.
.
WITAM NA MOJEJ AUKCJI
!
.
na tej aukcji 2 książki koszt wysyłki jeden
..
1 - ROZPRAWY NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU
II
WROCŁAW 1963
2 - ROZPRAWY NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU
III
WROCŁAW 1964
..
..
SPIS TREŚCI jedynie pierwszej książki
Jan konopnicki, Słowo wstępne .......... ....... 5 Marian Weinert, Z historii wychowania fizycznego w Galicji w drugiej połowie XIX wieku ..... ........... 9 Wstęp ........... ......... '....'.... 9 Sytuacja ekonomiczno-społeczna i polityczna w Galicji po r. 1948 . 18 Kształtowanie się • kierunków wychowania fizycznego w Europie do końca XIX wieku ........... ......... 26 Towarzystwo Gimnastyczne „Sokół" i jego działalność ...... 37 Wpływ „Sokoła" na kształtowanie się i rozwój wychowania fizycznego w szkołach galicyjskich . ....... . . ..... 62 Zakończenie . . ............... . ........ 93 Piśmiennictwo ...'...... ................ 94 Summary ....... , .......... . ......... 97 15 •. Romuald Niewiakowski, Problem ociężałości umysłowej u dzieci w wieku szkolnym ...... . . ...... .. . . \ ..... 99 Cel i metody badań ......... ..... ........ 99 Analiza psychologiczno-pedagogiczna upośledzenia umysłowego . . . 108 Ociężałość umysłowa jako forma przejściowa między normalnym roz- wojem umysłowym a niedorozwojem ............ 116 Postępy w nauce a ociężałość umysłowa ............. 129 Opinie nauczycieli o dzieciach ociężałych umysłowo ........ 139 Warunki środowiskowe i wpływ przebytych chorób a ociężałość umysłowa Ogólna analiza wyników badań — Wnioski końcowe i postulaty pedagogiczne Piśmiennictwo ... ........... .......... . 180 Summary ...... . .......... ........ . . 183 Bogdan Czabański, Próba określenia funkcji dydaktycznej szkoły podstawowej .............. ....... ...... 185 Wstęp ......... ... ................. 185 Metody pracy ............. ............ v 189 Charakterystyka badanych osób ......' ........... 199 Analiza wyników testów wiadomości ...... ......... 207 Wyniki badań
Piśmiennictwo Summary Henryk Ziobro, Poziom (intelektualny młodzieży wiejskiej w świetle badań pedagogicznych Wstęp , Poziom umysłowy .jako istotny składnik rozwoju osobowości .... Metoda ;........ Charakterystyka badanych osób , . . . . Analiza zebranego materiału ... x. ..'.., Uwagi końcowe Załączniki Piśmiennictwo . . . . . . . . ,, . . . . . . .
Aleksander Barański, Charakterystyka zdolności ruchowych dzieci ośmioletnich na podstawie badań testowych ........ Wstęp Organizacja badań i ogólna charakterystyka badanych Podstawowe założenia metody N. Oajereckiego . Krytyczna ocena i korekta^jnetody . ,. Normy N. Ozjereckiego i ich modyfikacja . . . \ Współzależność pomiędzy wiekiem zdolności ruchowych a wiekiem ' metrykalnym 8-letnich dzieci miejskich < j Poziom poszczególnych cech motoryki -. ,'> Zakończenie : . . . . -' Piśmiennictwa '•< , Summary . . ... .. . •."'. ...../. , .', Bronisław Parszywka. Przeszkody w ćwiczeniach akrobatycznych -. i sposoby ich pokonywania z punktu widzenia psychologii ,^ sportu Cel i metoda pracy ..'... -1. Przebieg badań . '...''.... ~, .... \ ..,. r< Charakterystyka przeszkód x •*< Reagowanie na przeszkody •! Zakończenie , ./'. . ł Piśmiennictwo i Sum/mary
..
..
ILOŚĆ STRON _______________ 450 + 314
STAN KSIĄŻKI _______________ DOBRY pieczątka tekst czysty, nierówne brzegi książki to wynik metody wydawniczej w latach w których książki zostały wydane
FORMAT KSIĄŻKI _______________ 18 x 25 , 18 x 25
FOTO zamieszczę po 20 – tej
Zapraszam na inne moje aukcje.
NA ŻYCZENIE WYSTAWIAM RACHUNEK
Towar wysyłam po wpłacie na konto
Książka zostaje wysłana odpowiednio zabezpieczona Wysyłam na adres zarejestrowany w Allegro
Nie sprzedaję przedmiotów za granicę
Odbiór osobisty niemożliwy Komentarz kupującemu wystawiam jako drugi Początek Wiesław
proszę doliczyć koszty transportu
ZAPRASZAM DO LICYTACJI
|