aktualne oferty




WZORY WYPRACOWAŃ POLSKI SZKOŁA PODSTAWOWA GREG

(3262931099)

Zakończenie: 2013-06-19

Lokalizacja: KRAKÓW

Kategoria: Język polski

Atrybuty:

Klasa: 1, 2, 3, 4, 5, 6; Stan: Nowy; Okładka: miękka

Cena: 13,50 zł
oferta nr 3262931099 | Zgłoś naruszenie zasad



 

KSIĘGARNIA "AS"

OFERUJE PAŃSTWU

KSIĄŻECZKĘ

Z SERII


ŚCIĄGI

 

 

 

WZORY WYPRACOWAŃ

SZKOŁA PODSTAWOWA

GREG

 

 WSZYSTKIE LEKTURY Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ

 

 

spis treści

KLASA 4

OPIS

Charakterystyka formy wypowiedzi

Opis przedmiotu

Opis jabłka

Stary zegar babuni

Prezent urodzinowy

Martwa natura z jabłuszkiem

Balowa suknia Kopciuszka

Opis kostiumu na zabawę noworoczną

Dzbanuszek mamusi

Opis postaci

Opis koleżanki

Opis kolegi (2)

Opis mamy

Moja starsza siostra

Spotykam ją codziennie w sklepie

Opis sierotki Marysi ((M. Konopnicka „O krasnoludkach i sierotce Marysi”)

Opis Pinokia (C. Collodi „Pinokio”)

Ambroży Kleks ((J. Brzechwa „Akademia Pana Kleksa”)

Wróżka Goplana („Opis wróżki Goplany”)

Koszałek-Opałek (M. Konopnicka „O krasnoludkach i sierotce Marysi”)

Królowa Tatra (M. Konopnicka „O krasnoludkach i sierotce Marysi”)

Janko Muzykant (H. Sienkiewicz „Janko Muzykant”)

Mary Lennox (F. H. Burnett „Tajemniczy ogród”)

Opis miejsca

Nad jeziorem

Dom dziadków

Widok z okna na moje osiedle

Moja szkoła (4)

Moja droga do szkoły (4)

Zamek księcia

Domek Baby Jagi

Dom, w którym Danusia spędziła wakacje (na podstawie „Spotkania nad morzem” J. Korczakowskiej)

Ogród (F. H. Burnett „Tajemniczy ogród”)

Wnętrze chatki krasnoludków z baśni „Śnieżka” J. i W. Grimmów

Osada legendarnych Polan (J. I. Kraszewski „Stara baśń”)

Opis zwierzęcia

Pies (1,2)

Pies, jakiego chciałbym mieć

Kotek

Chomik

Świnka morska

Papuga

Żółw

Dwa słowiki (H. Ch. Andersen „Słowik”)

Pantera Bagheera (R. Kipling „Księga dżungli”)

DIALOG

Charakterystyka formy wypowiedzi

Rozmowa z mamą po powrocie ze szkoły

Bardzo grzeczna rozmowa z sąsiadem, który dostał moją piłką w głowę

Kłótnia dyżurnych

Przed klasówką. Rozmowa uczniów

Młodszy brat nie chce mnie słuchać

O czym rozmawiają w nocy książki w moim pokoju

Rozmowa Adasia Niezgódki z mamą po powrocie z Akademii Pana Kleksa

Rozmowa telefoniczna

Rozmowa woźnej z nauczycielką

Rozmowa z koleżanką o wycieczce szkolnej

Przeprosiny

Dzień Matki

Rozmowa jabłuszek

Rozmowa psa z jego właścicielem

Niegrzeczna Franusia i nieznajoma staruszka (Ch. Perrault „Wróżki”)

Miła pasierbica i dama przy źródle (Ch. Perrault „Wróżki”)

Rozmowa między młodymi wilczkami na temat ludzkiego dziecka (R. Kipling „Księga dżungli”)

Rozmowa Edmunda i Łucji dotycząca istnienia Narni (C. S. Lewis „Lew, czarownica i stara szafa”)

Rozmowa Dembowskiego i Sprężyckiego na temat literatury (W. Gomulicki „Wspomnienia niebieskiego mundurka”)

Rozmowa między przyjaciółmi dotycząca powieści J. R. R. Tolkiena „Władca pierścieni” (J. R. R. Tolkien „Władca pierścieni”)

