Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 159,00 zł
- Naba do sportowej kierownicy nissan 200sx 300zx pr
- 173 zł z dostawą
- 1300,00 zł
- SANKI BELKA WÓZEK PRZÓD NISSAN 200SX 300ZX GZ32
- 2299 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 1992
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 4
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na tylne koła
- Lakier
- Matowy
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Klimatyzacja automatyczna, Podgrzewane lusterka boczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Dach panoramiczny, Szyberdach
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Kabriolet
- Moc [KM]
- 300
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Tak
- Kolor
- Czarny
- Przebieg [km]
- 204145
- Pojemność silnika [cm3]
- 3000
Opis
Witam, posiadam do sprzedania cultowy samochód Killera jakim jest nissan 300zx z32 (auto czarne zarezerwowane do piątku, posiadam DWA inne 300zx'y oraz mazdę rx7 fd , foty powinny się wyświetlać ale allegro jeszcze nie przetworzyło za dobrze nowo dodanych zdjęć i czytaj informacje na samym dole) TWIN TURBO, z pancerną manualna skrzynią biegów, rarytas. Najmocniejsza wersja 300 konna- z ostrzejszymi wałkami niż automat, oryginalnie z kierownicą po "naszej stronie" nie anglik, nie przekładaniec. Auto sprowadziłem z Niemiec pół roku temu dla grzanych skór i alcantary które są też rarytasem (b. rzadka wersja) i wziąłem do swojego innego 300zx'a. Była to reklamówka/ auto reklama dużego niemieckiego komisu w którym stał 4 lata nieodpalany a przedtem został przemalowany na czarny mat (z czerwonego) a szyby obklejone czarną folią która obecnie jest zerwana bo nie dało się przez nią zajrzeć do auta ani na zewnątrz. W aucie nie ma hamulców przód, tył, pompy hamulcowej i wydechu od wydechów końcowych do kolanek turbo które są na aucie i są z katalizatorami. W miejsce wymienionych części miały wjechać większe hamulce (seryjne przednie są niestety za małe do masy tego auta i starczają na 1 porządne hamowanie) kubełkowe fotele i wydech z kwasówki (ogromna różnica po zmianie z seryjnych wydechów z katalizatorami których w tej wersji było aż 4 sztuki). Jak kupowałem auto: Niemiec mówił że pierścienie są zastane i do wymiany. Po przyjeździe do mnie auto odpaliło na dotyk, silnik pięknie chodzi-cichy a po dodaniu gazu czuć olej więc albo Niemiec miał rację albo puściło turbo-przy 200tys km miało by prawo. W aucie nie było boczków więc przerobiłem i zamontowałem z wersji japońskiej oraz wrzuciłem materiałowe siedzenia (najlżejsze jakie były-obydwa manualne + tylną kanapę) by można było się przemieszczać po placu. Przednia szyba do wymiany, do poprawek lakierniczych chyba że ma być to auto do latania po torze- wtedy nic bym nie ruszał. Jest to wypust na Europę który ma jako jedyny zegary do 280km/h (które seryjny 300zx w manualu zamyka przy seryjnej mocy i jedzie dalej) a nie do 240-jak w USA czy 180km/h (Japonia). Ma 3 x większą chłodnicę oleju silnika (od USA i Japończyków), dodatkowo chłodnicę dyfra z pompką, płynu wspomagania i manualnej skrzyni biegów z elektryczną pompką która pompuje olej do chłodnicy - czego nie było w innych wersjach. W serii pancerny dyfer ma szperę oraz pancerne napędy na których obecnie wszyscy latają w drifcie. Komplet dokumentów potrzebnych do rejestracji: duży i mały brief, komplet: 3 kluczyków oraz książka serwisowa. Akumulator padnięty ale mimo to auto pali od pierwszego dotknięcia kluczyka. Opony Bridgestone które mają bieżnik jak nowe. Nie mam czasu na ten projekt, za to służę radą oraz posiadam WSZYSTKIE części które mogę sprzedać do niego dodatkowo w zależności od potrzeb i wyobraźni nowego właściciela (japońskie felgi 17, 18, 19", skóry, kubły, większe hamulce, przednią szybę bez pęknięcia, tylne lampy-nie popękane, kierunki i zaślepki w przedni zderzak, pompę hamulcową, downpipe bez katalizatorów z wersji JDM, sportowe middle pipe, wydechy z kwasówki: środkowe, końcowe-różne rodzaje itd.itp.mogę również załatwić oryginalne seryjne: końcowe wydechy z środkowymi i rury z długimi katalizatorami których brakuje by był oryginał). Auto stoi pod Pruszkowem, jest dla kogoś kto się zna, lubi projekty i będzie potrafił odbudować je albo ma środki by ktoś za niego to zrobił. Te auta będą już tylko szły w górę, drugi taki z pewnością się nie trafi, rarytas! Pytania proszę kierować na bigrado@o2.pl lub poprzez zadaj "pytanie do sprzedającego", pozdrawiam i zapraszam do licytacji.
AUTO ZAREZERWOWANE DO PIĄTKU, posiadam do sprzedania:
jeszcze innego 300zxa Europa- LHD też do odbudowy, twin turbo, manual, kolor czerwony (karosiera bez silnika i skrzyni ale posiadam wszystkie części do odbudowy) - .
Albo USA wersję: zarejestrowany w PL- idealny pod wide body (były poszerzone błotniki które obecnie są popękane) - w lewym dolnym rogu (pomarańczowy/kameleon).
Również mazdę rx7 fd rhd w japońskim body, poliftowe lampy zderzak, tylne, spojler z carbonową półką mazdaspeed itd.itp (którą kupiłem dla silnika, skrzyni itp.reszta nie będzie mi potrzebna) -. Więcej informacji + zdjęcia na maila.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.