Sprzedawaj i zarządzaj wydarzeniami oraz biletami według własnych zasad
FooEvents eliminuje pośredników i pozwala sprzedawać nieograniczoną liczbę niestandardowych biletów na Twojej osobistej stronie WordPress, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek opłat za bilety lub prowizje. FooEvents zapewnia pełną kontrolę nad sprzedażą biletów, a także informacjami o klientach, co czyni go najbezpieczniejszym i najbardziej wszechstronnym dostępnym rozwiązaniem do zarządzania biletami i wydarzeniami.
Zarządzaj wydarzeniami i sprzedawaj bilety na własnych warunkach
FooEvents eliminuje pośredników i umożliwia sprzedaż nieograniczonej liczby niestandardowych markowych biletów z własnej witryny WordPress bez konieczności płacenia jakichkolwiek opłat za bilety lub prowizji. FooEvents zapewnia pełną kontrolę nad procesem sprzedaży biletów i danymi klientów, dzięki czemu jest to najbezpieczniejsze i najbardziej elastyczne rozwiązanie do obsługi wydarzeń i sprzedaży biletów.
Dowiedz się więcej →
Zbudowany dla WooCommerce
FooEvents został zaprojektowany do natywnej pracy z WooCommerce. Oznacza to, że możesz skorzystać z bezpieczeństwa i mocy najpopularniejszej na świecie platformy eCommerce.
Nieograniczone bilety i wydarzenia
Wszystkie licencje FooEvents pozwalają na tworzenie nieograniczonej liczby wydarzeń i biletów bez dodatkowych kosztów! Licencje są ograniczone jedynie liczbą stron internetowych, na których można zainstalować FooEvents.
Sprzedawaj produkty cyfrowe i fizyczne
Możesz sprzedawać bilety, towary fizyczne i produkty cyfrowe z tej samej strony internetowej, korzystając z potężnego połączenia FooEvents i WooCommerce.
WordPress przyjazny dla motywu
FooEvents bezproblemowo współpracuje z większością motywów zgodnych z WooCommerce, co oznacza, że masz niezliczone opcje do wyboru, gdy rozbudujesz swój sklep i reklamujesz swoje wydarzenia wśród klientów.
Szczegółowe informacje o wydarzeniu
Każda strona wydarzenia ma unikalny adres URL, który zawiera opis wydarzenia, podsumowanie, galerię zdjęć, mapę Google, informacje o wydarzeniu, listy rozwijane odmian i powiązane produkty.
Konfigurowalne sformułowanie
Zastąp użycie domyślnej terminologii FooEvents własnym sformułowaniem, które jest bardziej odpowiednie dla Twojego wydarzenia. Na przykład możesz zmienić „Uczestników” na „Uczestnicy”, „Studenci” lub „Klienci”.
Wydarzenia bezpłatne lub płatne
Sprzedawaj bilety lub rejestruj uczestników na bezpłatne wydarzenia. Uczestnicy otrzymają bilety i zostaną zarejestrowani w bazie danych WooCommerce, co doskonale nadaje się do budowania bazy danych CRM i zarządzania dostępem do wydarzeń.
Wydarzenia wygasają automatycznie
Ustaw wydarzenia tak, aby wygasały w określonym dniu. Możesz albo wyłączyć sprzedaż dla wydarzenia, albo ukryć wydarzenie na swojej stronie internetowej w określonym dniu.
Brak zewnętrznych zależności
FooEvents jest przeznaczony do działania na Twojej własnej stronie internetowej WooCommerce i nie jest zależny od żadnych wtyczek stron trzecich ani usług zewnętrznych. Po prostu zainstaluj wtyczkę FooEvents, skonfiguruj i zacznij sprzedawać.
Tłumaczenie gotowe
Użyj plików lokalizacyjnych WordPress (.PO/.MO), aby zmienić wszystkie wyjścia tekstowe FooEvents na domyślny język Twojej witryny.