Dialog przyjaciół o poezji (J. Twardowski „Zeszyt w kratkę”)

Rozmowa Konstruktora Trurla i Klapaucjusza na temat nowego wynalazku (S. Lem „Bajki robotów”)

LIST

Charakterystyka formy wypowiedzi

W formie listu opowiedz o swoich wakacjach koledze lub komuś z rodziny

W liście do kolegi lub kogoś z rodziny opowiedz o uroczystym dniu rozpoczęcia roku szkolnego (2)

Napisz list do kolegi, w którym zachęcisz go do przeczytania książki „Pinokio”

Opowiedz w liście do kolegi o ostatnich wydarzeniach w twojej szkole lub twojej klasie

Napisz list do świętego Mikołaja. Nie zapomnij o swoich bliskich

Opisz swój wymarzony prezent w liście do kolegi

Napisz list do dawnej koleżanki z klasy

Opowiedz o zimowych feriach w liście do ulubionej nauczycielki

Napisz list do autora ulubionej książki

W liście do kolegi z zagranicy opisz polską jesień

W liście do przyjaciółki opowiedz o filmie, który bardzo ci się spodobał

Napisz list od Elzy do opiekunów, w którym opiszesz swoje wrażenia z pobytu u Danusi (na podstawie książki „Spotkanie nad morzem” J. Korczakowskiej)

List Colina do ojca (F. H. Burnett „Tajemniczy ogród”)

OPOWIADANIE

Charakterystyka formy wypowiedzi

Moja wakacyjna przygoda

Jak bawisz się z kolegami na podwórku?

Mój najciekawszy sen

Opowiedz, jak trafiła do ciebie twoja pierwsza książka (1,2)

Opowiedz o zabawach i zwyczajach twojego zwierzątka domowego (3)

Opowiedz o dowodach przyjaźni, o których wiesz, słyszałeś lub czytałeś (3)

Opowiedz o swoich troskach lub troskach swoich kolegów. Czy można im zapobiec? (3)

Historia mojej ulubionej zabawki

Boże Narodzenie u moich dziadków

Opowiedz najbardziej pouczającą przygodę Pinokia (C. Collodi „Pinokio”)

Opowieść o tym, jak Pinokio wydobył ojca z brzucha groźnego rekina (C. Collodi „Pinokio”)

Adaś Niezgódka opowiada o psim raju (J. Brzechwa „Akademia pana Kleksa”)

Sierotka Marysia poznaje królową Tatrę (M. Konopnicka „O krasnoludkach i sierotce Marysi”)

Dzieje sierotki Marysi (M. Konopnicka „O krasnoludkach i sierotce Marysi”)

Opowiedz o zwyczajach i obyczajach krasnoludków (M. Konopnicka „O krasnoludkach i sierotce Marysi”)

Jedna z przygód Ferdynanda (L. J. Kern „Ferdynand Wspaniały”)

Waligóra i Wyrwidąb - dzieje braci („O Waligórze i Wyrwidębie”)

Święta małej handlarki zapałkami (H. Ch. Andersen „Dziewczynka z zapałkami”)

Opowieść o królewskich przodkach Maciusia Pierwszego (J. Korczak „Król Maciuś Pierwszy”)

„Wszystko mu grało...” - opowieść o Janku (H. Sienkiewicz „Janko Muzykant”)

Wymyśl historię ziarenka groszku, które wpadło do gołębnika

WYPRACOWANIE

Charakterystyka formy wypowiedzi

Nasze obowiązki wobec zwierząt

Jak ciekawie spędzić niedzielę bez telewizora?

Kartka z mojego pamiętnika

Czy lubimy czytać baśnie?

Fantastyczne postacie z poznanych baśni

Czego współczesny czytelnik może się nauczyć od bohaterów baśni?

