2x Continental 6.50 - 10 IC10 14PR TT
SPECYFIKACJA:
- PRODUCENT: Continental
- TYP OPONY:
- SZEROKOŚĆ: 6.50 mm
- PROFIL: 82
- ŚREDNICA: 10"
- INDEKS NOŚNOŚCI:
- INDEKS PRĘDKOŚCI:
- OPORY TOCZENIA:
- PRZYCZEPNOŚĆ NA MOKRYM:
- HAŁAS ZEWNĘTRZNY:
- DODATKOWE INFORMACJE o przeznaczeniu opon uzupełnione są w tabeli "parametry", która znajduje się powyżej.
Przeznaczenie opon w zalażności od rodzaju transportu wg producenta CONTINENTAL:
OPONY SZOSOWE ORAZ DALEKOBIEŻNE.
OŚ PROWADZĄCA / STERUJĄCA:
- Conti EcoPlus HS3 lamele kieszonkowe umieszczone ukośnie w podstawie bieżnika sprawiają, że opona zachowuje się optymalnie na mokrej nawierzchni w całym okresie eksploatacji, nawet na zmieniającej się nawierzchni drogi.
- Conti Hybrid HS3 Dzięki zwiększonej objętości bieżnika, opona Conti Hybrid HS3 posiada węższe rowki pomiędzy jego klockami, co podnosi uzyskiwane przebiegi i gwarantuje niższe zużycie paliwa.
- Conti Hybrid LS3 Dzięki technologii zwiększonej objętości bieżnika, nowa opona Conti Hybrid LS3 charakteryzuje się węższymi rowkami wzdłużnymi, co podnosi jej odporność na ścieranie i gwarantuje wysokie przebiegi.
- Conti Scandinavia HS3 maksymalne bezpieczeństwo i stabilność kierunkowa, dzięki sprawdzonej technologii mikrolameli. Bardzo niskie opory toczenia i wysokie przebiegi dzięki dwuwarstwowej konstrukcji bieżnika. Specjalna mieszanka gumowa trzeciej generacji na trudne, zimowe warunki.
- Conti Scandinavia LS3 maksymalne bezpieczeństwo i stabilność kierunkowa, dzięki sprawdzonej technologii mikrolameli. Bardzo niskie opory toczenia i wysokie przebiegi dzięki dwuwarstwowej konstrukcji bieżnika. Specjalna mieszanka gumowa trzeciej generacji na trudne, zimowe warunki.
- HSW 2 Scandinavia dokładne wyprofilowane żebrowanie z gęsto rozmieszczonymi rowkami poprzecznymi i lamelkami. Mieszanka zapewniający optymalny poziom przyczepności. Dwufazowa budowa bieżnika: po starciu bieżnika zimowego pozostaje opona na oś kierującą z mniejszą liczbą lamelek i doskonałymi własnościami dotyczącymi zużycia paliwa
- HSR 2 Równomierne zużycie bez względu na ciężar ładunku dzięki zoptymalizowanemu konturowi, który zapewnia równomierny rozkład nacisku w miejscu kontaktu opony z nawierzchnią. Precyzyjne prowadzenie dzięki udoskonalonej rzeźbie bieżnika oraz maksymalna przyczpeność na mokrej nawierzchni i minimalne zużycie dzięki innowacyjnej mieszance bieżnika w oponach na oś kierującą
OŚ NAPĘDOWA:
- Conti Hybrid HD3 Dzięki zwiększonej trwałości bieżnika połączonej z niskim zużyciem paliwa, opona ta gwarantuje operatorom flot najwyższą wydajność, kilometr po kilometrze.
- Conti EcoPlus HD3 Opona Conti EcoPlus HD3 utrzymuje wysoki poziom trakcji i maksymalizuje oszczędności na paliwie, dzięki czemu stanowi najlepszy wybór jeżeli chodzi o ogólne koszty eksploatacji pojazdu.
- Conti Hybrid LD3 Dwuwarstwowa budowa bieżnika opory opony Conti Hybrid LD3 zmniejsza toczenia oraz pozwala osiągać wysokie przebiegi. Wszystko to, dzięki bardziej wytrzymałemu i twardszemu rodzajowi mieszanki zastosowanemu u podstawy bieżnika oraz w punkcie styku opony z nawierzchnią.
- Conti Scandinavia HD3 Maksymalne bezpieczeństwo dzięki technologii trójwymiarowych lameli zapewniających doskonałą trakcję w całym okresie eksploatacji. Bardzo niskie opory toczenia i wysokie przebiegi dzięki dwuwarstwowej konstrukcji bieżnika. Specjalna mieszanka gumowa trzeciej generacji na trudne, zimowe warunki.
- Conti Scandinavia LD3 Maksymalne bezpieczeństwo dzięki technologii trójwymiarowych lamelek zapewniających doskonałą trakcję w całym okresie eksploatacji. Bardzo niskie opory toczenia i wysokie przebiegi dzięki dwuwarstwowej konstrukcji bieżnika. Specjalna mieszanka gumowa trzeciej generacji na trudne, zimowe warunki.