Obsługa wielu witryn WP
FooEvents obsługuje WordPress Multisite, co daje Twoim klientom możliwość tworzenia i zarządzania własnymi wydarzeniami oraz sprzedaży biletów w „sieci” WordPress Multisite.
Kompatybilny z WPML
FooEvents jest w pełni kompatybilny z popularną wtyczką WordPress Multilingual (WPML). WPML umożliwia tłumaczenie treści witryny na różne języki.
Integracja Eventbrite
Importuj wydarzenia z Eventbrite do FooEvents lub automatycznie wysyłaj wydarzenia utworzone w FooEvents na swoją stronę Eventbrite.
Integracja z Mailchimpem
Automatycznie dodawaj uczestników do listy odbiorców Mailchimp podczas generowania biletów. Możesz także określić tagi domyślne lub tagi specyficzne dla zdarzenia, których można użyć do segmentowania listy Mailchimp.
Integracja działań następczych WooCommerce
Wysyłaj automatyczne alerty i przypomnienia do uczestników, używając daty wydarzenia, daty rezerwacji i godziny zameldowania jako wyzwalaczy, a także wielu innych funkcji.
Integracja działań następczych WooCommerce
FooEvents jest w pełni kompatybilny z subskrypcjami WooCommerce i można zapobiec tworzeniu nowych biletów za każdym razem, gdy subskrypcja jest odnawiana za pomocą odpowiedniego ustawienia.
Wysyłaj profesjonalnie wyglądające bilety, które wyróżnią Twoje wydarzenia z tłumu
FooEvents ma na celu zapewnienie pełnej kontroli nad tym, jak wyglądają Twoje bilety, jak są wysyłane, w jakim formacie są wysyłane i jak są wykorzystywane przez Twój zespół, klientów lub uczestników. Możesz wybrać spośród ponad 20 bezpłatnych motywów biletów lub zaprojektować własny, korzystając z motywu startowego jako przewodnika.
Dowiedz się więcej →
Zarządzaj zapasem biletów
FooEvents wykorzystuje potężną funkcjonalność zarządzania zamówieniami i zapasami, która jest natywna dla WooCommerce, dzięki czemu możesz określić liczbę dostępnych biletów, aby zapobiec nadmiernej sprzedaży.
Ręcznie twórz bilety
Ręcznie twórz bilety dla istniejących klientów w swojej witrynie lub utwórz nowego użytkownika w locie z obszaru administracyjnego WordPress.
Różne rodzaje biletów
Twórz różne typy biletów, które mają własne stany magazynowe, ceny, rabaty itp. Jest to idealne rozwiązanie w przypadku wydarzeń, w których dostęp zależy od rodzaju biletu zakupionego przez klienta.
Wysyłaj bilety na niestandardowe statusy zamówień
Domyślnie FooEvents generuje bilet dla każdego uczestnika, gdy status zamówienia w WooCommerce zmieni się na „Zrealizowane”. FooEvents pozwala również wybrać inny status zamówienia lub nawet niestandardowy, co zapewnia dodatkową elastyczność.
Darmowe motywy biletów
Zmień wygląd swoich biletów i wyróżnij swoje wydarzenie dzięki ponad 20 profesjonalnie zaprojektowanym motywom biletów, które obejmują niemal każdą okazję.
Markowe e-maile z biletami
Wysyłaj konfigurowalne e-maile z biletami do uczestników lub kupujących bilety. Bilety zawierają logo wydarzenia, dane uczestnika i wydarzenia oraz unikalny kod kreskowy 1D lub kod QR.
Dostosuj szablony biletów
Mając bardzo niewielką wiedzę na temat HTML, możesz łatwo dostosować układ i projekt biletów w formacie HTML i PDF, aby dopasować je do unikalnej tożsamości i wymagań wydarzenia.