Wymień dobre uczynki Pinokia (C. Collodi „Pinokio”)

Wymień złe uczynki drewnianego pajacyka, które stały się przyczyną jego niepowodzeń (C. Collodi „Pinokio”)

Czego możemy się nauczyć, czytając historię sierotki Marysi? (M. Konopnicka „O krasnoludkach i sierotce Marysi”)

Jak żyło się na wsi w dawnej Polsce? (M. Konopnicka „O krasnoludkach i sierotce Marysi”)

Czy chciałbyś, tak jak Maciuś, być królewskim synem? (J. Korczak „Król Maciuś Pierwszy”)

Za co lubimy Ferdynanda? (L. J. Kern „Ferdynand Wspaniały”)

Oceń postępowanie chłopców (H. Ch. Andersen „Stokrotka”)

Uzasadnij, że zakończenie baśni jest szczęśliwe dla bohaterów (H. Ch. Andersen „Słowik”)

Co wzruszyło cię w opowiadaniu o Karusku? (B. Prus „Anielka”)

Jakie przeszkody pokonał i jakich uczuć doznał Karusek w czasie poszukiwania Anielki? (B. Prus „Anielka”)

Czy chciałbyś być uczniem pana Kleksa? Dlaczego? ((J. Brzechwa „Akademia pana Kleksa”)

Janko Muzykant chciał mieć skrzypce. To było jego nieosiągalne marzenie - napisz, o czym ty marzysz i w jaki sposób dążysz do realizacji tych marzeń

Jak potoczyłyby się losy Janka Muzykanta, gdyby żył dzisiaj (H. Sienkiewicz „Janko Muzykant”)

Opowiedz, co wzruszyło cię w noweli „Janko Muzykant”

Jakie cechy Sary Crewe cenię najbardziej? (F. H. Burnett „Mała księżniczka”)

Czy Sara z powieści „Mała księżniczka” mogłaby być moją przyjaciółką?

Opisz cechy małej Sary, bohaterki powieści F. H. Burnett „Mała księżniczka”

Przyjaźń pomaga przetrwać trudne chwile - na podstawie powieści „Mała księżniczka”

Opowiedz, jak zaprzyjaźniły się Danusia i Elza, bohaterki powieści „Spotkanie nad morzem”

Moje spotkanie z Elzą - jak je sobie wyobrażam (J. Korczakowska „Spotkanie nad morzem”)

Jak przyroda wpłynęła na losy bohaterów powieści „Tajemniczy ogród”

Jak przyjaźń wpłynęła na zachowanie bohaterów powieści „Tajemniczy ogród”

Opowiedz, jaka przemiana zaszła w charakterze Jacusia, bohatera „Kwiatu paproci” J. I. Kraszewskiego pod wpływem cudownego kwiatu

Własnymi słowami napisz morał, jaki płynie z baśni „Kwiat paproci” J. I. Kraszewskiego

Który wyczyn baśniowego kota w butach zainteresował cię najbardziej i dlaczego?

Napisz, czego nas uczy baśń „O samolubnym Olbrzymie” Oskara Wilde

Czego może nas nauczyć lektura baśni „Jak ocalał świat”? (S. Lem „Jak ocalał świat”)

KLASA 5

OPIS

Opis przedmiotu

Świąteczna choinka

Koszyk wielkanocny

Wiosenny bukiet

Grona i liście jarzębiny

Opis chmur za oknem

Bardzo stara księga

Nasza szkoła

Opis ukochanego przedmiotu - maskotka, pierścionek, rower

Opis samochodu pana Tomasza (Z. Nienacki „Pan Samochodzik i templariusze”)

Opis postaci

Opis twarzy mojego taty

Mamusia w kuchni

Moje ulubione zwierzątko

Bogini Artemida

Nasza pani

Pan dozorca

Mahdi (H Sienkiewicz „W pustyni i w puszczy”)

Opisz postaci Jana i Cecylii (fragment „Nad Niemnem” E. Orzeszkowej)

Opisz swojego ulubionego mitycznego lub legendarnego bohatera

Opis smoka (J. R. R. Tolkien „Rudy Dżil i jego pies”)

My, hobbici, wyglądamy tak... (J. R. R. Tolkien „Hobbit, czyli tam i z powrotem”)

Opis krajobrazu

Moje podwórko

Zimowy pejzaż

Ruiny zamku

Nad morzem

Kolory jesieni

Park pełen złota - o jesiennych pejzażach

Miejsca, do których przenoszę się w marzeniach

Krajobraz wyspy skarbów (R. L. Stevenson „Wyspa skarbów”)

Opisz krajobraz pustyni, po której wędrowali bohaterowie powieści H. Sienkiewicza „W pustyni i w puszczy”

Opis uczuć

Moje urodziny

Za oknem noc...

