Witam serdecznie.
Przedmiotem jest kultowy Volkswagen Polo G40 z roku 1993. To jest raczej Volkswagen Polo (86c2f ) Coupe w specjalnym wydaniu „STYLE” przygotowany jako G40, korzystając z prawdziwego G40 jako dawcy na części. Zdrowy zespół napędowy (silnik PY, 5-biegowa skrzynia ATV) został zamontowany w STYLE Coupe w oryginalnym stanie (w tym 100% fabrycznym lakierem Windsor Blue Metallic), bez korozji z przebiegiem 200.000 km. Silnik PY został profesjonalnie zremontowany przez pasjonata, dla siebie. Nowe części z najlepsza jakością zostale użyte, żadnego kosztu nie oszczędzono, żeby zbudowac perełkę motoryzacji niemieckiej, ale z lepszymi osiągnieciami oraz lepszą specyfikacją niż fabryczna. Sam koszt materiałów przekracza cenę kupna dzisiaj! Nie tylko silnik został odbudowany, ale też i kompresor (z lepszą specyfikacją), intercooler, hamulce, itd. Zawieszenie pełno regulowane „gwint”, stabilizatory przód i tyl, cały nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, nowy bak benzynowy, nowe hamulce, itd. Podłużnice zostały zaspawane (wzmocnione), żeby zagwarantować, że nowy samochod wyścigowy się nie połamie, biorac pod uwage znaczny wzrost w Nm i możliwościami. Fotele z prawdziwej skóry zostaly zamontowane z Audi TT, dając lepszą kontrolę nad samochodem przy jeździe.
Polo G40 jest znanym samochodem wśród fanów motoryzacji oraz kolekcjonerami. Mój G40, chociaż to nie jest fabryczny egzemplarz, jest faktycznie prawie nowym samochodem pod względem mechanicznym, ma lepsze osiagniecia niż fabryczny G40, zachowal się w orignalnym stanie, i jest piekelnie szybki. Nie sprzedam samochodu amatorom, ani dziecom. Mimo, ze mój G40 jest o tyle fajny, żeby stać w muzeum (stal w muzeum w Warszawie przez jakiś czas), zasluguje na życie na ulicach, drogach i autostradach, gdzie czuje się w naturalnym środowisku.
Mój G40 jest gotowy do jazdy, nie potrzebuje nakładów finansowych (tylko właściciela z umietnosciami i odwagą), prezentuje się świetnie na stojąco jak i w trakcie wyścigu. Jest zarejestrowany jako historyczny samochód (żółte tablice) i ma aktualną polisę OC. Oczywiście, że zmiany konstrukcjyne figurują w dowodzie rejestracjynym, w tym silnik PY (85 kW), co da pewność, ze ten Polo będzie traktowany jako G40 według urzędów, a poza tym, nie ma obowiązku corocznego przeglądu – ma bezterminowy przegląd.
Zapraszam do zakupu!