Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 249,00 zł
- NISSAN JUKE F15 LIFT NV200 PULSAR 14461-1KB2A intercooler
- 279 zł z dostawą
- 99,00 zł
- NISSAN JUKE F15 PULSAR C13 1.6 B CEWKA ZAPŁONOWA
- 114 zł z dostawą
- 1008,00 zł
- NISSAN PULSAR KLAPA BAGAŻNIKA Z10 12-17 127
- 1258 zł z dostawą
1999 Nissan Pulsar VZR N15 Nismo SR20 Bride Takata (6619087064)
Sprzedający NegraCars
poleca 100,00%
|
37
Parametry
- Rok produkcji
- 1999
- Stan
- Nowy
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 2
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Akryl (niemetalizowany)
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- Centralny zamek, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka ciemna, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Gniazdo USB, MP3, Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Hatchback
- Moc [KM]
- 166
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Tuning, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Biały
- Przebieg [km]
- 800
- Pojemność silnika [cm3]
- 2000
Opis
Przeczytaj do końca, bo warto. Poczekaj proszę, aż wszystkie zdjęcia się załadują. Dziękuję.
! Cena podlega negocjacji !
Opcja KUP TERAZ - tylko po oględzinach auta. Jeżeli jednak klikniesz kup teraz bez oglądania auta - akceptujesz opis, stan auta widoczny na zdjęciach i płacisz pełną kwotę z kup teraz, bez możliwości negocjacji. Koszt budowy auta ponad 51 tys złotych.
SPRZEDAM doinwestowane auto, jakim jest 1999 Nissan Almera / Pulsar VZR SR20DE
Informacje ogólne:
Samochód robiony od początku dla siebie, pod siebie, poświęcony ogrom czasu i finansów, składany na nowych częściach tak jak trzeba, niektóre z nich zakupione były w Japonii czy USA.
Wyposażenie standardowe:
- wspomaganie kierownicy.
- el. lusterka,
- el. szyby,
- halogeny z zaślepkami (pomalowanymi na biało),
- centralny zamek z kluczyka,
Odbudowa - nadwozie:
Auto (4400zł) zostało rozebrane do imentu, zrobiona kompletna blacharka: wymienione profesjonalnie progi, usunięta cała rdza, wszelakie naloty rdzawe, purchelki itp., jedna idealnie dopasowana łatka w podłodze w nogach kierowcy. Wyjęty silnik wraz z osprzętem (1.4 benzyna + usunięty dopalacz LPG, także z dowodu rej.), wyczyszczona i pomalowana na nowo komora silnika, dolna część pasa przedniego i tylnego wydrapane wszystko co rude, co złe i zabezpieczone Polrustem (antykorozyjny), na to podkład epoksydowy, następnie całość pomalowana na czarno i zabezpieczona środkiem 2w1 z gumą (nie barankiem, bo ten pije wodę jak dziki). Nadkola przednie tak samo, wydrapane do żywego, zabezpieczone, a następnie jak i całe podwozie wraz z progami zabezpieczone tym samym środkiem. Tylne nadkola "zaklepane", zmniejszony rant wewnętrzny błotnika. Wlew paliwa zaspawany, a w jego miejsce wspawany wlew motocyklowy z Kawasaki Ninja (otwiera się i zamyka bezproblemowo, dwa kluczyki). Nowa rura łącząca wlew z bakiem. Z tylnej klapy zniknęła wycieraczka oraz zamek tylnej klapy (jest na czysto). Cała almerka dodatkowo wypsikana doprofilowo fluidolem, gdzie się dało... aż wyciekało. Na koniec cała kabina wewnątrz pomalowana została na czarny półmatt, a z zewnątrz w najzimniejszy biały kolor jaki znalazłem - z palety Volkswagena (z numeru baza + bezbarwny, reszte lakieru dodaję w puszce). Całość wypolerowana zestawem 3M. (praca całość - blacharka, spasowanie całości, przygotowanie do lakieru, lakier z polerką chciałoby się powiedzieć bezcenne - 9000zł)
Wygląd zewnętrzny:
Samochód stylizowany na japońskim odpowiedniku europejskiej Almery N15 - Nissan Pulsar VZR.