Dostałem piątkę z matematyki

To mi się udało

OPOWIADANIE

Smutna opowieść ławki szkolnej

Wesoła opowieść ławki szkolnej

Moja wakacyjna przygoda

Zima na wsi

Przeżyłem wielką radość

Tragedia Ikara (mity greckie)

Opowiadanie o Demeter i Korze (mity greckie)

Opowiadanie Odyseusza o Lestrygonach (Homer „Odyseja”)

Porwanie Stasia i Nel (H. Sienkiewicz „W pustyni i w puszczy”)

Opowiedz dalsze losy Stasia i Nel (H. Sienkiewicz „W pustyni i w puszczy”)

W murzyńskiej wiosce - opowiadanie z dialogiem (H. Sienkiewicz „W pustyni i w puszczy”)

Szlak wędrówki Stasia i Nel (H. Sienkiewicz „W pustyni i w puszczy”)

Dzieje Ani Shirley (na podstawie „Ani z Zielonego Wzgórza” L. M. Montgomery)

Opowiadanie o losach Domejki i Dowejki (A. Mickiewicz „Pan Tadeusz”)

Niezwykła przygoda Piasta (C. Niewiadomska „Piast”)

„Syzyf mnie przechytrzył...” - opowieść Tanatosa (mity greckie)

„Ikar mnie nie posłuchał...” - opowieść Dedala (mity greckie)

Dlaczego na świecie zmieniają się pory roku (mit o Demeter i Korze)

Widziałem, jak Hades porywa Korę (wg mitów greckich)

Napisz własny mit na dowolny temat

Opowiedz, jak zdobyłeś skarb

Jak człowiek nauczył się śpiewać („Legenda o pieśni”)

Ocalenie Pani Audy (J. Verne „W dni dookoła świata”)

CHARAKTERYSTYKA

Charakterystyka formy wypowiedzi

Opisz charakter Syzyfa (mity greckie)

Charakterystyka króla Midasa (mity greckie)

Charakterystyka Rudego Dżila (J. R. R. Tolkien „Rudy Dżil i jego pies”)

Scharakteryzuj Alcybiadesa (E. Niziurski „Sposób na Alcybiadesa”)

„A więc to jest mały lord Fauntleroy” - charakterystyka Cedryka (F. H. Burnett „Mały lord”)

Przedstaw wygląd i cechy charakteru Stasia Tarkowskiego (H. Sienkiewicz „W pustyni i w puszczy”)

Opisz wygląd i charakter Nel Rawlison (H. Sienkiewicz „W pustyni i w puszczy”)

„Staś to niezwykły chłopiec” - Nel charakteryzuje Stasia (H. Sienkiewicz „W pustyni i w puszczy”)

Co to znaczy być „małą księżniczką” - charakterystyka Sary z powieści F. H. Burnett „Mała księżniczka”

Charakterystyka Ani Shirley (L. M. Montgomery „Ania z Zielonego Wzgórza”)

Charakterystyka porównawcza Ani i Maryli (L. M. Montgomery „Ania z Zielonego Wzgórza”)

Droga od zła ku dobru - charakterystyka Edmunda Pevensie (C. S. Lewis „Lew, czarownica i stara szafa”)

Charakterystyka Pana Samochodzika (Z. Nienacki „Pan Samochodzik i templariusze”)

Charakterystyka Tomka Wilmowskiego (A. Szklarski „Tomek w krainie kangurów”)

SPRAWOZDANIE

Charakterystyka formy wypowiedzi

Klasa V b pojechała na wycieczkę

Imieniny Dorotki

Byłem w kinie na ciekawym filmie

Sprawozdanie z wycieczki do muzeum

Ukryty za skałą obserwowałem ucieczkę Odyseusza z jaskini cyklopa (na podst. „Odysei” Homera)

Sprawozdanie z wyprawy do Ogrodu Botanicznego z punktu widzenia Nemeczka (F. Molnar „Chłopcy z Placu Broni”)

LIST

Relacja z pobytu na wakacjach

List do świętego Mikołaja

List do autorki podręcznika

Pozdrowienia, życzenia

List Demeter do Kory-Persefony (mity greckie)

W imieniu afrykańskich zwierząt napisz list do parlamentu. W liście wyraź troski i obawy zwierząt

List do autora powieści „Chłopcy z Placu Broni”, Ferenca Molnara, z prośbą o inne - szczęśliwe - zakończenie książki

Napisz list, w którym nawiążesz do ostatnio czytanej książki (Z. Nienacki „Pan Samochodzik i templariusze”)

Napisz list do kolegi dotyczący Twojej opinii o bohaterze ostatnio przeczytanej książki (A. Szklarski „Tomek w krainie kangurów”)

ZAPROSZENIE

Charakterystyka formy wypowiedzi

Przykłady

WYPRACOWANIE

Kim chciałbym zostać?

