Konsultacje marketingowe to najszybsza forma rozwiązania bieżących i nadchodzących problemów marketingowych. W ten sposób mogę najszybciej wspomóc Twój biznes lub powiększyć kompetencje Twojego działu marketingu.
Mnogość dostępnych narzędzi i sposobów promocji w Internecie może przytłaczać.
Jak dobrać odpowiednie narzędzia analityczno-marketingowe? Jak efektywnie prowadzić kampanie marketingowe i je rozliczać?
Przykładowe główne tematy poruszane podczas konsultacji z ostatnich miesięcy:
- brak poprawnych danych w GA4 w aplikacji mobilnej i stronie
- audyt Google/Facebook Ads
- poprawki kreacji i treści reklamowych
- wdrożenie google consent mode v2
- i wiele innych z zakresu płatnej reklamy i analityki
Podczas konsultacji oprócz odpowiedzi na pytania otrzymasz wskazówki z zakresu optymalizacji konwersji (CRO) na swojej stronie internetowej oraz aplikacji mobilnej.
Licytujesz 2h konsultacji do wykorzystania do końca marca 2024.