Blizzak LM005
Idealne do jazdy przez całą zimę.
SKRÓCENIE DROGI HAMOWANIA NA ŚNIEGU I LODZIE
Połączenie lameli dwuwymiarowych w środkowej części z lamelami trójwymiarowymi w okolicy barku stanowi gwarancję skrócenia drogi hamowania na śniegu i lodzie.
WIĘKSZA PRZYCZEPNOŚĆ NA ŚNIEGU
Rowki w kształcie zygzaka z ustawionymi pod kątem krawędziami zapewniają poprawę przyczepności dzięki zwiększeniu powierzchni kontaktu między śniegiem w rowkach a śniegiem na drodze.
NAJWYŻSZA W KLASIE PRZYCZEPNOŚĆ I SKUTECZNOŚĆ HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Nowa nanoselektywna technologia wytwarzania zapewnia lepsze rozłożenie cząstek krzemionki w mieszance Nano Pro-tech?, co przekłada się na najlepsze w klasie parametry w zakresie hamowania i pokonywania zakrętów na mokrej nawierzchni1. Znalazło to potwierdzenie w testach TÜV oraz badaniach przeprowadzonych w celu przyznania unijnej etykiety opony klasy ?A? w kategorii przyczepności na mokrej nawierzchni.
*Zdjęcia przedstawione w ofercie mają charakter poglądowy. Rzeczywisty wygląd może różnić się od prezentowanego w zależności od rozmiaru produktu.
Sezon: Opony zimowe
Producent: BRIDGESTONE
Model: Blizzak LM005
Szerokość: 195
Profil: 50
Średnica: 16
Indeks prędkości: H
Indeks nośności: 88
Etykiety Unijne na oponach pomagają konsumentom w podjęciu świadomej decyzji o zakupie.
Opór toczenia w oponie jest wskaźnikiem jej efektywności energetycznej, co ma wpływ na zużycie paliwa oraz emisję spalin. Klasa oporu toczenia waha się od A (najwydajniejsza) do E (najniższa).
Droga hamowania na mokrej nawierzchni zależy od zdolności opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni. Klasa A określa najkrótszą drogę, zaś E najdłuższą. Opona z etykietą E hamuje 18 metrów dalej w porównaniu z oponą z etykietą A (procedura testowa, w której mierzy się drogę hamowania od 80 km/h do 5 km/h na drodze pokrytej wodą).
Hałas zewnętrzny odnosi się do hałasu wytwarzanego przez oponę podczas przejazdu samochodu i jest mierzony w dB (decybelach). Hałas opon mierzony jest na zewnątrz pojazdu co ma za zadanie ograniczyć negatywny wpływ na otoczenie. W związku z powyższym nie zawsze parametr ten odpowiada również za komfort wewnątrz pojazdu.