Moje ulubione zajęcie

Chciałbym mieć zwierzątko

Dlaczego mówimy, że książka to nasz przyjaciel?

Wspomnienia z wakacji

Sam o swoim życiu

Sama o swoim życiu

Dlaczego zmieniają się pory roku? (1,2)

Czego potrzebowała mała Aurelia? (M. Musierowicz „Aurelia”)

Czy podoba mi się powieść „W pustyni i w puszczy” H. Sienkiewicza?

Mark Twain „Przygody Tomka Sawyera” - moja ocena powieści

Oceń postępowanie Syzyfa (W. Markowska „Syzyf”)

Jak żyli bogowie greccy? (J. Parandowski „Mitologia”)

Czy bajki mogą być adresowane do współczesnego czytelnika?

Legenda o uśmiechu (1,2)

Wyjaśnij znaczenie, jakie miał dla chłopców Plac Broni (F. Molnar „Chłopcy z Placu Broni”)

„Królowie bywają zapominani. Ci, co torują nowe drogi - żyją wiecznie”. Wytłumacz to powiedzenie na podstawie tekstu „Sen o Troi” i własnych przemyśleń

KLASA 6

OPOWIADANIE

Niezwykły sen

Dalsze losy Zenka - na podstawie powieści „Ten obcy” I. Jurgielewiczowej

Żoną Kirkora została jednak Alina - na podstawie „Balladyny” J. Słowackiego

Wakacyjna przygoda

Opowiedz o jednej z przygód Robinsona Kruzoe (D. Defoe „Przypadki Robinsona Kruzoe”)

W sklepie

Jak zostałem szkolnym detektywem

Kartka z pamiętnika uczennicy

Moja tajemnicza szuflada

Niezapomniane spotkanie

Kartka z pamiętnika Robinsona Kruzoe (D. Defoe „Przypadki Robinsona Kruzoe”)

Przygoda w lesie

Adaś w niewoli u bandytów (K. Makuszyński „Szatan z siódmej klasy”)

Najciekawsza przygoda Ani (L. M. Montgomery „Ania z Zielonego Wzgórza”)

Dalsze losy sachema („Sachem”)

Dobry Popiel władcą Polan (opowiadanie w oparciu o powieść J. I. Kraszewskiego „Stara baśń”)

WYPRACOWANIE

Egoizm i ambicje Balladyny (J. Słowacki „Balladyna”)

Gdybym mógł zmienić świat

Kiedy pierwszy raz wyjeżdżałem sam z domu - moje wrażenia

W poszukiwaniu marzeń

Sposób na panią od biologii

„Ludzie mają serce...”. Prawda to czy fałsz? Odpowiedź uzasadnij na podstawie noweli H. Sienkiewicza „Sachem”

Losy plemienia Czarnych Wężów na podstawie „Sachema” H. Sienkiewicza

OPIS

Opisz dowolną postać z obrazu J. Matejki „Hołd pruski”

Pada deszcz

Cmentarz w Dniu Zmarłych

Zabawna sytuacja z życia klasy

Opis mojej szkoły

Mój rower

Widziałem kiedyś wyjątkowy pejzaż

Opisz najciekawszą scenę z filmu, który ostatnio obejrzałeś

To jest moja najładniejsza sukienka

Jesień w parku

Wspomnienie o pierwszym nauczycielu

Moja babcia

Widok z mojego okna

Opisz piękno rajskiego ogrodu na podstawie biblijnej opowieści o Edenie i stworzeniu człowieka (Biblia)

REFLEKSJA

Charakterystyka formy wypowiedzi

Jak rozumiesz symbole zawarte w opowieści o potopie? (Biblia)

Czym jest miłość dla św. Pawła? Odpowiedz po lekturze „Hymnu o miłości”

Wyjaśnij przesłanie opowieści o Kainie i Ablu, a szczególnie zakazu zabicia Kaina wydanego przez Boga (Biblia)

Wyjaśnij przyczyny pomieszania języków ludzi budujących wieżę Babel (Biblia)

Przyjaźń i miłość są szansą na pokonanie trudności i niepowodzeń życiowych - na podstawie powieści I. Jurgielewiczowej „Ten obcy”

Co zdecydowało, że utwór M. Dąbrowskiej „Marcin Kozera” pozostanie na długo w mojej pamięci?

