność z góry) 10,50 zł do 3 sztuk w jednej paczce !
- Przesyłka kurierska Inpost kurier ( Płatność z góry) 14 zł maksymalnie 50 sztuk w jednej paczce !
- Przesyłka kurierska Inpost Kurier ( Płatność za pobraniem) 18 zł maksymalnie 50 sztuk w jednej paczce !
- Jeśli wybiorą Państwo przesyłkę za pobraniem to prosimy o informację na nasz adres e-mail i przesłanie pełnych danych potrzebnych do wysłania przesyłki wraz z numerem kontaktowym do Państwa.
- Nie udostępniamy odbiorów osobistych !
- Paczki wysyłamy codziennie.
- Termin realizacji zamówienia od chwili wpłaty to maksymalnie 48 godzin roboczych.
Zapraszamy do odwiedzenia dwóch naszych sklepów na allegro: Marivo_Sklep i Marivo_Sklep2
- Zakupy z obydwu naszych kont allegro można połączyć w jedno zamówienie !
- Połączone zamówienia wyślemy w jednej paczce !
- Aby skorzystać z możliwości wysyłki w jednej paczce połączonego zamówienia z dwóch naszych sklepów należy zsumować zakupy z jednego jak i z drugiego naszego sklepu na allegro oraz dodać koszty wysyłki (koszty wysyłki podane są w sekcji Wysyłka) Tak zasumowane koszty zamówienia należy wpłacić bezposrednio na nasze konto bankowe tradycyjnym przelewem bankowym.
- W przypadku chęci połączenia zamówień z naszych sklepów allegro oraz wybrania jednego kosztu przesyłkiwpłata poprzez system płatności PayU i Przelewy24 nie będzie możliwa !
- Allegro oraz system płatności PayU i Przelewy24 nie udostępniają możliwości łączenia zamówień i wpłat poprzez system płatności PayU i Przelewy24 z kilku sklepów Allegro.
- W obydwu naszych sklepach codziennie nowe aukcje i nowe niepowtarzalne przedmioty przez 7 dni w tygodniu, wejdz i zobacz koniecznie !