Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 35,00 zł
- XADO ATOMIC OIL ENERGY DRIVE 10W40 1L SL/CF
- 44,99 zł z dostawą
- 53,00 zł
- XADO ATOMIC OIL EXTRA DRIVE 5W40 SN 1L
- 62,99 zł z dostawą
XADO ATOMIC OIL RALLY SPORT 10W60 1L WAWA PIASTÓW (4379958350)
Sprzedający oilspa
poleca 99,80%
|
3117
Opis
Tel. 22 723 72 02
Kom. 502 220 660
email: sklep@oilspa.pl
GG: 6444520
Godziny otwarcia:
pon-pt 9-20
sob 9-16
Płatność z góry: Alior Bank nr. konta: 06 2490 0005 0000 4530 9689 0267
odbiór osobisty na hasło allegro (przed wizytą prosimy o kontakt czy przedmiot jest dostępny w sklepie)
Możliwy odbiór w Warszawie (po uzgodnieniu)
Płacę z allegro
Gwarancją jest paragon lub faktura VAT
Firma kurierska
Paczkomaty
Poczta Polska
Po wylicytowaniu prosimy o kontakt
Więcej w dziale o mnie
OPIS PRZEDMIOTU
W ofercie także filtry Mann, Knecht Purflux, Filtron, Hengst
części oryginalne jak i zamienne
akumulatory
Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem
Amsoil, Liqui Moly, Millers, Archoil, Xado
Produkty świeże (produkcja 2012 i 2013 r.)
Wszelkiej pomocy technicznej i porad udzielamy telefonicznie lub e-mail
Syntetyczny wielosezonowy olej o najwyższych parametrach eksploatacyjnych, rekomendowany dla sportu wyczynowego. Idealnie odpowiada dzisiejszym wielozaworowym silnikom uzbrojonych w turbosprężarkę oraz intercooler. Wyprodukowano na bazie kompleksu olejów syntetycznych posiadających polialfaolefiny (PAO) i wyróżnia się wysoką stabilnością przy znacznych obciążeniach. Przewyższa wymagania norm międzynarodowych i producentów pojazdów. Niezastąpione dla lubiących sportowy styl jazdy a jeszcze udział rewitalizanta dodatkowo zabezpiecza przed zużyciem przy ostrym przyśpieszaniu oraz długiej jazdy na maksymalnych obciążeniach. Opracowany specjalnie dla autorally, jazdy na torach i inne. Posiada rekordowo niskie parowanie i dzięki temu – minimalnym ubytkom na „spalanie”.
Olej bazowy: polialfaolefiny (PAO) otrzymane z komponentów ropy naftowej szelfu Morza Północnego. Specjalny pakiet jakościowych dodatków i zawierający zatomizowany rewitalizant XADO.
Informacja techniczna:
Gęstość przy 20 °С, kg/l 0,854
Lepkość przy 100 °С, mm2/s 25,1
Lepkość przy 40 °С, mm2/s 178,0
Indeks lepkośći 174
Temperatura zapłonu, °С 227
Temperatura krzepnięcia, °С <–36
Temperatura niezawodnego (lekkiego) uruchomienia, °С –25
Żużel siarczanowy, mas. % 1,0
Liczba zasadowa, mg KOH/g 8,1
SPECYFIKACJA:
Wyróżnienie olejów silnikowych według lepkości z wykorzystaniem norm, rozpracowanych Amerykańskim Towarzystwem Inżynierów Samochodowych (SAE — Society of Automotive Engineers) zaczęło się na początku XX wieku. Działająca dziś specyfikacja SAE J 300 dotycząca lepkości olejów została wprowadzona w grudniu 1999 roku. Ta specyfikacja jest wykorzystana w całym świecie zarówno przez producentów olejów jak i producentów samochodowych. Specyfikacja przewiduje oznaczenie olejów w zależności od ich lepkości przy niskich temperaturach (rozruch silnika chłodnego) i wysokich (roboczych) temperaturach.
Specyfikacja SAE J 300 ustala wymagania dla lepkości „zimowych” (SAE 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W) i „letnich” (SAE 20, 30, 40, 50, 60) olejów silnikowych. Oleje, które spełniają jednocześnie wymagania tak „letnich” jak i „zimowych” olejów, nazywają się wielosezonowymi. Zgodnie ze specyfikacją SAE J 300 są one oznaczone jako SAE 0W-30, 10W-40, 5W-50, 10W-60.
Dzięki tym oznaczeniom łatwo określić właściwości lepkościowe oleju. Im mniejsza liczba stojąca przed symbolem „W” (ang. winter — zima), tym lepiej i szybciej będzie uruchamiać się silnik przy niskich temperaturach (zob. Przypis). Tak, na przykład, na oleju 0W-30 (40) uruchomienie silnika będzie najbardziej lekkie. Im większa liczba „letniej” lepkości, tym lepsza „nośność” oleju przy temperaturze roboczej. Olej z lepkością 10W-60 wytrzymuje ekstremalne obciążenia temperaturowe autosportu i rally-rajdów.
Spełnia certyfikaty międzynarodowe:
SAE 10W-60
API SL/CF
ACEA A3/B3/B4
Spełnia dopuszczenia producentów samochodów :
VW 500.00/505.00
BMW
MB 229.1
Porsche
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.