Skanuj bilety za pomocą kodów kreskowych lub kodów QR
Wszystkie bilety zawierają unikalny kod kreskowy 1D lub kod QR, który można zeskanować za pomocą ręcznego skanera kodów kreskowych lub bezpłatnej aplikacji FooEvents Check-ins.
Zbiorcze ponowne wysyłanie biletów
Ręcznie wyślij ponownie pojedyncze bilety lub zbiorcze grupy biletów do kupujących lub uczestników w dowolnym momencie z obszaru administracyjnego WordPress.
Automatycznie wygasają bilety
Ustaw wygasanie biletów w określonym dniu lub po upływie określonego czasu od zakupu biletu.
Z łatwością przechwytuj i eksportuj krytyczne informacje o uczestnikach
Organizuj swoje wydarzenia i lepiej komunikuj się z uczestnikami, przechwytując szczegółowe informacje o uczestnikach i eksportując je do preferowanego CRM, marketingu, raportowania, seminarium internetowego lub innych narzędzi biznesowych.
Dowiedz się więcej →
Przechwytywanie standardowych pól uczestników
Przechwytuj wspólne informacje, gdy uczestnicy kupują bilet. Standardowe pola obejmują imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, firmę i oznaczenie.
Przechwytuj niestandardowe pola uczestników
Twórz i przechwytuj własne niestandardowe pola wprowadzania uczestników za pomocą łatwego w użyciu interfejsu konstruktora formularzy typu „przeciągnij i upuść” (ta funkcja wymaga rozszerzenia FooEvents Custom Attendee Fields ).
Pozwól uczestnikom zarezerwować miejsce
Pozwól uczestnikom wybrać własne miejsca w oparciu o układ Twojego miejsca. Określ rzędy i siedzenia lub stoły i krzesła (ta funkcja wymaga rozszerzenia FooEvents Seating ).
Zarządzaj dostępem do wydarzeń
Zarządzaj dostępem do swojego wydarzenia jak profesjonalista dzięki bezpłatnej aplikacji FooEvents Check-ins lub wtyczce FooEvents Express Checkins .
Eksport CSV
Wyeksportuj plik CSV zawierający wszystkich uczestników określonego wydarzenia, który możesz otworzyć w arkuszu kalkulacyjnym lub przesłać do innej bazy danych.
Projektowanie i drukowanie papeterii
Projektuj i drukuj niestandardowe plakietki, opaski na rękę, bilety, odznaki i spersonalizowane etykiety za pomocą intuicyjnego interfejsu „przeciągnij i upuść”.
PUNKT SPRZEDAŻY
Przenieś sprzedaż biletów z trybu online na pierwszą linię frontu
Używaj FooEvents POS (wymagane rozszerzenie wtyczki) do sprzedaży biletów i karnetów na przedstawienia teatralne, koncerty, konferencje, imprezy sportowe, parki rozrywki, obiekty sportowe, kina, targi żywności, parki wodne, wycieczki autokarowe, wyścigi sportowe, wynajem skuterów, muzea, łodzie przejażdżki, akwaria, spływy kajakowe, atrakcje turystyczne, karnawały, miejsca imprez i wiele więcej!
Dowiedz się więcej →
Sprzedawaj zarówno bilety, jak i produkty fizyczne
FooEvents POS w pełni integruje się z WooCommerce i wykorzystuje istniejące produkty, odmiany, zapasy, klientów i ustawienia podatkowe w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że oprócz sprzedaży dostępu do swoich wydarzeń i usług, możesz także sprzedawać tradycyjne produkty fizyczne.
To więcej niż tylko POS, to także platforma sprzedaży biletów
FooEvents POS zamienia Twoją witrynę WordPress w potężną platformę biletową, która bez wysiłku wypełnia lukę między sprzedażą online i osobistą.
Akceptuj płatności kartą za pomocą Stripe™ & Square™
Przetwarzaj płatności bezpośrednio w systemie FooEvents POS za pomocą niektórych czytników kart Stripe & Square. Możesz również ręcznie wprowadzić dane karty klienta, co jest idealne do przyjmowania zamówień przez telefon lub jeśli sprzęt nie jest dostępny w Twoim kraju.
