Volvo 940, Kombi, rok prod. 1991, pojemność 2316, GAZ - chyba ta wersja najprostsza, bezwypadkowy, licznik ok 434 tys. Szyberdach, centralny zamek. BEZ OC, BEZ BADAŃ TECHNICZNYCH
Stan Techniczny NEGATYWY: od mniej więcej czerwca silnik meandruje z obrotami od ok 1000 do 2800 obrotów naprzemiennie. Prawdopodobnie przepływomierz powietrza, ale nie mam czasu na zajęcie się tym. Jest to najważniejsza wada na chwilę obecną.
Pozostałe ułomności: zaciął się licznik kilometrów. Prędkość jest pokazywana, natomiast licznik stoi. Lusterko od str. Kierowcy – ktoś czymś uderzył, więc jest poklejone. Podsufitka pozostawia wiele do życzenia – auto przewiozło sporo materiałów budowlanych, sprzętu typu szafki, lodówki, przeprowadzki dzieci itp., więc….. Hamulec ręczny jest słaby, ale na tyle dobry, że przechodzi badania techniczne bez problemu. Podobnież ten typ Volvo ma z tym problemy. Nie działy i nie działają wycieraczki świateł przednich i nie działa podnoszenie/opuszczanie świateł przednich z kabiny auta. Tylny , prawy klosz świateł pozaklejany bo popękał, ale jest – nowy ok 170 zł i szkoda mi było kasy. Szyberdach też coś się zaciął przed zimą. A po zimie okazało się, że tylna klapa opada po otwarciu. Mam 2 teleskopy na zamianę.
Stan Techniczny POZYTYWY: Auto utrzymane w dobrym stanie bo do grudnia codziennie dojeżdżałem nim do pracy 2 x 50 km. Od stycznia stoi bo dojeżdżałem z kolegą, a poza tym te obroty silnika – nie chciałem zimą bawić się w naprawy. Stoi na oponach zimowych nadlewanych lub bieżnikowanych, jak kto woli. 2 szt. Mają 2 lata, a 2 szt. 3 lata. Do tego dodaję 2 szt. letnich z bieżnikiem na 1 – 2 sezony. Szyba przednia założona nowa w 2016 bo kamyk od TIR-a, a potem zaczęła pękać. Akumulator 3-ci rok, butla gazowa + wielozawór 2016; sprężyny, teleskopy OK, a nawet lepiej, tarcze hamulcowe nowe, klocki też, wymienione piasty przednie jakieś 2 – 3 lata temu. Rdzy brak bo jest bo wersja dobrze ocynkowana; silnik uszczelniony w 2016 bo zaczął przeciekać i na kostce przed domem….. Nie bierze oleju, nie ubywa płynu chłodniczego. Spalanie latem 10 – 10,5 gazu; zimą o 1 litr więcej. Wracając z Włoch, gdzie ograniczenia były do 70/godz. Uzyskałem spalanie 9,5 l. gazu.
W cenie wiele części zamiennych do auta, bo miałem drugie na części, ale nie poszły. Za dodatkową opłatą 2 koła z felgami – Nowe opony z 2016. , zbiornik na gaz z wielozaworem oraz akumulator.
Sprzedaję bo taki duży pojazd nie jest mi już potrzebny. Zainteresowanym kupnem prześlę więcej zdjęć, oraz udzielę mailem lub na telefon dodatkowe info, którego tutaj nie umieściłem, ale pozostały naprawdę co najwyżej drobiazgi.
Kazimierz Wybraniec 791 69 60 67