1x nowe opony letnie YOKOHAMA ADVAN SPORT V105 225/60 R18 104 W
Cechy produktu
- Marka: Yokohama
- Model: ADVAN Sport V105
- Szerokość/profil/średnica: 225/60R18
- Indeks nośności: do 104 (900 kg na oponę)
- Indeks prędkości: W (do 270 km/h)
- Sezon: letnie
- Typ pojazdu: 4x4
- Klasa energetyczna: B
- Klasa przyczepności: A
- Poziom hałasu: 71
- Klasa hałasu: 2
- Rok produkcji: do 24 miesięcy
ADVAN Sport V105 Opona przeznaczona do samochodów klasy premium i o sportowej charakterystyce. Zwycięzca niezależnego testu Rezulteo z roku 2013. Oryginalne wyposażenie do wielu modeli premium, m.in. Audi, Mercedes-Benz i Porsche. Sport i luksus w jednym Zastosowanie: Samochody klasy premium i o wysokich osiągachZalety: Doskonałe zrównoważenie sportowych osiągów i komfortu jazdy Doskonałe prowadzenie na mokrej nawierzchni Niskie opory toczenia wspomagające oszczędność paliwa Niski poziom hałasu Jakość potwierdzona przez producentów pierwszego wyposażenia Charakterystyka: Najnowsza zaawansowana technologia YOKOHAMA zapewniająca komfort i sportowe parametry Technologia przyjazna dla środowiska Opracowana przy współudziale największych producentów pojazdów wyczynowych
Yokohama Rubber Co jest szóstym pod względem wielkości producentem opon na świecie. Koncern produkuje opony do samochodów osobowych, sportowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów oraz do samolotów
Opony produkowane są w 12 fabrykach (6 w Japonii, 2 w USA oraz po jednej w Chinach, Wietnamie, Tajlandii i Filipinach). Yokohama szczególną rolę kładzie na rozwój i badania: zatrudniając około 1000 osób w Centrach Badawczo Rozwojowych wydając na ten cel ponad 100 mln USD rocznie. Opony testowane są w zależności od zastosowania w Daigo - Japonia (warunki suche i mokre) oraz w Takasu - Japonia (warunki zimowe). Opony są również testowane lokalnie w Europie m.in.: Nurburgring (Niemcy), MYLA (Wielka Brytania), Nattberg (Szwecja) oraz IVALO (Finlandia)
Opony Yokohama są szczególnie doceniane przez użytkowników samochodów sportowych, wysokich osiągów. Zaspokojenie potrzeb bardzo wymagających klientów jest strategią produkcyjną firmy oponiarskiej Yokohama