zestaw używanych książek:
Tytuł: Strategia reklamy marki produktów i usług Autor: Agnieszka Dejnaka
Rok wydania: 2013 Wydawnictwo: Helion
ISBN/EAN: 9788324665174
ilość stron: 208 okładka: miękka
uwagi: minimalne zagniecenia i zabrudzenia, pieczątka
Tytuł: Fama Anatomia marketingu szeptanego Autor: Emanuel Rosen
Rok wydania: 2003 Wydawnictwo: Media Rodzina
ISBN/EAN: 9788372780584
ilość stron: 344 okładka: miękka
uwagi: przetarcia i zabrudzenia na okładce, minimalne zagniecenia i zabrudzenia stron, pieczątka
Tytuł: Produkty i marki w opinii e-konsumentów Autor: B. Kolny i inni
Rok wydania: 2011 Wydawnictwo: Helion
ISBN/EAN: 9788324634019
ilość stron: 216 okładka: miękka
uwagi: zagięcie, przetarcia i zabrudzenia na okładce, minimalne zagniecenia i zabrudzenia stron, pieczątka
--
Zapraszam na moje pozostałe aukcje z książkami!
--
Kupując na mojej aukcji/ach wyrażasz zgodę na udzielenie mi jednorazowego pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu i na rachunek Kupującego z pocztą lub firmą kurierską (w zależności od wybranego przez siebie sposobu dostawy) w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki pieniężne nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego. Niniejsze pełnomocnictwo w żaden sposób nie obciąża dodatkowo Kupującego i nie wiąże się z innymi kosztami niż te opisane w aukcji.