Który z twoich nauczycieli zaimponował ci i dlaczego?

Co w twoim otoczeniu jest dla ciebie największym zagrożeniem?

Moje hobby

„Sachem” - moje refleksje (H. Sienkiewicz „Sachem”)

Dom rodzinny w życiu człowieka - refleksje pod wpływem powieści I. Jurgielewiczowej „Ten obcy”

Dlaczego „Ten obcy” jest książką dla nas?

Refleksje nad utworem Tadeusza Różewicza pt. „Koncert życzeń”

Czy została naruszona godność człowieka? Co wpłynęło na ukształtowanie charakteru sachema, tak sprzecznego z jego wyglądem? (H. Sienkiewicz „Sachem”)

Czy postawa Robinsona może być wzorem do naśladowania dla współczesnego człowieka? Odpowiedź uzasadnij (D. Defoe „Przypadki Robinsona Kruzoe”)

Dlaczego Robinsonowi udało się przeżyć na bezludnej wyspie? Uzasadnij, rozważając cechy fizyczne i osobowość bohatera (D. Defoe „Przypadki Robinsona Kruzoe”)

CHARAKTERYSTYKA

Charakterystyka Marcina Kozery (M. Dąbrowska „Marcin Kozera”)

Charakterystyka sachema (H. Sienkiewicz „Sachem”)

Charakterystyka Aliny i Balladyny (J. Słowacki „Balladyna”)

Charakterystyka Robinsona Kruzoe (D. Defoe „Przypadki Robinsona Kruzoe”)

Charakterystyka Robinsona na podstawie przeżytych przygód (D. Defoe „Przypadki Robinsona Kruzoe”)

Charakterystyka Uli Zalewskiej (I. Jurgielewiczowa „Ten obcy”)

Charakterystyka Adasia Cisowskiego (K. Makuszyński „Szatan z siódmej klasy”)

Moja przyjaciółka (2)

Jakim detektywem był Sherlock Holmes? (A. Conan Doyle „Przygody Sherlocka Holmesa”)

Co o mnie mówi lustro?

Charakterystyka Witolda Sprężyckiego (W. Gomulicki „Wspomnienia niebieskiego mundurka”)

STRESZCZENIE

Charakterystyka formy wypowiedzi

Streść biblijną opowieść o Kainie i Ablu (Biblia)

Przedstawienie treści ballady A. Mickiewicza „Świtezianka” (w imieniu Strzelca)

Streszczenie fragmentu powieści I. Jurgielewiczowej „Ten obcy”

Streszczenie artykułu z czasopisma dla młodzieży

„Wielkie lanie” S. Lema - streszczenie

Streść przygody Robinsona Kruzoe z powieści D. Defoe przed przybyciem na bezludną wyspę

Streszczenie wątku fabularnego powieści K. Makuszyńskiego „Szatan z siódmej klasy”

„Bajka o maszynie cyfrowej, co ze smokiem walczyła” S. Lema - streszczenie

Streszczenie noweli M. Dąbrowskiej pt. „Marcin Kozera”

Streszczenie opowiadania „Rikki-Tikki-Tavi” (R. Kipling „Księga dżungli”)

Cejloński słoń i bengalski tygrys - streszczenie fragmentu „Tomek w krainie kangurów” A. Szklarskiego

Streszczenie VIII rozdziału książki „Wspomnienia niebieskiego mundurka” W. Gomulickiego pod tytułem „Dawid i Goliat”

Streść dowolnie wybrany fragment powieści J. I. Kraszewskiego „Stara baśń”

SPRAWOZDANIE

Przedstawienie „Balladyny” - sprawozdanie

„Marcin Kozera” - sprawozdanie z lektury

„Sachem” - sprawozdanie z lektury

Sprawozdanie z wycieczki do muzeum

Sprawozdanie z lekcji wizytowanej przez panią dyrektor

Sprawozdanie z zajęć wf, na których nasza koleżanka pobiła rekord szkolny w skoku w dal

RECENZJA

Charakterystyka formy wypowiedzi

Recenzja spektaklu pt. „Mały Książę”

Recenzja książki „Ania z Zielonego Wzgórza”

Wrażenia po obejrzeniu filmu Briana Levanta „Beethoven”

Recenzja filmu „Tajemniczy ogród”

Recenzja filmu „Opowieści z Narni: Lew, Czarownica i Stara Szafa”

Recenzja filmu Jerzego Hoffmana „Stara Baśń - kiedy słońce było bogiem” w reż. Jerzego Hoffmana

LIST

List do koleżanki

Chciałbym Ci to wszystko powiedzieć, Mamo...