Wydrukuj bilety i paragony
Drukuj niestandardowe bilety na swoje wydarzenie bezpośrednio z FooEvents POS przy użyciu większości termicznych paragonów i standardowych drukarek biurkowych.
Śledź sprzedaż online i osobiście
FooEvents POS integruje się z WooCommerce Analytics i ma możliwość filtrowania raportów zamówień według zamówień online lub POS. Możesz także użyć wbudowanych filtrów WooCommerce do dalszej segmentacji wyników i wyeksportować wszystkie dane jako plik CSV.
Wiele trybów wyświetlania
Oszczędzaj czas pracy baterii, zmniejszaj zmęczenie oczu i odblaski ekranu, korzystając z trybu ciemnego. Oczywiście, jeśli wolisz zachować jasność, możesz przełączyć się w tryb światła lub po prostu użyć domyślnego systemu. FooEvents POS oferuje również dwa tryby wyświetlania produktów – widok siatki i listy.
WYDARZENIA WIRTUALNE
Bezproblemowa integracja z Zoomem
Sprzedawaj bilety na wirtualne wydarzenia, takie jak konferencje, spotkania i webinary, korzystając z FooEvents i Zoom.
Dowiedz się więcej →
Sprzedawaj bilety na wirtualne konferencje, spotkania i webinaria
Bezproblemowa integracja z Zoom oznacza, że możesz korzystać ze wszystkich korzyści monetyzacji i funkcjonalności zapewnianych przez FooEvents i WooCommerce, podczas gdy Zoom zajmuje się światowej klasy transmisją wideo z Twojego wirtualnego wydarzenia na żywo.
Twórz możliwe do rezerwacji spotkania Zoom
Automatycznie generuj spotkania Zoom, gdy uczestnicy rezerwują miejsca na określone daty i godziny (Ta funkcja wymaga rozszerzenia FooEvents Bookings ).
Automatyczna rejestracja uczestników
Sprzedawaj dostęp do wirtualnych wydarzeń bezpośrednio ze swojej witryny WordPress. FooEvents bezpiecznie łączy się z Twoim kontem Zoom i może automatycznie wstępnie rejestrować uczestników na jednorazowe lub cykliczne spotkania Zoom i seminaria internetowe, gdy kupują bilety na Twojej stronie internetowej.
Zapewnij uczestnikom dostęp do jednorazowych lub cyklicznych wydarzeń wirtualnych
Sprzedawaj wielodniowe bilety na wirtualne wydarzenia, które trwają kilka dni lub sesji, takich jak konferencje, zajęcia i warsztaty. Opcje są nieograniczone! ((Ta funkcja wymaga rozszerzenia FooEvents Bookings))
Zarządzaj relacjami z klientami i swoimi danymi
Sprzedając bilety na swoje wirtualne wydarzenie bezpośrednio z własnej strony, zachowujesz pełną kontrolę nad swoim lejkiem sprzedażowym i możesz zbudować bazę klientów, co pozwoli Ci optymalizować konwersje oraz dostosowywać strategie eventowe i marketingowe.
Technologia wideokonferencji, której zaufały miliony
Zoom jest liderem w dziedzinie nowoczesnej komunikacji wideo dla przedsiębiorstw, oferując łatwą w obsłudze i niezawodną platformę w chmurze do wideokonferencji i audiokonferencji, czatów i seminariów internetowych. Bez względu na to, gdzie jesteś na świecie, Zoom Cię obejmuje.
APLIKACJE MOBILNE
Zarządzaj dostępem dzięki naszym BEZPŁATNYM aplikacjom mobilnym do odpraw
Nie musisz nosić ze sobą nieporęcznego notatnika ani zabijać drzew, kiedy możesz elegancko zarządzać odprawami za pomocą naszych bezpłatnych, łatwych w użyciu aplikacji na iOS i Androida. Aplikacja FooEvents Check-ins zapewnia narzędzia do zarządzania dostępem do Twojego wydarzenia jak profesjonalista i działa nawet w przypadku awarii Internetu!
