Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 849,00 zł
- Kolarzówka Specialized Sirrus Elite 28 ”
- 849 zł z dostawą
- 2599,00 zł
- KANDS ELITE PRO ALIVIO 2XTARCZA HYDRAULIK ALU KOŁA 28" RAMA 19"
- 2639 zł z dostawą
- 169,13 zł
- Gwarancja najniższej ceny
- Bagażnik Topeak MTX Explorer Disc 26"-28"
- 183,12 zł z dostawą
Opis
Witam.
Oferuję NIEZWYKLE TANIO swój prywatny, przede wszystkim sprawdzony i legalny rower typu "sztywnego crossowego", z charakterystyki ramy "szosowego" marki SPECIALIZED S-WORKS (limitówka) w rozmiarze ramy 21" ( na wzrost mniej więcej 177-187cm). Używam roweru od 2 sezonów letnich ogółem przejechałem nim przez ten czas UWAGA!! 489km wg stanu licznika, który założyłem zaraz po zakupie. Gdy rower kupowałem był dosłownie nowy, jeszcze z folią na kierownicy, sprzedawca przywiózł go z zagranicy z uszkodzonym przednim i tylnym kołem, uszkodzonym przednim hamulcem i manetką zmiany tylnych przełożeń oraz z uszkodzonym siodełkiem. Uszkodzenia powstały w skutek wjechania samochodem z rowerem na dachu do garażu. Uszkodzone elementy zostały przeze mnie wymienione na nowe, fakt faktem na nieco inne niż były oryginalnie, ale jak najbardziej markowe i bardzo dobrej jakości przez co rower nie stracił na swoim wyglądzie. Posiadałem zdjęcia roweru zrobione po zakupie, lecz niestety przepadły z telefonem. Rama była sprawdzana w serwisie w Poznaniu pod kątem geometrii. Oferowany przeze mnie SPEC nie posiada dosłownie żadnych śladów używania, lakier nie ma odbić czy rys, pancerze, linki, napęd przerzutki są jak nowe. Szybki, nowoczesny, lekki, niespotykany, z unikatowym wyglądem i perłowym malowaniem, które mieni się w słońcu co powoduje że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie.
Poniżej dane techniczne:
-rama 7005 alu o wielkości 21" , hydroforming (wygładzone spawy)
-sztywny widelec przedni na koło 28/700 pod hamulce typu VBrake, można założyć wąski błotnik
-koła 700x35c z obręczami alu 3-komorowymi, 2-ściennym, stożkowymi, piasty na zaciski
-koło przednie na piaście NOVATEC z łożyskami maszynowymi, koło tylne z piastą na kasetę 8 i 9
-dętki przód i tył CONTINENTAL Tour Auto do wysokich ciśnień
-opony przód i tył CONTINENTAL " z w i j a n e " niezwykle lekkie, bezdrutowe, TL-ready 700x35c z grubą wkładką antyprzebiciową KEVLAR, te opony zostały założone od innego roweru by sprawdzić jak się jeździ na zwijce, oryginalne te które były na rowerze znalazły nowego właściciela także już ich nie mam
-przednia przerzutka SHIMANO (zakres 8-10 biegów)
-tylna przerzutka SHIMANO DEORE SHADOW (zakres 8-10 biegów)
-manetki zmiany biegów SHIMANO ALIVIO
-wszystkie pancerze przerzutkowe wymienione na białe marki JAGWIRE ze specjalnymi zakończeniami w kolorze wiśniowej anody
-kaseta zębatek tył SHIMANO (8 biegów)
-łańcuch SHIMANO HG40 ze złączką Shimano
-korba napędowa TRUVATIV FIREX ultrashift (najdroższy model na rynku) mocowanie ISIS, wymienne 3 koronki
-współpracuje tylko ze złotym suportem TRUVATIV GIGAPIPE BSA 70, taki też musi być tu założony, łożyska maszynowe
-pedały aluminiowe z osią CrMO mają założone noski, w razie czego mogę dołożyć komplet nowych pedałów
-hamulec tył VBrake ZYXX u.s.a. czarny
-hamulec przód VBrake SHIMANO DEORE czarny (na klockach hamulcowych z przodu i z tyłu brak oznak zuzycia, są jak nowe)
-wszystkie pancerze hamulcowe wymienione na białe marki JAGWIRE ze specjalnymi zakończeniami w kolorze wiśniowej anody
-srebrne końcówki pancerzy SHIMANO przy manetkach
-hamulec przedni wyposażony w Modulator siły hamowania marki SHIMANO (zapobiega blokowaniu koła w czasie hamowania)
-klamki hamulcowe SHIMANO DEORE
-wspornik siodła komfortowy z regulacją twardości, amortyzowany SATORI
-siodełko skórzane SELLE ROYAL model SETA
-kierownica alu, gięta, model RACE, średnica 31.8
-mostek kierownicy PRO model XLT na rurę sterową 28.6 i na kierownicę 31.8
-stery RITCHEY zintegrowane z ramą
-chwyty kierownicy z białymi zakończeniami (jak nowe)
-oświetlenie led, z przodu lampka 4led mocna trójstopniowa, a tył pchełka led
-licznik SIGMA 500 przewodowy
-w komplecie oryginalny koszyk na napoje SPECIALIZED S-WORKS
-alu rogi kierownicy
Rower na doskonałym osprzęcie, jest dokładnie wyregulowany, po kompleksowym serwisie, koła są proste, przerzutki wskakują szybko i precyzyjnie, hamulce są na dotyk, na tą chwilę jest w 200% sprawny technicznie, podpowiem że wymiana zębatek tylnych i łańcucha przypada na 4000-5000km w zależności od stylu jazdy. Rower przez te 2 sezony był kilkakrotnie sprawdzany przez policję na terenie Poznania w czasie moich rekreacyjnych przejażdżek także to potwierdza jego legalność. Rama jak i cała reszta podzespołów, elementy mechaniczne wyglądają jak nowe co świadczy o tym że faktycznie zrobił te niespełna 500km przez 2 lata. Niestety muszę się z nim rozstać ponieważ przez pracę nie mam czasu na nim jeździć, w tym sezonie zrobiłem około 130km spokojnej jazdy, bez kasku i bez stroju. Poza tym mam jeszcze mtb którym jeszcze nie jeździłem w tym roku. Specialized jest garażowany i regularnie sprawdzam ciśnienie w kołach. Jeśli ktoś będzie chciał przejść z napędem na 9 czy 10 wystarczy założyć kasetę, łańcuch i manetkę, cała reszta jest technicznie przystosowana przez producenta osprzętu, pozostaje tylko później regulacja przerzutek i można latać.
Tel: 573322466 - Nie odp na sms bo mam uszkodzony telefon, mogę tylko rozmawiać, nie zawsze mogę odebrać z uwagi na pracę 7 dni w tygodniu.
Mogę również przyjąć w rozliczeniu jakieś miejskie jeżdżące i w dobrym stanie autko z silnikiem benzynowym.
Zainteresowanych zapraszam do obejrzenia i przejażdżki. Wolę pokazać rower na żywo, boję się wysyłki żeby nie uszkodzono czegoś w transporcie, jeśli dojdzie do wysyłki zamawiam kuriera DHL i dokładnie pakuję rower, wysyłka kurierem jest w cenie zakupu.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.