10 Fiat Opel Zaślepka EGR - 1.3 JTD 1.3 CDTI (3031171794)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 8:53 dnia 17.03.2013 r.

Kategoria: Pozostałe
Lokalizacja: Łódź


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy

oferta nr 3031171794


Opis










796-210-183 Agnieszka

793-677-782 Marek

 

Zamówienia złożone do godziny 13, zostaną wysłane tego samego dnia.

 

Przelew bankowy: 78 2490 0005 0000 4500 7671 0745 (Alior Bank)

Pobranie: dla kupujących z min 5 pozytywnymi komentarzami

Przelew przez Allegro PayU

 

Montaż na terenie Łodzi

Komputerowa diagnostyka

Kasowanie błędów

 

 

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST: ZAŚLEPKA EGR

 

MARKA MODEL POJ. SILNIKA MOC PRODUKCJA
FIAT GRANDE PUNTO 1300 cm3 75 - 90 KM 2005 - 2010
FIAT PUNTO 1300 cm3 75 - 90 KM 2005 - 2010
FIAT PANDA 1300 cm3 75 KM 2003 -2012
FIAT DOBLO 1300 cm3 75 KM 2006 - 2012
OPEL ASTRA H 1300 cm3 90 KM 2004 - 2012
OPEL CORSA C 1300 cm3 70 KM 2004 - 2006
OPEL CORSA D 1300 cm3 75 - 90 - 95 KM 2006 - 2012
OPEL TIGRA B 1300 cm3 70 KM 2005 - 2012
OPEL MERIVA I 1300 cm3 75 KM 2004 - 2012

 

 

Materiał: Zaślepka (blaszka) wykonana jest ze stali kwasoodpornej 018N9 -  1mm. (nie ma konieczności stosowania grubszych podkładek - sprawdzone przez wielu kierowców, no chyba że ktoś chce polepszyć sobie samopoczucie i wydać kilka złotych więcej :)

 

Kiedy stosujemy: Kiedy odkrywamy, że samochód stracił swoją pierwotną moc, podszarpuje podczas przyśpieszania i kopci, wtedy często okazuje się że winowajcą jest zawór EGR. Otwór doprowadzający spaliny do kolektora dolotowego zamykamy wtedy głównie z powodów oszczędności. Nowe zawory kosztują od około 200-300 zł. Często jednak są to kwoty sporo wyższe – przekraczające 500, a nawet 1000 zł. Natomiast koszt wykonania zaślepienia i czyszczenia u mechanika, to wydatek poniżej 200zł. lub kilkanaście złotych jeśli czujemy się na siłach do samodzielnego montażu.

 

Przyczyna usterki:
Powodem mechanicznej awarii EGR jest osadzanie się nagaru we wnętrzu zaworu, co sprawia, że zwiększają się jego opory podczas pracy. Nie reaguje wtedy wystarczająco szybko na naciśnięcie gazu. Nagar osadza się też przy przylgni zaworu i może być stale uchylony mimo wzrastającej prędkości obrotowej silnika, warto także zdjąć kolektor ssacy i dokładnie oczyścić wlot na pierwsze dwa cylindry, można wtedy także wypolerować kanały wlotowe z fabrycznych odlewów niedoróbek :) coś co przez niektórych tunerów wchodzi w skład obróbki GT(poprawienia jakości doprowadzenia mieszanki paliwowo-powietrznej do silnika

 

Tego nie ma konkurencja!!!

Oferujemy montaż na aucie klienta oraz diagnostykę i kasowanie błędów - osoby zainteresowane proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Prowadzimy pełną mechanikę i elektrykę samochodową. Doradzamy z zakresu obsługi i eksploatacji!!! Jesteśmy profesjonalistami. Obsługujemy wszystkie marki.

 

Uwaga:

Na innych naszych aukcjach znajdziesz także silikony wysokotemperaturowe oraz emulatory drugiej sondy Lambda - wykonane ze stali kwasowej, ocynkowane i mosiężne - najniższa cena, najwyższa jakość!!! SPRAWDŹ!!! Posiadamy także nowe gniazda ułatwiające montaż sond Lambda w nowe miejsce.

 

 

100% pozytywnych komentarzy

100% gwarancji lub zwrot kosztów zakupu

 

 

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU - NAJWYŻSZY WSPÓŁCZYNNIK CENY DO JAKOŚCI!!!

 


 

 

 

 

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.