W przypadku pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji. Dane kontaktowe znajdą Państwo w zakładce "O sprzedającym" znajdującej się na dole aukcji pod opisem oferty.
SPECYFIKACJA PRODUKTU
sezon: letnie
typ pojazdu: osobowe
producent: Kumho
model / rozmiar: 255/35 R18
klasa opon: Medium - klasa średnia (wysoka jakość)
indeks ładowności: 94 - max 670 kg
indeks prędkości: Y - max 300 km/h
informacje dodatkowe:
gwarancja: 2 lata od daty zakupu
stan opon: fabrycznie nowe, pierwszy gatunek
produkcja: Azjatyckie
rok produkcji: Wszystkie oferowane przez nas opony są fabrycznie nowe (dla nas opony NOWE to opony nie starsze niż 0-12, w wyjątkowych przypadkach 18 miesięcy, a nie 3-5 letnie jak u innych sprzedających) i objęte pełną gwarancją producenta.
klasa energetyczna: E
klasa przyczepności: B
poziom hałasu: 72
klasa hałasu: 3
SZCZEGÓŁOWY OPIS OPONY
- Opona KUMHO ECSTA PS91 opracowana została przez KUMHO specjalnie dla seryjnie produkowanych samochodów sportowych oraz pojazdów tuningowanych, o ultrawysokich osiągach. W konstruowaniu opony wzięli udział inżynierowie Porsche, BMW i Ferrari. Opony KUMHO ECSTA PS91 są przeznaczone zarówno do codziennej jazdy po drogach publicznych, jak i torach wyścigowych. Opony testowano według standardów jakościowych i bezpieczeństwa przyjętych w lotnictwie.
- W konstrukcji opony wykorzystano włókno aramidowe wysokiej gęstości, gwarantujące wyjątkową stabilność opony przy dużych prędkościach. Włókno aramidowe używane jest także do produkcji wyczynowego sprzętu sportowego jak rakiety do tenisa, kadłuby jachtów czy rowery górskie a także stosowane w aeronautyce czy w wojskowych kamizelkach ochronnych.Dzięki odporności na zmienne naprężenia, opasanie aramidowe zaciska czoło bieżnika bardziej niż barki opony. W rezultacie siła odśrodkowa jest efektywniej opanowywana i nacisk na podłoże jest rozkładany jeszcze bardziej równomiernie. Główną cechą włókna aramidowego jest też jego wysoka wytrzymałość na rozciąganie przy niskiej masie. Bieżnik, składający się z dwóch rodzajów mieszanki, to innowacja technologiczna oryginalnie opracowana na potrzeby opon wyścigowych.
- Strona zewnętrzna bieżnika jest wykonana z unikalnego, wzmocnionego sadzą elastomeru (opracowanego specjalnie na Le Mans 24 Hours), który zapewnia wyjątkową wytrzymałość opon w zakrętach. Natomiast wewnętrzna strona bieżnika, wykonana z elastomeru najnowszej generacji, charakteryzującego się dużą przyczepnością, pozwala oponie (na mokrej nawierzchni) rozcinać film wodny i zapewnia przyczepność poprzez przyleganie do najmniejszych nierówności drogi.
- Dzięki zastosowaniu najnowszego oprogramowania do cyfrowej symulacji konstruktorzy KUMHO doprowadzili do tego, że siły nacisku i w konsekwencji temperatura są rozkładane bardziej równomiernie na całym obszarze kontaktu z podłożem. Mimo tego że kształt powierzchni kontaktu opony z podłożem zmienia się na zakrętach, to obszar gumy pozostający na nawierzchni pozostaje taki sam. Dzięki stałej powierzchni kontaktu opon z nawierzchnią uzyskuje się niezmienną przyczepność opon podczas pokonywania zakrętów.
Klasa efektywności paliwowej
Im mniejszy opór, jaki opona stawia podczas toczenia się, tym większa oszczędność paliwa. Samochód na oponach o klasie efektywności paliwowej A pali do 7,5% mniej od oznaczonego literą G.
Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni
Ocenie poddawana jest droga hamowania z 80 km/h na mokrej nawierzchni. Samochód osobowy z oporami F w tej klasie zatrzyma się o 18 m dalej od auta na oponach o klasie przyczepności A.
Hałas
Na oznaczeniu pokazane są trzy fale. Im mniejsza ich liczba jest w kolorze czarnym, tym ciszej opona się toczy. Obok fal podana jest również zmierzona wartość zewnętrznego hałasu toczenia w decybelach.