Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 20,59 zł
- Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#
- 28,70 zł z dostawą
- dostawa w środę
- 26,94 zł
- Visual Studio 2013 Tworzenie aplikacji
- 36,93 zł z dostawą
- dostawa w środę
- 29,00 zł
- Programowanie w C# w przykładowych aplikacjach
- 37,99 zł z dostawą
- dostawa w środę
Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# (5861338460)
Opis
Mercurius Gliwice Sp. z o.o.
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 14 b
44-100 Gliwice
pn - pt 10.00 - 18.00
sb 10.00 - 14.00
e-mail: allegro@ksiegarniagliwice.pl
tel. 32 750 84 19
fax. 32 230 47 22
Raiffeisen POLBANK
88 1750 1035 0000 0000 2701 0218
Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli chcesz zmienić adres dostawy - zrób to właśnie tutaj.
Do zakupionych książek dostaniesz paragon (na życzenie fakturę VAT), gwarantujące Ci rozpatrzenie reklamacji.
Kontaktując się z nami, zawsze używaj swojego nicka, pozwoli to nam szybciej zająć się Twoją sprawą.
Każdą przesyłkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko albo kopertę ochronną, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
autor: Matulewski Jacek
wydawnictwo: HELION
rok wydania: 2014
ilość stron: 113
oprawa: miękka
format: 158 x 235
ISBN: 9788324668564
EAN: 9788324668564
Ucz się, projektuj, zarabiaj!
Poznaj język C# 5.0 i platformę .NET 4.5.1 - podstawy nowoczesnego projektowania aplikacji Windows
Dowiedz się, jak projektować aplikacje Windows Forms i efektywnie używać kontrolek
Wybierz optymalny sposób przechowywania informacji w bazie danych w aplikacjach dla platformy .NET
Współczesne oprogramowanie musi sprostać wysokim standardom - powinno być funkcjonalne, bezawaryjne i szybkie. Pisanie i kompilowanie takich programów znacznie ułatwiają Visual Studio 2013 oraz platforma .NET. Warto wykorzystać także obiektowy język programowania C# 5.0, sprawdzone rozwiązanie zaprojektowane i wykorzystywane przez Microsoft. Ta wiedza pomoże Ci odnieść sukces na elitarnym rynku programistów Windows.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiecznie przechowywać dane. Przede wszystkim jednak będziesz miał możliwość rozwiązania wielu zadań, bo nic nie sprzyja nauce tak bardzo, jak samodzielne zmaganie się z ciekawymi zadaniami.
* Pierwsze spotkanie ze środowiskiem Visual Studio i językiem C#
* Błędy i ich tropienie
* Język C# 5.0 i programowanie obiektowe w C#
* Biblioteki DLL, testy jednostkowe i elementy programowania współbieżnego
* Pierwszy projekt aplikacji Windows Forms i komponenty biblioteki Windows Forms
* Technologia LINQ
* Przechowywanie danych w plikach XML (LINQ to XML)
* Tworzenie i rozbudowa bazy danych SQL Server i kreator źródeł danych
* Tradycyjne ADO.NET (DataSet) i nowoczesne Entity Framework
* Przykładowe zadania
Twórz nowoczesne aplikacje w najnowszym Visual Studio i z platformą .NET!
SPIS TREŚCI:
Wstęp (11)
CZĘŚĆ I. JĘZYK C# I PLATFORMA .NET (13)
Rozdział 1. Pierwsze spotkanie ze środowiskiem Visual Studio i językiem C# (15)
Klasa Console (15)
Projekt aplikacji konsolowej (15)
Drukowanie napisów w konsoli i podpowiadanie kodu (18)
Czekanie na akceptację użytkownika (19)
Odczytywanie danych z klawiatury (20)
Korzystanie z bibliotek DLL. Komunikat "okienkowy" w aplikacji konsolowej (21)
Informacje o środowisku aplikacji (23)
Podstawowe informacje o systemie i profilu użytkownika (23)
Katalogi specjalne zdefiniowane w bieżącym profilu użytkownika (24)
Odczytywanie zmiennych środowiskowych (25)
Lista dysków logicznych (26)
Rozdział 2. O błędach i ich tropieniu (27)
Program z błędem logicznym - pole do popisu dla debugera (27)
Kontrolowane uruchamianie aplikacji w Visual C# (28)
Śledzenie wykonywania programu krok po kroku (F10 i F11) (28)
Run to Cursor (Ctrl+F10) (30)
Breakpoint (F9) (30)
Okna Locals i Watch (31)
Stan wyjątkowy (33)
Zgłaszanie wyjątków (33)
Przechwytywanie wyjątków w konstrukcji try..catch (35)
Wymuszenie kontroli zakresu zmiennych (37)
Rozdział 3. Język C# 5.0 (39)
Platforma .NET (40)
Środowisko uruchomieniowe (40)
Kod pośredni i podwójna kompilacja (40)
Wersje (41)
Skróty, które warto poznać (43)