- HDW 2 Scandinavia Krawędzie zapewniające wyższą przyczepność dzięki zaokrąglonym lamelkom. Technologia 3D wspierająca klocki bieżnika i chroniąca je przed siłami powstającymi podczas przyspieszania i hamowania. Mieszanka zapewniająca optymalny poziom trakcji
OŚ NACZEOPWA:
- Conti Hybrid HT3 Dzięki zwiększonej trwałości bieżnika połączonej z niskim zużyciem paliwa, opona ta gwarantuje operatorom flot najwyższą wydajność, kilometr po kilometrze.
- Conti Scandinavia HT3 Maksymalne bezpieczeństwo dzięki technologii lamelek kieszonkowych zapewniających doskonałą stabilność na zakrętach i podczas hamowania. Szersze barki wytrzymujące wyższe siły poprzeczne. Specjalna mieszanka gumowa trzeciej generacji na trudne, zimowe warunki.
- HTW 2 Scandinavia Szerokie i otwarte żebrowanie barku zapewniające optymalną stabilność kierunkową. Wzór żebrowania z większą liczbą rowków poprzecznych i lamelek. Mieszanka zapewniająca optymalny poziom przyczepności. Dwufazowa budowa bieżnika: po starciu bieżnika zimowego pozostaje opona na oś przyczepy, z mniejszą liczbą lamelek i doskonałymi własnościami dotyczącymi zużycia paliwa.
- Conti EcoPlus HT3 Dzięki bardzo niskiemu zużyciu paliwa i doskonałym parametrom eksploatacyjnym, Conti EcoPlus HT3 stanowi najlepszy wybór jeśli chodzi o ogólne koszty eksploatacji pojazdu.
- HTR 2 Niskoprofilowe opony umożliwiające maksymalizację objętości ładunku, idealnie nadaje się do transportu ciężkich ładunków po drogach regionalnych. Pomimo wysokich obciążeń jakim jest poddawana, konstrukcja karkasu i bieżnika zapewnia wysokie przebiegi i zmniejszone zużycie paliwa.
- Conti Scandinavia HT3 Trudne zimowe warunki nie powstrzymają opony Conti Scandinavia HT3 od bezpiecznego dostarczenia do celu dużych i ciężkich ładunków
- HTL 2 została zaprojektowana specjalnie dla potrzeb powiększanych przyczep stosowanych w przewozach autostradowych. Pomimo dużych obciążeń, jakie musi przenosić, gwarantuje niskie opory toczenia i uzyskuje wysokie przebiegi.
OPONY TERENOWE/ BUDOWLANE.
OŚ PROWADZĄCA:
- Conti CrossTrac HS3 Nowa opona Conti CrossTrac elastycznie dopasowuje się do potrzeb Twojego biznesu. Oferuje wyjątkową trwałość, przyczepność i wytrzymałość w trudnych warunkach terenowych, a także płynną jazdę i wysokie przebiegi na drodze.
- HCS Wysoki poziom bezpieczeństwa eksploatacyjnego, trwałości oraz odporności na uszkodzenia dzięki niezwykle odpornym na rozcięcia i rozdarcia mieszankom. Doskonała trakcja, nawet w najtrudniejszym terenie, dzięki strukturze i geometrii bieżnika. Bardzo trwała konstrukcja karkasu zapewniająca maksymalną żywotność w trudnych warunkach eksploatacji poza drogami utwardzonymi, również w pojazdach przeznaczonych do najcięższych zadań
- HSC Optymalna odporność na uszkodzenia oraz wysokie przebiegi dzięki nowemu konturowi i nowej mieszance przeznaczonej do jazdy po nawierzchniach utwardzonych i luźnych
- HSC 1 Rzeźba bieżnika z 3 i 4 rowkami zapewniająca wyższy poziom precyzji zarówno na drogach utwardzonych, jak i w terenie.
- LSC Optymalna odporność na uszkodzenia oraz wysokie przebiegi dzięki nowemu konturowi i nowej mieszance przeznaczonej do jazdy po nawierzchniach utwardzonych i luźnych
- HSO+ Wysoki poziom bezpieczeństwa eksploatacyjnego, trwałości oraz odporności na uszkodzenia dzięki niezwykle odpornym na rozcięcia i rozdarcia mieszankom
- HSO+Sand Bardzo trwała konstrukcja karkasu zapewniająca maksymalną żywotność w trudnych warunkach eksploatacji poza drogami utwardzonymi, również w pojazdach przeznaczonych do najcięższych zadań
- LCS Wysoki poziom bezpieczeństwa eksploatacyjnego, trwałości oraz odporności na uszkodzenia dzięki niezwykle odpornym na rozcięcia i rozdarcia mieszankom
OŚ NAPĘDOWA:
- Conti CrossTrac HD3 Nowa opona Conti CrossTrac elastycznie dopasowuje się do potrzeb Twojego biznesu. Oferuje wyjątkową trwałość, przyczepność i wytrzymałość w trudnych warunkach terenowych, a także płynną jazdę i wysokie przebiegi na drodze.