List do kolegi zawierający recenzję książki

Rodzice przynieśli do domu szczeniaczka. Kocham go od pierwszej chwili - list do przyjaciółki

„To jest najśmieszniejsza historia, jaką dotąd przeżyłem...” - list do brata

„Chcę Ci napisać o tym, co mnie wczoraj spotkało...” - list do przyjaciela

List do przyjaciela z przeprosinami

„Byłem na występie sachema” - list do kolegi lub koleżanki (na podstawie noweli H. Sienkiewicza „Sachem”)

Napisz list, w którym wyrazisz swoje zdanie na temat ostatnio przeczytanej książki (J. R. R. Tolkien „Władca pierścieni”)

Napisz list do koleżanki i zachęć ją do przeczytania wierszy ks. Twardowskiego (Jan Twardowski „Zeszyt w kratkę”)

 

 

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ

NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJIE

NA KTÓRYCH ZNAJDĄ PAŃSTWO M.IN. : 

 

KSIĄŻECZKA EDUKACYJNA

 

SKRZATA

 

 

 

ELEMENTARZ SKRZATA 

+

KALIGRAFIA SKRZATA

DLA PRZEDSZKOLAKA

+

ELEMENTARZ SKRZATA JĘZYK POLSKI

 

 

DLA 6-9 LAT


 

SUPER CENA

  KOMPLET JEDYNE

21,99

 

 

 

 MIĘKKA OPRAWA

 

 

 

Kategoria wiekowa: 6 – 9

"Elementarz Skrzata – matematyka" został napisany przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej, które wykorzystały swoje wieloletnie doświadczenie, aby stworzyć serię książek przeznaczonych dla dzieci rozpoczynających przygodę ze szkołą. 

 

Rozwiązując zadania w "Elementarzu", dziecko ćwiczy: zapis cyfr, dodawanie i odejmowanie oraz poznaje nominały monet i banknotów. Naukę umilają barwne naklejki i rysunki do kolorowania.

 

 

 

 

Kategoria wiekowa: 6+

Zaproponowane ćwiczenia polegające na pisaniu po śladzie, odwzorowywaniu, przepisywaniu i samodzielnym pisaniu ułatwiają opanowanie właściwego kształtu małych i wielkich liter, proporcji, utrwalenie ich i łączenie w wyrazy. 

 

Kaligrafia usprawnia koordynację wzrokowo-ruchową, wyobraźnię, doskonali pamięć i koncentrację uwagi. Ćwiczenia pięknego pisania uczą dokładności, precyzji, dbania o szczegóły, cierpliwości i staranności. Piękne pismo osiągnięte poprzez zaangażowanie i systematyczną pracę daje wiele satysfakcji osobie piszącej. Ważne jest, by dziecko uzupełniało ćwiczenia bez przymusu, we własnym tempie, w dowolnej kolejności i bez pośpiechu.

 

 

 

Elementarz Skrzata – język polski to książka napisana przez cenione przez uczniów i rodziców nauczycielki. Wykorzystały one wieloletnie doświadczenie, aby stworzyć serię książek przeznaczonych dla dzieci, które rozpoczynają przygodę ze szkołą. Elementarz Skrzata – język polski jest prostym, przyjaznym pomocnikiem w nauce czytania i pisania. Na każdej stronie dziecko ćwiczy: pisanie oraz głoskowanie, sylabizowanie, czytanie wyrazów i zdań. Naukę umilają zabawne ilustracje, barwne naklejki, rysunki do kolorowania, krzyżówki i rebusy.


 

SERDECZNIE

POLECAMY

:)

 

 

 

Polecamy również książki do nauki języka obcego (angielski, niemiecki), religii (katechizmy oraz ćwiczenia!), słowniczki ortograficzne itp. - dostępne na naszych aukcjach!!! Dla klas starszych szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum - dostępne aukcje z przedmiotami matematyka, j.polski, biologia, chemia, fizyka, geografia, technika, informatyka, plastyka, j.niemiecki, j.francuski, książki techniczne - zawodowe.. i wiele innych..