Podstawowe typy danych (44)
Deklaracja i zmiana wartości zmiennej (44)
Typy liczbowe oraz typ znakowy (45)
Określanie typu zmiennej przy inicjacji (pseudotyp var) (47)
Operatory (47)
Konwersje typów podstawowych (49)
Operatory is i as (50)
Łańcuchy (51)
Typ wyliczeniowy (54)
Leniwe inicjowanie zmiennych (55)
Metody (56)
Przeciążanie metod (57)
Domyślne wartości argumentów metod - argumenty opcjonalne (58)
Argumenty nazwane (59)
Wartości zwracane przez metody (59)
Zwracanie wartości przez argument metody (59)
Delegacje i zdarzenia (61)
Wyrażenia lambda (64)
Typy wartościowe i referencyjne (66)
Nullable (67)
Pudełkowanie (68)
Typy dynamiczne (69)
Sterowanie przepływem (72)
Instrukcja warunkowa if..else (72)
Instrukcja wyboru switch (73)
Pętle (74)
Wyjątki (75)
Dyrektywy preprocesora (77)
Kompilacja warunkowa - ostrzeżenia (78)
Definiowanie stałych preprocesora (78)
Bloki (79)
Atrybuty (80)
Kolekcje (81)
"Zwykłe" tablice (81)
Pętla foreach (83)
Sortowanie (84)
Kolekcja List (85)
Kolekcja SortedList i inne słowniki (87)
Kolejka i stos (88)
Tablice jako argumenty metod oraz metody z nieokreśloną liczbą argumentów (89)
Słowo kluczowe yield (90)
Nowa forma inicjacji obiektów i tablic (92)
Caller Information (93)
Rozdział 4. Programowanie obiektowe w C# (95)
Przykład struktury (Ulamek) (96)
Przygotowywanie projektu (96)
Konstruktor i statyczne obiekty składowe (98)
Modyfikatory const i readonly (99)
Pierwsze testy (99)
Konwersje na łańcuch (metoda ToString) i na typ double (100)
Metoda upraszczająca ułamek (101)
Właściwości (102)
Domyślnie implementowane właściwości (ang. auto-implemented properties) (104)
Operatory arytmetyczne (105)
Operatory porównania oraz metody Equals i GetHashCode (106)
Operatory konwersji (108)
Implementacja interfejsu (na przykładzie IComparable) (109)
Definiowanie typów parametrycznych (110)
Definiowanie typów ogólnych (111)
Określanie warunków, jakie mają spełniać parametry (113)
Implementacja interfejsów przez typ ogólny (114)
Definiowanie aliasów (115)
Typy ogólne z wieloma parametrami (116)
Rozszerzenia (117)
Typy anonimowe (119)
Dziedziczenie (119)
Klasy bazowe i klasy potomne (120)
Nadpisywanie a przesłanianie metod (123)
Klasy abstrakcyjne (124)
Metody wirtualne (126)
Polimorfizm (127)
Konstruktory a dziedziczenie (129)
Singleton (131)
Interfejsy (134)
Rozdział 5. Biblioteki DLL (137)
Tworzenie zarządzanej biblioteki DLL (138)
Dodawanie do aplikacji referencji do biblioteki DLL (139)
Przenośne biblioteki DLL (140)
Rozdział 6. Testy jednostkowe (143)
Projekt testów jednostkowych (144)
Przygotowania do tworzenia testów (144)
Pierwszy test jednostkowy (145)
Uruchamianie testów (146)
Dostęp do prywatnych pól testowanej klasy (147)
Testowanie wyjątków (148)
Kolejne testy weryfikujące otrzymane wartości (148)
Test ze złożoną weryfikacją (149)
Powtarzane wielokrotnie testy losowe (151)
Niepowodzenie testu (152)
Nieuniknione błędy (154)
Rozdział 7. Elementy programowania współbieżnego (159)
Równoległa pętla for (159)
Przerywanie pętli (161)
Programowanie asynchroniczne. Modyfikator async i operator await (nowość języka C# 5.0) (162)
CZĘŚĆ II. PROJEKTOWANIE APLIKACJI WINDOWS FORMS (169)
Rozdział 8. Pierwszy projekt aplikacji Windows Forms (171)
Projektowanie interfejsu aplikacji (172)
Tworzenie projektu (172)
Dokowanie palety komponentów Toolbox (174)
Tworzenie interfejsu za pomocą komponentów Windows Forms (175)
Przełączanie między podglądem formy a kodem jej klasy (176)
Analiza kodu pierwszej aplikacji Windows Forms (176)
Metody zdarzeniowe (182)
Metoda uruchamiana w przypadku wystąpienia zdarzenia kontrolki (182)
Testowanie metody zdarzeniowej (183)
Przypisywanie istniejącej metody do zdarzeń komponentów (185)
Edycja metody zdarzeniowej (185)
Modyfikowanie własności komponentów (186)
Wywoływanie metody zdarzeniowej z poziomu kodu (186)
Reakcja aplikacji na naciskanie klawiszy (187)
Rozdział 9. Przegląd komponentów biblioteki Windows Forms (189)
Notatnik.NET (189)
Projektowanie interfejsu aplikacji i menu główne (189)
Okna dialogowe i pliki tekstowe (196)
Edycja i korzystanie ze schowka (204)
Drukowanie (205)
