Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 4,95 zł
- ZABAWY W NAUCZANIU POCZĄTKOWYM - W. HEMMERLING
- 14,94 zł z dostawą
- 10,39 zł
- Zabawy w nauczaniu początkowym - Wanda Hemmeling
- 14,38 zł z dostawą
- 10,20 zł
- Gry problemowe w nauczaniu początkowym - Puślecki
- 17,19 zł z dostawą
ZABAWY W NAUCZANIU POCZĄTKOWYM - HEMMERLING - SPIS (2506547025)
Opis
Opis książki
SPIS TREŚCI
Wstęp.
Część pierwsza
Charakterystyka zabaw dydaktycznych okresu wczesnoszkolnego
I. Psychologiczne uzasadnienie uczenia się za pomocą zabaw
II. Wychowawcze ł kształcące funkcje oraz rodzaje zabaw dydaktycznych
III. Klasyfikacja zabaw dla potrzeib nauczania początkowego
Część druga
Wybór gier i zabaw dydaktycznych
I. Zabawy rozwijające umiejętności językowe i językoznawcze
Wprowadzenie
Sprawności językowe i ich przejawy
Zadania szkoły w kształceniu sprawności językowych
Rola zabaw dydaktycznych w rozwijaniu języka uczniów klas
I—III.
1. Zabawy ćwiczące analizę i syntezę graficzną i słuchową poznawanych liter i wyrazów oraz zrozumienie ich funkcji
i zasad posługiwania się nimi w mowie i piśmie
Omówienie.
Przykłady.
2. Zabawy doskonalące mowę i myślenie oraz umiejętności czytania i pisania dłuższych zdań i tekstów
Omówienie.
Przykłady
II. Zabawy ułatwiające zdobywanie spostrzeżeń i informacji o różnych elementach środowiska społeczno-przyrodniczego
Wprowadzenie
1. Zabawy wyrabiające orientację poznawczą w najbliższym środowisku życia i pracy ludzi
Omówienie.
Przykłady.
2. Zabawy ułatwiające zapoznawanie ze światem przyrody żywej i nieożywionej (rośliny, zwierzęta i zjawiska przyrodnicze)
Omówienie.
Przykłady
III. Zabawy kształtujące orientacje, w stosunkach wielkościowych, przestrzennych i czasowych oraz dla utrwalenia pojąć i działań
matematycznych.
Wprowadzenie
1. Zabawy pomocne w kształtowaniu i utrwalaniu pojęć oraz
działań matematycznych.
Omówienie.
2. Zabawy ułatawiające rozpoznawanie i badanie własności figur geometrycznych oraz kształtowanie wyobrażeń i pojąć
przestrzennych
Omówienie
Przykłady.
Indeks zabaw według przyjętych grup klasyfikacyjnych
Literatura..
Aneks.
Przykłady lekcji z zabawami wprowadzającymi uczniów w zagadnienia środowiska społeczno-przyrodniczego
Dane
TYTUŁ: ZABAWY W NAUCZANIU POCZĄTKOWYM
AUTOR: W. HEMMERLING
WYDAWNICTWO: WSIP
ROK WYDANIA: 1985
WYDANIE: I
FORMAT: A5
ILOŚĆ STRON: 215
OPRAWA: MIĘKKA
STAN BLOKU: DOBRY- (LEKKO PODNISZCZONA OKŁADKA, TYLNIA ZAGIĘTA, PRZYKURZONE BOKI BLOKU, PIECZĄTKI)
KOD: R4 P2
Dodatkowe informacje
W tytule przelewu proszę wpisać nick z allegro i nr. wylicytowanej aukcji
Książki starannie zapakowane wysyłane są w kopercie bąbelkowej po wcześniejszej wpłacie na konto
Nie wysyłamy za pobraniem
Odbiór osobisty w Antykwariacie:
Katowice ul. Janasa 11
Poniedziałek - Piątek w godz. 10-17
Sobota w godz. 10-13
Kontakt:
tel. 513340500
mail: antykwariat72@o2.pl
Wpłata na konto w BRE BANK: 22114020040000390274119780
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.