10x - Zestaw kartonów archiwizacyjnych DATA BOX MAXI
Zestaw składa się 6 sztuk pudełek archiwizacyjnych na dokumenty typu "box" i 1 sztuki zbiorczego kartonu archiwizacyjnego.
Zestaw kartonów archiwizacyjnych jest kompletnym systemem przechowywania dokumentów, który zapewnia najwyższe ich bezpieczeństwo i łatwość organizacji.
Idealny do przechowywania:
- wszelkiego rodzaju luźnych dokumentów, faktur, zestawień, sprawozdań, umów,
- skoroszytów, teczek z dokumentami
- czasopism, gazet, folderów, ulotek
- broszur, książek
- prac plastycznych
- i wielu innych
Zestaw "DATA BOX MAXI" zawiera:
1. Zbiorczy karton archiwizacyjny z systemu DATA BOX to:
- łatwy i szybki montaż bez użycia taśmy klejącej ani żadnych narzędzi. Nadrukowana na spodzie każdego egzemplarza czytelna i intuicyjna instrukcja sprawi, iż bezproblemowo złożysz karton.
- wygodne uchwyty na bokach kartonu znacznie ułatwiające przenoszenie kartonów.
- zlokalizowane na każdej ścianie kartonu widoczne miejsce do podpisania jego zawartości.
- możliwość piętrowego składowania. Dzięki specjalnie zaprojektowanym wypustkom kartony nie przesuwają się.
- wysoka estetyka wykonania i nowoczesny design,
- możliwość wielokrotnego wykorzystania
- troska o środowisko naturalne. Kartony te posiadają certyfikat FSC.
Bez problemu zapakujesz do niego:
- 8 segregatorów o szerokości grzbietu - 60mm
- 6 pudełek archiwizacyjnych na dokumenty z systemu DATA BOX -link
- 6 segregatorów o szerokości grzbietu - 80mm
- 5 segregatorów o szerokości grzbietu - 100mm
- lub wiele innych kombinacji.
PARAMETRY:
- długość wewnętrzna - 500mm
- szerokość wewnętrzna- 325mm
- wysokość wewnętrzna- 290mm
- tektura trójwarstwowa - fala B
- gramatura -420g/m2
- kolor: tektura jednostronnie bielona z grafitowym nadrukiem
2. Pudełko archiwizacyjne na dokumenty typu "box"
Pudełko archiwizacyjne na dokumenty jest kolejnym elementem systemu przechowywania dokumentów - DATA BOX, który zapewnia najwyższe ich bezpieczeństwo i łatwość organizacji. Dzięki specjalnie zaprojektowanej konstrukcji można w nim przechowywać różne rozmiary wszelkiego rodzaju dokumentów i materiałów.
Idealne do przechowywania:
- wszelkiego rodzaju luźnych dokumentów, faktur, zestawień, sprawozdań, umów,
- zawartości segregatorów,
- skoroszytów, teczek z dokumentami
- czasopism, gazet, folderów, ulotek
- broszur, książek
- dokumentacji technicznych i medycznych
- opracowań naukowych
- prac plastycznych
- i wielu innych
Można je przechowywać samodzielnie lub w zbiorczych kartonach archiwizacyjnych.
Pudełko archiwizacyjne na dokumenty z systemu DATA BOX to:
- łatwy i szybki montaż bez użycia taśmy klejącej ani żadnych narzędzi. Nadrukowana na każdym egzemplarzu czytelna i intuicyjna instrukcja sprawi, iż bezproblemowo złożysz karton.
- wygodne otwory na bokach pudełka znacznie ułatwiające jego otwieranie i przenoszenie.
- dobrze widoczne miejsca do podpisania jego zawartości.
- możliwość piętrowego składowania zarówno w pozycji pionowej jak i poziomej
- wysoka estetyka wykonania i nowoczesny design, które sprawiają że pudełko to możesz przechowywać na regale bezpośrednio w swoim biurze
- możliwość wielokrotnego wykorzystania
- troska o środowisko naturalne. Kartony te posiadają certyfikat FSC.
Kartony archiwizacyjne znajdują zastosowanie zarówno w warunkach biurowych jak i domowych ( np. do przechowywania prac plastycznych dzieci).
PARAMETRY:
- długość zewnętrzna- 320mm
- szerokość zewnętrzna - 80mm
- wysokość zewnętrzna- 285mm
- tektura trójwarstwowa - fala B
- gramatura -400g/m2
- kolor: tektura jednostronnie bielona z grafitowym nadrukiem