- HDC 1 Trwałość, wysokie przebiegi, długi okres eksploatacji - oto trzy cechy ogumienia, dzięki którym zajedziesz dalej. Wysoka odporność na ekstremalne warunki panujące na placach budowy, oraz podwyższona ekonomiczność twojej floty.
- HDC Stosowana jako opona pojedyncza podczas eksploatacji na luźnych / utwardzonych nawierzchniach z wyższym obciążeniem na oś dzięki podwyższonej nośności
- HDO Bardzo trwała konstrukcja karkasu zapewniająca maksymalną żywotność w trudnych warunkach eksploatacji poza drogami utwardzonymi, również w pojazdach przeznaczonych do najcięższych zadań
OŚ NACZEPOWA:
- Conti CrossTrac HT3 Nowa opona Conti CrossTrac elastycznie dopasowuje się do potrzeb Twojego biznesu. Oferuje wyjątkową trwałość, przyczepność i wytrzymałość w trudnych warunkach terenowych, a także płynną jazdę i wysokie przebiegi na drodze.
- HTC 1 Trwałość, wysokie przebiegi, długi okres eksploatacji - oto trzy cechy ogumienia, dzięki którym zajedziesz dalej. Wysoka odporność na ekstremalne warunki panujące na placach budowy, oraz podwyższona ekonomiczność twojej floty.
- HTC Wysokie przebiegi i doskonała przyczepność we wszystkich warunkach dzięki precyzyjnemu zgraniu geometrii opony oraz nowej mieszanki bieżnika dostosowanej do eksploatacji zarówno na nawierzchniach luźnych, jak i utwardzonych
OPONY AUTOBUSOWE.
OŚ PROWADZĄCA:
- HSW 2 Coach Kiedy coś porusza się jak po szynach, nigdy nie zbacza z trasy. To najlepszy sposób na opisanie naszej opony zimowej HSW 2 COACH. Została ona zaprojektowana po to, byś bezpiecznie pokonał wszystkie zimowe trasy.
OŚ NAPĘDOWA:
- Conti UrbanScandinavia HD3 Zima w mieście może być bardzo wymagająca. Zapewniająca wysoki poziom trakcji opona Conti UrbanScandinavia sprosta wyzwaniu oferując doskonałą przyczepność, wysokie przebiegi oraz wyższą odporność ścian bocznych opon na wszystkich osiach. W trudnych warunkach model Conti UrbanScandinavia HD3 zapewnia dodatkową przyczepność i wyższe nawet o 30% przebiegi na osi napędowej. Opony, które poradzą sobie w każdych warunkach - bezpieczeństwo dla każdego.
WSZYSTKIE POZYCJE/ UNIWERSALNE:
- Conti CityPlus HA3 Globalny trend związany z powstawaniem mega-miast stanowi wyjątkowe wyzwanie dla opon. Firma Continental jest dumna z tego, że została pierwszym producentem ogumienia, który zaoferował oponę przeznaczoną specjalnie do autobusów pokonujących trasy regionalne - jest nią model Conti CityPlus HA3. Dzięki niezrównanym własnościom na mokrej nawierzchni, Conti CityPlus niezawodnie pokonuje krótkie i długie trasy międzymiastowe biegnące po krętych i/lub górzystych drogach, zapewniając wysoki poziom bezpieczeństwa wszystkim pasażerom.
- Conti Coach HA3 Na długich trasach autokarowych liczy się niezawodność i niskie zużycie paliwa. Opona Conti Coach HA3 zapewnia maksymalny poziom bezpieczeństwa i obniżone opory toczenia nawet w najbardziej wymagających warunkach. Oznaczenie na etykiecie UE symbolem "A” potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa i doskonałe właściwości opony mokrych nawierzchniach.
- Conti Urban HA3 Pokonywanie krótkich dystansów w mieście stanowi ogromne obciążenie dla każdego rodzaju opon. Wąskie ulice, krawężniki oraz częste ruszanie i hamowanie wymagają opon o bardzo wysokim poziomie jakości i bezpieczeństwa. Model Conti Urban HA3 charakteryzuje się poprawioną trwałością i został zaprojektowany specjalnie z myślą o czekających w mieście wyzwaniach. Dzięki nowej, przeznaczonej do miejskiej eksploatacji mieszance gumowej i zoptymalizowanej pustej przestrzeni w rzeźbie bieżnika oraz wyższej o 20% sztywności ściany bocznej.
- Conti UrbanScandinavia HA3 Zima w mieście może być bardzo wymagająca. Zapewniająca wysoki poziom trakcji opona Conti UrbanScandinavia sprosta wyzwaniu oferując doskonałą przyczepność, wysokie przebiegi oraz wyższą odporność ścian bocznych opon na wszystkich osiach. W trudnych warunkach model Conti UrbanScandinavia HD3 zapewnia dodatkową przyczepność i wyższe nawet o 30% przebiegi* na osi napędowej. Opony, które poradzą sobie w każdych warunkach - bezpieczeństwo dla każdego.