Dowiedz się więcej →
Wyszukiwanie uczestników
Z łatwością znajdź uczestników zarejestrowanych na Twoje wydarzenie i przeglądaj ich informacje, wyszukując ich według nazwiska lub identyfikatora biletu.
Obsługa kodów kreskowych i kodów QR
Wszystkie bilety zawierają unikalny kod kreskowy 1D lub kod QR, który można zeskanować za pomocą ręcznego skanera kodów kreskowych lub bezpłatnej aplikacji FooEvents Check-ins.
Konfigurowalny branding
Dostosuj aplikację FooEvents Check-ins do siebie, zmieniając logo i schemat kolorów bezpośrednio z ekranu ustawień wtyczki, aby pasowały do Twojej witryny.
Terminologia niestandardowa
Dostosuj różne terminy używane w aplikacji, w tym „Wydarzenia”, „Uczestnicy” i „Meldunki”, do swoich potrzeb.
Ograniczone wyświetlanie zdarzeń
Zarządzaj, które zdarzenia są wyświetlane w aplikacji. Domyślnie aplikacja Zameldowania wyświetla wszystkie opublikowane wydarzenia, ale możesz też wyświetlić tylko te wydarzenia, które zostały utworzone przez zalogowanego użytkownika, lub możesz wstępnie wybrać, które wydarzenia mają być wyświetlane.
Zarządzaj rezerwacjami
Możesz zarządzać frekwencją rezerwacji za pomocą bezpłatnej aplikacji FooEvents Check-ins. Wydarzenia, które można zarezerwować, działają inaczej niż inne wydarzenia przeglądane w aplikacji i korzystają z niestandardowych ekranów, które ułatwiają zarządzanie rezerwacjami. Bilety można również zeskanować w aplikacji, aby przyspieszyć proces odprawy.
Odprawy w czasie rzeczywistym
Aplikacja Zameldowania łączy się bezpośrednio z Twoją witryną WordPress za pośrednictwem bezpiecznego interfejsu API, który zapewnia, że zameldowania uczestników są odzwierciedlane w czasie rzeczywistym.
Automatyczne meldunki
Przyspiesz odprawy, włączając opcję automatycznego odprawy, która automatycznie odprawi uczestnika i powróci do ekranu skanowania po pomyślnym zeskanowaniu biletu.
Elastyczne skanowanie zdarzeń
Zeskanuj bilety na określone wydarzenie lub skorzystaj z globalnej opcji skanowania, aby zeskanować bilety z dowolnego ekranu.
Tryb offline
Nie stresuj się, jeśli zgaśnie zasilanie lub połączenie internetowe zostanie zerwane, ponieważ nadal możesz sprawdzać się we wbudowanym trybie offline, dopóki połączenie nie zostanie przywrócone, a dane automatycznie zsynchronizowane.
Zbiorcze aktualizacje statusu
Zmień status zameldowania wielu uczestników za pomocą wbudowanej opcji aktualizacji zbiorczej. Po prostu wybierz bilety i oznacz je jako zameldowane, wymeldowane lub anulowane.
Wyświetl informacje o uczestniku
Wyświetl informacje o uczestnikach, a także niestandardowe pola uczestników, które zostały przechwycone podczas zakupu biletu.
Wielodniowe wsparcie
Odprawa uczestników przez wiele dni, gdy aktywowana jest wtyczka FooEvents Multi-day .
Filtry i sortowanie
Opcje filtrowania i sortowania są dostępne zarówno dla wydarzeń, jak i uczestników, co pomaga utrzymać porządek i ułatwia znajdowanie informacji, szczególnie w przypadku dużych wydarzeń.
