Kod produktu: AT-EGR-040
Stan: Nowy
Aukcja dotyczy zaślepki zaworu EGR wykonanej z wysokiej jakości stali kwasoodpornej.
Zaślepka zaworu EGR dla silników samochodów:
Focus MK2, MK2 FL (2005->) 115KM (1.8 TDCI Duratorg)
Focus C-Max (2005-2007) 115 KM (1.8 TDCI Duratorg)
C-Max (2007->) 115 KM (1.8 TDCI Duratorg)
Mondeo MK4 (2007->) 110KM (1.8 TDCI Duratorg)
Mondeo MK4 (2007->) 125KM (1.8 TDCI Duratorg)
S-Max (2006->) 110KM (1.8 TDCI Duratorg)
S-Max (2006->) 125KM (1.8 TDCI Duratorg)
Galaxy (2006->) 110KM (1.8 TDCI Duratorg)
Galaxy (2006->) 125KM (1.8 TDCI Duratorg)
Korzyści z zastosowania naszej zaślepki EGR:
- likwidacja problemu przytykania nagarem kolektora ssącego przez uszkodzony EGR
- większy przepływ powietrza
- wysoka estetyka wykonania
Wykonane przy wycinarki wodnejWOTERJET FLOW z wysokogatunkowej blachy kwasoodpornej 0H18N9 o grubości 1,5 mm, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym. Każda zaślepka poddana jest obróbce wibrościernej, a w końcowej fazie obróbce ścierno-polerskiej. Dzięki czemu otrzymujemy idealną powierzchnię do uszczelnienia.
Wykorzystanie w procesie cięcia wycinarki WOTERJET zapewnia niską temperaturę obróbki, która nie powoduje zmian właściwości ciętych materiałów. Zaślepki wykonane przy pomocy wycinarek laserowych CNC tracą właściwości materiału z którego są wykonane, poprzez wzrost temperatury w miejscu cięcia.
Montaż spowoduje iż poczujesz powrót mocy której Ci brakowało przez uszkodzenie czujnika recyrkulacji spalin, zamiast wydawać kilkaset złotych za naprawę w warsztacie kup i ciesz się przywróceniem świetności Twojego auta
Kiedy zauważysz, że samochód stracił swoją dawną moc, szarpie podczas przyśpieszania i dymi, to prawdopodobnie zawór EGR jest tego winowajcą. Przyczyną mechanicznej awarii EGR jest osadzanie się nagaru we wnętrzu zaworu, co sprawia, że zwiększają się jego opory podczas pracy. Nie reaguje wtedy wystarczająco szybko na naciśnięcie gazu. Nagar osadza się też przy przylgni zaworu i może być stale uchylony mimo wzrostu prędkości obrotowej silnika.
Zaślepienie zaworu EGR ma na celu, uniemożliwić spalinom przedostanie się do kolektora dolotowego. W jego następstwie często ustępują w/w sygnały świadczące o uszkodzeniu zaworu EGR, a samochód powraca parametrami do czasów sprzed awarii.
Po zaślepieniu następuję zdecydowana poprawa kultury pracy silnika (powraca moc i dynamika)
Ogólne zasady montażu
Miejsce zaślepienia pokazane jest na zdjęciu powyżej. Należy nie zapomnieć o uszczelnieniu miejsca połączenia nowymi uszczelkami lub silikonem wysokotemperaturowym. Następnie odpalamy silnik i sprawdzamy, czy nie ma przedmuchów obok zaślepki. Jeśli wszystko jest ok. możemy się cieszyć zaślepionym EGR-em.
Przeznaczenie: do stosowania w sportach motorowym poza drogami publicznymi.