- zderzak przedni pomalowany razem z dokładką - GTI, (280zł)
- halogeny poliftowe z gładkim szkłem + zaślepki pomalowane na biało, (260zł)
- zderzak tylny z pomalowanym na czarno dołem - dyfuzorem - także z GTI, (250zł)
- progi oryginalne - z pakietu GTI, (600zł)
- grill / atrapa Nismo (Japonia), (480zł)
- nowe czerwone klaksony hella/głośne, (200zł)
- duże przednie kierunki białe, bez wkładu pomarańczowego + żarówki chrome,
- małe kierunki w błotniki także białe,
- lampy przednie czarne - oryginał GTI europa (nie anglik), założone jako nowe 3 miesiące temu, (600zł)
- lampy tylne pochodzą z japońskiej wersji VZR (Japonia), (850zł)
- wąska blenda tylnej rejestracji z napisem Pulsar (posiadam także dużą blendę europejską)
- lusterka elektryczne pomalowane na czarny połysk,
- seryjna lotka tylnej klapy,
Mechanika:
- swap silnika sr20de razem z wiązką i osprzętem, (2600zł)
- nowa pokrywa zaworów - pomalowana na kolor Mica Red 6L (z palety Mazdy) + kpl uszczelek, (560zł)
- wymienione wszystkie filtry, oleje, płyny,
- usunięta klimatyzacja - komplet,
- nowy filtr stożkowy K&N,
- nowy kpl płynów Pipercross,
- nowa pompa wspomagania + paski,
- nowe kable wysokiego napięcia NGK,
- nowe świece Irydowe,
- nowa kopułka, palec,
- nowe czujniki wody, oleju,
- nowy akumulator, (300zł)
- nowa podstawa akumulatora - pomalowana na kolor Mica Red 6L (z palety Mazdy), (120zł)
- skrzynia seria z GTI,
- nowe sprzęgło kpl,
- nowe uszczelki dwururki + siatka/miękki łącznik,
- kolektor wydechowy 4-2-1 kwas + uszczelki,
- kompletny wydech 2,5 cala na przelocie, (kpl - 2600zł)
- końcowy tłumik z silencerem Sebring'a,
(wszystkie części nowe, 1678 zł)
Zawieszenie:
- nowe sprężyny Jamex -60/-40 (420zł)
- nowe amortyzatory przednie SRLine, (220zł)
- nowe amortyzatory tylne Tokico, (300zł)
- nowe końcówki stabilizatora + gumy,
- nowe gumy, odboje, osłony amortyzatorów,
- nowe górne mocowania przednich amortyzatorów,
- nowe górne mocowania tylnych amortyzatorów,
- rozpórka przednia GTI - pomalowana na kolor Mica Red 6L (z palety Mazdy), (300zł)
- rozpórka tylna GTI - czarna, (120zł)
Hamulce:
- nowe przednie i tylne tarcze ATE + klocki TRW, (700zł)
- zalany nowy płyn hamulcowy DOT4,
- przewody hamulcowe sprawdzone, jest ok,
- nowe zestawy naprawcze zacisków hamulcowych,
- 4x zaciski hamulcowe z GTI pomalowane czerwonym żaroodpornym lakierem,
- auto ma odłączony ABS (bo tak chciałem),
Koła:
- 4x Akuma N5 Racing 7Jx17 et40 (dwa rozstawy 4x100 i 4x108) + dekielki BBS + 4x oryginalne dekielki Akuma ( całość z Japonii), (2900zł)
- 4x nowe opony 205/40 ZR17 Kormoran Gamma B2 (06/2016 rok) jeszcze mają włoski, (720zł)
- nowy komplet śrub + zabezpieczające + klucze, (180+70zł)
Wnętrze:
- wyprute ze wszystkiego co seryjne,
- na odnowionej podłodze położone maty wygłuszające (keller), (180zł)
- fabryczny, docięty dywan, auto jest dwu-miejscowe ! Nie ma tylnej kanapy,
- 2x fotele Bride Vorga w kolorze czerwonym (Japonia), (11560zł)
- pasy 3 calowe, 4pkt Takata (USA), (2280zł)
- boczki przednie drzwiowe przebudowane pod CarAudio (koszt 1000zł) 2x 16,5cm na boczek, syczek, wstawki czerwonego materiału Bride (Japonia),
- czerwony materiał Bride (z Japonii 420zł),