Integracja skanera Bluetooth
Skanuj bilety za pomocą wbudowanej kamery urządzenia mobilnego lub sparuj urządzenie z dowolnym ręcznym skanerem kodów kreskowych Bluetooth.
Tryb prywatny
Ukryj wszystkie dane osobowe uczestników i/lub kupujących bilety w aplikacji. Tylko nazwiska uczestników będą widoczne do celów odprawy.
Obsługa wielu języków
Aplikacja Check-ins obsługuje 17 różnych języków! Zmień preferencje językowe w dowolnym momencie w ustawieniach urządzenia.
Tryb ciemny
Aplikacja Zameldowania obsługuje tryb ciemny, dzięki czemu oszczędzasz baterię i zmniejszasz zmęczenie oczu oraz odblaski na ekranie.
SPRAWDŹ
Nie możesz się pomylić z najpopularniejszą na świecie platformą eCommerce
FooEvents został zaprojektowany do natywnej pracy z WooCommerce. Oznacza to, że możesz korzystać z bezpieczeństwa i mocy najpopularniejszej na świecie platformy eCommerce, a także z ponad 100 obsługiwanych przez nią bramek płatniczych.
Dowiedz się więcej →
Ponad 100 bezpiecznych metod płatności
Sprzedawaj bilety i przetwarzaj płatności za pośrednictwem Stripe, PayPal, kart kredytowych, bezpośredniego przelewu bankowego lub za pobraniem. Wybieraj spośród ponad 100 popularnych bramek płatniczych dla WooCommerce.
Kasa kuloodporna
FooEvents wspiera proces realizacji transakcji WooCommerce, dzięki czemu Twoi uczestnicy mają gwarancję bezpiecznego i znajomego procesu realizacji transakcji.
Kupony zniżkowe
Promuj swoje wydarzenie za pomocą stałych i procentowych kuponów rabatowych. Śledź wykorzystanie kuponów i zarządzaj nimi bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego WooCommerce.
Lokalna waluta i podatki
Ustaw lokalną walutę i wyświetlaj podatki na podstawie adresu rozliczeniowego nabywcy biletu lub lokalizacji Twojego sklepu.
Dane pozostają bezpieczne i prywatne
FooEvents nie uzyskuje dostępu ani nie przechowuje żadnych Twoich danych. Wszystkie dane klientów i biletów są archiwizowane w bazie danych Twojej witryny i nigdy nie opuszczają Twojej witryny.
Zgodność z RODO
Z dumą przestrzegamy RODO i całkowicie szanujemy Twoją prywatność. Nie sprzedajemy ani nie udostępniamy danych klientów osobom trzecim.
Co gwarantujemy:
- Legalność pochodzenia: produkty pochodzą z legalnej dystrybucji i są rozprowadzane zgodnie z udzieloną licencją.
- Oryginalne, niezmodyfikowane i przetestowane pliki: pliki nie są w żaden sposób modyfikowane, dodatkowo w miarę możliwości staramy się testować oferowane produkty pod kątem działania.
- Gwarancje satysfakcji: jeśli produkt jest wadliwy lub z wystąpił z nim inny problem, dołożymy wszelkich starań aby go rozwiązać.
- Nieograniczone użycie: produkt zgodnie z licencją można zainstalować na nieograniczonej liczbie stron, także na stronach komercyjnych.
Licencja nie pozwala na aktualizacje bezpośrednio od dewelopera jak i nie zawiera wsparcia technicznego. Z plikami nie są dostarczane żadne klucze, loginy i hasła. Produkty w większości nie wymagają aktywacji. Licencja może nie pozwalać na łączenie się z serwerem dewelopera w celu pobrania dodatkowych elementów, chyba że w opisie oferty zaznaczono inaczej. W przypadku gdy produkt pozwala na pobranie dodatkowych elementów z zewnętrznego źródła, np. szablonów z biblioteki dewelopera, niektóre elementy mogą być na innej licencji niż licencja GPL np. pliki graficzne.