SPECYFIKACJA PRODUKTU
sezon: letnie
typ pojazdu: osobowe
producent: Pirelli
model / rozmiar: 245/40 R18
klasa opon: Premium - klasa premium (najwyższa jakość)
indeks ładowności: 97 - max 730 kg
indeks prędkości: Y - max 300 km/h
gwarancja: 5 lat od daty zakupu
stan opon: fabrycznie nowe, pierwszy gatunek
produkcja: Europejskie
rok produkcji: 2022
klasa energetyczna: C
klasa przyczepności: A
poziom hałasu: 69
klasa hałasu: 2
Opona Pirelli P Zero S.C.: Doskonała Wydajność i Innowacyjna Technologia
Pirelli P Zero S.C. to opona letnia klasy premium, która wyróżnia się nie tylko swoją jakością, ale także innowacyjnym podejściem do technologii oponiarskiej. Pirelli to ceniony niezależny producent opon, a model Pirelli P Zero S.C. to doskonały przykład zaawansowanego rozwoju technologicznego w tej dziedzinie. W tym artykule przedstawimy, dlaczego opona Pirelli P Zero S.C. zyskuje uznanie wśród kierowców.
Wyjątkowa Konstrukcja i Rzeźba Bieżnika
Opona Pirelli P Zero S.C. została zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających kierowcach, którzy cenią sobie zarówno wydajność, jak i bezpieczeństwo. Jej agresywna, asymetryczna rzeźba bieżnika gwarantuje doskonałą przyczepność i stabilność, nawet podczas jazdy przy dużych prędkościach. To opona, która doskonale trzyma się na zakrętach, zapewniając niezapomniane wrażenia z jazdy.
Zaawansowana Technologia Bieżnika
Bieżnik opony Pirelli P Zero S.C. to nośnik zaawansowanej nanotechnologii. Składa się on z pięciu żeber, z których każde jest zbudowane z sekwencji prostych klocków z drobnymi nacięciami na krawędziach. Ta innowacyjna konstrukcja pozwoliła na osiągnięcie lepszych osiągów przy wyższych prędkościach. Proste kanały biegnące wzdłuż opony efektywnie odprowadzają wodę, chroniąc przed zjawiskiem aquaplaningu.
Optymalne Rozłożenie Nacisków
Pirelli zastosowało płaski profil bieżnika, który zapewnia większą powierzchnię kontaktu z podłożem. Dzięki temu naciski są równomiernie rozłożone na całej płaszczyźnie opony, co przekłada się na pewne i płynne prowadzenie pojazdu. Dodatkowo, to rozwiązanie przyczynia się do równomiernego i powolnego zużywania bieżnika.
Technologia Nanotechnologiczna
Nanotechnologia znalazła szerokie zastosowanie w produkcji opony Pirelli P Zero S.C. Mieszanka gumowa użyta do bieżnika oraz budowa samego bieżnika i stopki opiera się na mikrołączeniach. Te zaawansowane rozwiązania redukują opory toczenia opony, co przekłada się na wyższy komfort jazdy i oszczędność paliwa. Tworzywo polimerowe wykazuje także dużą odporność na wysokie temperatury generowane podczas szybkiej jazdy.
System Hybrid Cord
Innowacyjnym rozwiązaniem jest zastosowanie systemu Hybrid Cord, który zwiększa wytrzymałość opony i zapobiega deformacjom kształtu opony podczas działania siły odśrodkowej. To gwarantuje nie tylko bezpieczeństwo, ale także dłuższą żywotność opony.
Doskonały Wygląd i Wysoka Wydajność
Opona Pirelli P Zero S.C. to nie tylko wydajność, ale także atrakcyjny wygląd. Prosty i surowy wzór bieżnika stanowi wizytówkę tej marki. Jest to produkt z górnej półki, przeznaczony dla samochodów o sportowym charakterze, zarówno luksusowych sedanów, jak i coupe wyposażonych w silniki o dużym potencjale.
Podsumowanie
Opona Pirelli P Zero S.C. to wybór dla kierowców, którzy oczekują najwyższej jakości, wydajności i bezpieczeństwa. Jej innowacyjna technologia, zaawansowany bieżnik oraz staranność w każdym detalu czynią ją produktem godnym uwagi. Jeśli szukasz opony, która spełni nawet najbardziej wygórowane oczekiwania, Pirelli P Zero S.C. jest doskonałym wyborem.
Klasa efektywności paliwowej
Im mniejszy opór, jaki opona stawia podczas toczenia się, tym większa oszczędność paliwa. Samochód na oponach o klasie efektywności paliwowej A pali do 7,5% mniej od oznaczonego literą G.
Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni
Ocenie poddawana jest droga hamowania z 80 km/h na mokrej nawierzchni. Samochód osobowy z oporami F w tej klasie zatrzyma się o 18 m dalej od auta na oponach o klasie przyczepności A.
Hałas
Na oznaczeniu pokazane są trzy fale. Im mniejsza ich liczba jest w kolorze czarnym, tym ciszej opona się toczy. Obok fal podana jest również zmierzona wartość zewnętrznego hałasu toczenia w decybelach.