Elektroniczna kukułka (214)
Ekran powitalny (splash screen) (214)
Przygotowanie ikony w obszarze powiadamiania (217)
Odtwarzanie pliku dźwiękowego (220)
Ustawienia aplikacji (222)
Dywan graficzny (225)
Rozdział 10. Przeciągnij i upuść (231)
Podstawy (231)
Interfejs przykładowej aplikacji (232)
Inicjacja procesu przeciągania (233)
Akceptacja upuszczenia elementu (235)
Reakcja na upuszczenie elementu (236)
Czynności wykonywane po zakończeniu procesu przenoszenia i upuszczania (237)
Przenoszenie elementów między różnymi aplikacjami (238)
Zagadnienia zaawansowane (238)
Opóźnione inicjowanie procesu przenoszenia (238)
Przenoszenie wielu elementów (241)
Przenoszenie plików (242)
CZĘŚĆ III. DANE W APLIKACJACH DLA PLATFORMY .NET (245)
Rozdział 11. LINQ (247)
Operatory LINQ (247)
Pobieranie danych (filtrowanie i sortowanie) (249)
Analiza pobranych danych (250)
Wybór elementu (250)
Weryfikowanie danych (251)
Prezentacja w grupach (251)
Łączenie zbiorów danych (252)
Łączenie danych z różnych źródeł w zapytaniu LINQ - operator join (252)
Możliwość modyfikacji danych źródła (253)
Rozdział 12. Przechowywanie danych w plikach XML. LINQ to XML (255)
Podstawy języka XML (255)
Deklaracja (255)
Elementy (256)
Atrybuty (256)
Komentarze (256)
LINQ to XML (257)
Tworzenie pliku XML za pomocą klas XDocument i XElement (257)
Pobieranie wartości z elementów o znanej pozycji w drzewie (259)
Odwzorowanie struktury pliku XML w kontrolce TreeView (261)
Przenoszenie danych z kolekcji do pliku XML (262)
Zapytania LINQ, czyli tworzenie kolekcji na bazie danych z pliku XML (263)
Modyfikacja pliku XML (264)
Rozdział 13. Baza danych SQL Server w projekcie Visual Studio (267)
Odwzorowanie obiektowo-relacyjne (267)
Szalenie krótki wstęp do SQL (269)
Select (269)
Insert (270)
Delete (270)
Projekt aplikacji z bazą danych (270)
Dodawanie bazy danych do projektu aplikacji (270)
Łańcuch połączenia (ang. connection string) (271)
Dodawanie tabeli do bazy danych (272)
Edycja danych w tabeli (274)
Druga tabela (274)
Procedura składowana - pobieranie danych (276)
Procedura składowana - modyfikowanie danych (276)
Procedura składowana - dowolne polecenia SQL (277)
Widok (277)
Rozdział 14. LINQ to SQL (279)
Klasa encji (280)
Pobieranie danych (281)
Prezentacja danych w siatce DataGridView (283)
Aktualizacja danych w bazie (283)
Modyfikacje istniejących rekordów (284)
Dodawanie i usuwanie rekordów (285)
Inne operacje (286)
Wizualne projektowanie klasy encji (286)
O/R Designer (287)
Współpraca z kontrolkami tworzącymi interfejs aplikacji (290)
Korzystanie z widoków (291)
Łączenie danych z dwóch tabel - operator join (292)
Relacje (Associations) (292)
Korzystanie z procedur składowanych (294)
Pobieranie danych za pomocą procedur składowanych (294)
Modyfikowanie danych za pomocą procedur składowanych (295)
Rozdział 15. Kreator źródeł danych (297)
Kreator źródła danych (297)
Zautomatyzowane tworzenie interfejsu użytkownika (300)
Prezentacja tabeli w siatce (300)
Klasa BindingSource (301)
Sortowanie (301)
Filtrowanie (302)
Prezentacja rekordów tabeli w formularzu (302)
Dwie siatki w układzie master-details (304)
Rozdział 16. Tradycyjne ADO.NET (DataSet) (307)
Konfiguracja źródła danych DataSet (307)
Edycja klasy DataSet i tworzenie relacji między tabelami (309)
Podgląd danych udostępnianych przez komponent DataSet (310)
Prezentacja danych w siatce (311)
Zapisywanie zmodyfikowanych danych (314)
Prezentacja danych w formularzu (316)
Sortowanie i filtrowanie (319)
Odczytywanie z poziomu kodu wartości przechowywanych w komórkach tabeli (319)
Zapytania LINQ do danych z DataSet (322)
Rozdział 17. Entity Framework (323)
Tworzenie modelu danych EDM dla istniejącej bazy danych (324)
Użycie klasy kontekstu z modelu danych EF (327)
LINQ to Entities (329)
Prezentacja i edycja danych w siatce (330)
Asynchroniczne wczytywanie danych (332)
Użycie widoku i procedur składowanych (333)
Połączenie między tabelami (334)
Tworzenie źródła danych (336)
Automatyczne tworzenie interfejsu (338)
Edycja i zapis zmian (341)
DODATKI (343)
Zadania (345)
Skorowidz (355)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.