 

 

WYŚLEMY WSZYSTKO JEDNA PACZKĄ

 

 

ODBIÓR OSOBISTY

0 ZŁ

 

PO WCZEŚNIEJSZEJ WPŁACIE NA KONTO

 

OS.TEATRALNE 28

PACZKI WYSYŁAMY CODZIENNIE

POCZTĄ POLSKĄ


 

ALBO

KURIEREM

POWIADAMIAMY O WYSŁCE

E-MAILEM

 


  

 

Z PRZYJEMNOŚCIĄ MAMY ZASZCZYT PRZEDSTAWIĆ PAŃSTWU NASZĄ FIRMĘ KSIEGARSKĄ, KTÓRA SPECJALIZUJE SIĘ W SPRZEDAŻY PODRĘCZNIKÓW SZKOLNYCH NOWYCH I UżYWANYCH. 

NASZA FIRMA DZIAŁA NA RYNKU KRAKOWSKIM OD 1997 ROKU. 

OFERUJEMY PAŃSTWU PODRĘCZNIKI WSZYSTKICH NAJWAŻNIEJSZYCH WYDAWNICTW POCZYNAJĄC OD WSIP,NOWA ERA,OPERON, GWO I WIELE INNYCH.

W TYM ROKU PO RAZ PIERWSZY POSTANOWILIŚMY ZAISTNIEĆ RÓWNIEŻ W INTERNECIE.

GWARANTUJEMY NISKIE CENY!!!.


SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

 



 

Program Ochrony Kupujących





Standard Allegro



PREFEROWANY KONTAKT EMAIL ksiegarnia-as@wp.pl

KOSZTY WYSYLKI:
1 SZT: KOSZT WYSYLKI 9,99zl - PRIORYTET!!!
2 SZT: KOSZT WYSYLKI 9,99 zl - PRIORYTET!!!
3 I WIECEJ: KOSZT WYSYLKI 14,00 zl - PRIORYTET!!! (KURIER)

NIE REALIZUJEMY ZAMÓWIEŃ ZA POBRANIEM !!!!!!!!

DANE DO PRZELEWU:
NUMER KONTA:
 

49 1240 4588 1111 0010 2282 4865

 


"AS" A.R. LESIŃSCY
os.TEATRALNE 33
31-948 KRAKÓW 

 

 

 

W TYTULE PRZELEWU PROSIMY O PODAWANIE WYŁĄCZNIE NAZWY UŻYTKOWNIKA ALLEGRO (NICK)!!!

ODBIÓR OSOBISTY:
ZAKUPIONY TOWAR, MOŻNA ODEBRAĆ - 
PO WCZEŚNIEJSZEJ WPŁACIE Z GÓRY NA KONTO ORAZ OTRZYMANIU MAILA ZWROTNEGO Z INFORMACJĄ, ŻE TOWAR GOTOWY JEST DO ODBIORU
W NASZEJ KSIĘGARNI "JULIA"

 os.TEATRALNE 28
31-947 KRAKÓW - NOWA HUTA


JEŻELI ŻYCZĄ SOBIE PAŃSTWO FAKTURĘ VAT LUB JEST ZMIANA ADRESU BARDZO PROSIMY PRZESŁAĆ NAM NIEZBĘDNE DANE NA E-MAIL ksiegarnia-as@wp.pl !!!!!!!!
W PRZYPADKU BRAKU TAKIEJ INFORMACJI NIE ODPOWIADAMY ZA EWENTUALNĄ WYSYŁKĘ POD NIEWŁAŚCIWY ADRES (podany w allegro) LUB ZA BRAK FAKTURY W PRZESYŁCE !!!!!!


W CELU UŁATWIENIA DOSTARCZENIA PACZKI KURIERSKIEJ PROSIMY PODAWAĆ W DANYCH WYSYŁKOWYCH NUMER TELEFONU KONTAKTOWEGO !!!!!!!! ZA UTRUDNIENIA W DOSTARCZENIU PACZKI, WYNIKAJĄCE Z BRAKU TELEFONU - NIE ODPOWIADAMY !!!!

 

 

 


oferta nr 3262931099 | Zgłoś naruszenie zasad



podobne z archiwum