- tylne boczki tak samo ze wstawkami czerwonego materiału Bride (Japonia),
- przednie słupki z wersji GTI pomalowane na czarno, (200zł)
- podsufitka czarna (chyba jedna z dwóch w Polsce jakie znam), (400zł)
- tylne wewnętrzne ramki szyb - plastiki, także czarne,
- zakończenie podsufitki tył - czarne,
- wykończenie tylnej klapy - czarne,
- kulturalnie usunięte mocowania zwykłych pasów bezpieczeństwa ze wszystkich 4 słupków,
- kierownica GTI z Airbag, (240zł)
- airbag pasażera usunięty, w jego miejsce OEM czarne korytko,
- białe zegary z GTI - 200zł, (dokładam drugie OEM czarne z GTI - 120 zł),
- skrócona dźwignia biegów + gałka czarna Nismo - 112 zł,
- zmieniony panel sterowania nawiewu na BEZ klimy,
- w konsoli środkowej wysuwany cup holder (na dwa kubki), a pod nim dodatkowa szufladka (Japonia), (230zł)
Car Audio:
- jednostka sterująca JVC, (450zł)
- wszystkie kable Dietz'a,
- gruby jak palec kciuk przewód masowy oraz zasilający,
- 2x boczki drzwiowe (1000zł) na nowo wyprofilowane pod dwa głosniki 16,5 cm firmy Crunch, syczki Crunch oraz zwrotnice firmy MB Quart.
- 3x bezpiecznik + hebel - kompletne odcięcie prądu w samochodzie,
- 2x wzmacniacz Magnat Edition 22HQ,
- 2x Woofer Magnat Edition BS30 800W 30cm,
- bass reflexy 75 w zabudowanej profesjonalnie skrzyni, która daje jednocześnie płaską podłogę od tyłu przednich foteli aż do tylnej części pojazdu. Zrobiona nakładka w zabudowie na pompę paliwa poprzez schowek na 4 puszki np Coli z miejscem na fajki, można to wyjąć i dostać się bezproblemowo do pompy paliwa. Całość estetycznie obita czarnym materiałem, w tylnej części auta (bagażnik), wycięty otwór, a w nim koło dojazdówka, klucze, podnośnik, gaśnica, trójkąt i apteczka. Całość wygłuszona watą tak jak trzeba. (bezcenne, 12h pracy dziennie przez 7dni)
Czy o czymś zapomniałem - na pewno, ale jak sobie przypomnę - nie omieszkam dopisać. Auto od momentu ukończenia przejechało około 700-800 km - zupełnie nowe autko. Jest kilka rzeczy które należałoby dokończyć. Jest kompletna elektryka pod deskę z GTI + drugie zegary, należałoby to wymienić, gdyż aktualnie nie pokazuje ani prędkości, ani ciśnienia oleju, czy temperatury wody.
Zamontowany jest dodatkowy włącznik wiatraka (na wszelki wypadek), ABS odłączony (więc miga na desce), miga też kontrolka AirBagu (usunięta została poduszka pasażera, którą dorzucam nowemu nabywcy w pakiecie gdyby chciał przywrócić ją do użytku). Czy coś jeszcze nie halo.. nie wydaje mi się... Jakieś gratisy, części, coś - pomyślimy.:)
Podsumowując:
Kupujesz auto w 100% odbudowane na nowych częściach, kompletne, bez wad ukrytych, ze zdrowym 166 konnym silnikiem sr20de z GTI, z grającym nagłośnieniem, takie auto jak widać na zdjęciach - po prostu NOWE, jedyne w swoim rodzaju. Auto z ważnym LEGALNYM przeglądem technicznym do 28 Lipca 2017, OC komisowe - jest ciągłość (aktualnie do 20/12/2016), auto zarejestrowane jest na mnie (twardy dowód), Karty Pojazdu nie wydano, dwa komplety kluczyków i tyle.
Auto można obejrzeć w Warszawie na Bemowie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym 7dni w tygodniu, oby tylko śnieg nie padał... Tel. 505 556 665. Zapraszam.
tel. 505 556 665
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.