Witam. Posiadam na sprzedaż moje oczko w głowie oraz projekt, który budowałem przez 6 lat, ale pora na następny projekt.
Auto kupiłem jako totalną serie w 2012 roku i od tamtej pory zaczęły się modyfikacje. Posiadam całą relacje fotograficzną z budowy.
Na samochodzie nigdy nie oszczędzałem i części jakie zamontowałem były zawsze z najwyższej półki.
Bora uzyskała cały oryginalny pakiet USA (Made in Mexico), oryginalne Xenony oraz bardzo rzadkie halogeny, fotele RECARO, kierownicę ze spłaszczonym dołem, radio 2din JVC AVX720 połącznone z głośnikami Helix blue oraz wygłuszenie drzwi.
Bora oryginalnie posiadała silnik diesla, ale w 2016 roku zdecydowałem się na swap na kultowego oraz pięknie brzmiącego VRa, a na swapa tylko dla tego ponieważ szkoda mi było budy bo w 80% posiadała oryginalny lakier, a ciężko na rynku znaleźć auta bez jakiej historii. Przy swapie kupiłem całego dawcę jakim był Golf 4 w wersji angielskiej, auto miało nie wielki przebieg 200tys. po sprowadzeniu golfa okazało się, że słychać łańcuch, to po wyjęciu zaczęły się poszukiwania nowego, ale w dostępnych mi hurtowniach były tylko pojedyncze sztuki, a chciałem cały komplet, Więc zmuszony byłem udać się do ASO koszt prawie 1500pln oczekiwanie 3 dni bo szedł z Niemiec (kod silnika BDE). Całego swapa robiłem z kolegą mechanikiem, a jak to rozrząd w VRe jest od strony skrzyni, co się okazało po jej zdjęciu sprzęgło wymagało wymiany, decyzja kupuje nowe, wpadł SACHS czyli tarcza, docisk, wysprzęglik z łożyskiem oraz uszczelniacz wału. Po zamontowaniu całości cały silnik uszczelniłem na nowo, bo w komorze jest bardzo mało miejscia, a chciałem mieć wszystko na "tip top" ponieważ przy Borze podchodziłem bardzo pedantycznie. Silnik jest zalany Motulem 5W40 oraz ceramizerem dla jego zabezpieczenia. Po doprowadzeniu silnika pora nadeszła na zawieszenie, zawieszenie zostało zdemontowane na nowo pomalowane uzbrojone we wszystkie poliuretany jakie były dostępne na rynku z Olkusza oraz sworznie oraz drążki kierownicze. Zawieszenie jest nowe i przejechane może 2tys. Dla kupującego kanał do wglądu.Gwint jaki siedzi to H&R Monotube( kto wie to wie ile kosztuje). Auto nie jeździło zimą. Po zakończeniu swapa zwieńczeniem było budowa kastomowego wydechu z kwasiaka oraz wydechem przelotowym od Magnaflow, wydech od kolektorów do połowy samochodu został owinięty bandażem bazaltowym, koszt wydechu wyniósł mnie ok 3tys.. Auto posiada rozpórkę od S3 oraz kastomową dolnych sanek. Silnik jest podniesiony o 2cm na podkładkach kastomowych co podniosło silnik oraz zniwelowało naprężenie na przeguby. Hamulce przód 312mm z nowymi tarczami Jurid, tył 256mm firmy nie pamiętam ale były nowe, zaciski zostały pomalowane i wymienione wszystkie gumki, czyli są jak nowe. Cena samochodu na felgach ze zdjęć, czy Keskin KT1 8.5 i 10j oraz nowymi oponami (500km) Nankang NS20 przód 215/35 tył 225/35. Możliwość kupna bez kół wtedy cena 3500 mniej. Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego( wszystko było i jest nowe). Cena samochodu nie odzwierciedla ceny jaką w niego wsadziłem przez 6 lat, ale w projektach nie oto chodzi by zarabiać bo to pasja!
Więcej informacji bardziej szczegółowych udzielę telefonicznie pod nr 796-446-029.