Kontakt
|
|
|
|
Rzetelna Firma |
Miło nam poinformować, że firma Diagnostik otrzymała prestiżowe wyróżnienie programu Rzetelna Firma prowadzonego przez Krajowy Rejestr Długów.
|
|
|
|
Standard Allegro |
...pragniemy również poinformować, że zostaliśmy docenieni za wysoką jakość obsługi klienta, znakomite produkty, jak i błyskawiczny czas realizacji zamówienia (zamówienie złożone do godziny 19:00 w dzień roboczy wysyłane jest jeszcze tego samego dnia), co zaowocowało zaproszeniem nas do uczestnictwa w programie Standard Allegro.
|
|
|
|
Sprawdź Status Zamówienia |
Od 2-go października 2007 roku wprowadziliśmy kolejną bezpłatną usługę " SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA" dla naszych klientów. Dzięki niej każdy z Państwa będzie mógł o każdej porze dnia i nocy sprawdzić aktualny status swojego zamówienia. W tym celu wystarczy przejść do strony:
www.diagnostik.pl/sprawdz_status_zamowienia.php
(adres ten prosimy wkleić w okno przeglądarki)
...i wpisać numer referencyjny, który zostanie wysłany na adres mailowy zgłoszony w serwisie Allegro po skorzystaniu z opcji "Kup teraz" i potwierdzeniu oferty. Każdy klient jest również mailowo informowany o zmianie statusu.
|
|
Wstęp |
- Przeprowadzasz mechaniczny tuning silnika?
- Zapaliła Ci się kontrolka silnika (check engine)?
- Prowadzisz warsztat samochodowy?
- Zepsuło Ci się auto, a Twój mechanik rozkłada ręce?
Albo może...
- Chcesz kupić samochód, ale nie jesteś przekonany co do jego stanu technicznego?
TA OFERTA JEST DLA CIEBIE !!!
Prezentujemy uniwersalny interfejs diagnostyczny EuroScan 2009+ (ELM 327) do wszystkich samochodów (auta amerykańskie, europejskie, japońskie i azjatyckie) wyprodukowanych w latach 1996-2013 z systemem OBDII / EOBD lub CAN. Podłączając go do auta będziesz w stanie natychmiast stwierdzić poprawną pracę lub zlokalizować ewentualne usterki silnika czy automatycznej skrzyni biegów.
|
|
Opis przedmiotu |
Interfejs diagnostyczny służy nadzorowania pracy silnika oraz wszystkich jego elektronicznych komponentów. Interfejs (dzięki jego uniwersalności) zastępuje liczne urządzenia serwisowe stosowane w autoryzowanych stacjach diagnostycznych. Dzięki wbudowanemu MULTIPLEXEROWI (sam wykrywa protokół i automatycznie dostosowuje go do konkretnego auta) czyni z każdego komputera PC profesjonalne narzędzie diagnostyczne.
PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją samemu szybko usunąć (często się zdaża, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy za ustalenie przyczyny usterki.
Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde jedno badanie! Nabywając nasz interfejs diagnostyczny otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie wykonać pełną, profesjonalną diagnostykę auta, dzięki czemu:
OSZCZĘDZASZ CZAS, NERWY i PIENIĄDZE !!!
|
|
Dodatkowe informacje |
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:
- odczyt/kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD oraz CAN
- włączanie i wyłączanie kontrolki CHECK ENGINE
- odczyt kodów usterek oczekujących
(gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci)
- odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta
- odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE
- odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData)
- odczyt parametrów OnLine
- podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames)
- kontrola zużycia paliwa
- test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
- pomiar mocy silnika
- pomiar przyspieszenia do 100 km/h
- pomiar przyspieszenia na 1/4 mili
- pomiar przyspieszenia na 1/8 mili
- pełna obsługa automatycznych skrzyń biegów
Interfejs posiada wbudowany multiplekser (automatyczny wybór odpowiedniego protokołu), obsługuje następujące protokoły:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
EuroScan 2009+ (ELM 327) ma minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor: 133 Mhz
- pamięć: 8 mb
- wolne miejsce na dysku: 5 mb
- port USB: 1
- system operacyjny: dowolny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / PalmOS / Pocket PC / Linux
UWAGA - interfejs również współpracuje z systemem WINDOWS 7 64-bit
|
|
Zasada działania |
Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie z jednej strony podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej strony do dowolnego komputera PC wyposażonego w złącze USB (przy pierwszym podłączeniu do komputera należy zainstalować sterowniki dostarczone na płycie CD). Po prawidłowym podłączeniu wybieramy dowolny program i włączamy zapłon. Interfejs sam wybierze odpowiedni protokół aby móc połączyć się z autem.
Interfejs współpracuje z szeroką gamą oprogramowania zarówno w wersjach darmowych jak i płatnych.
Darmowe oprogramowanie:
- Car Code
- Diagnose
- Easy OBD
- EEC Analyzer
- OBD Gauge (dla PalmOS & Pocket PC)
- OBD Scan
- OBD Tool
- RealScan
- ScanTool (również w wersji w całości po polsku)
- wOBD
Płatne oprogramowanie:
- Auto Enginuity
- Digimoto
- OBD 2 Spy
- PCM Scan (również w wersji w całości po polsku)
- ScanMaster (również w wersji PL)
- PRO Scan
- Vital Scan
... oraz wiele innych. Załączona płyta została profesjonalnie przygotowana (znajduje się na niej oprogramowanie wraz z instrukcjami instalacji sterowników, oprogramowania, a także z typowymi lokalizacjami złącza diagnostycznego w poszczególnych autach oraz listą kodów usterek również w języku polskim).
Przykład działania interfejsu w połączeniu z samochodem Smart ForTwo 600ccm Turbo 2001 na systemie WINDOWS 7 przy współpracy z bezpłatnym programem SCANTOOL w wersji 1.13 (program zawarty jest na dołączonej do zestawu płycie CD) w całości w języku polskim (kody usterek również są w języku polskim).
Rys. 1 - Program SCANTOOL v1.13pl - Menu główne.
Rys. 2 - Program SCANTOOL v1.13pl - Podgląd parametrów pracy silnika na biegu jałowym.
Rys. 3 - Program SCANTOOL v1.13pl - Podgląd parametrów pracy silnika podczas jazdy próbnej przy prędkości 20km/h.
Rys. 4 - Program SCANTOOL v1.13pl - Przykładowe błędy pracy silnika, które można w każdej chwili wykasować.
Jak widać jest 8 stron bloków pomiarowych co daje aż 72 punkty pomiarowe!!! Jeszcze nigdy nie miałeś tak dokładnej kontroli nad pracą silnika, a dzięki odczytaniu kodów usterek już nigdy nie dasz się naciągnąć na zbędne koszty naprawy u mechanika. Przyjeżdzasz do mechanika z konkretną usterką silnika i tylko takiej naprawy żądasz.
... jako jedyni na rynku oferujemy bezpłatną, fachową pomoc techniczną. Masz problem z instalacją sterownika, obsługą programu, lokalizacją złącza diagnostycznego? - wystarczy, że napiszesz do nas na adres mailowy pomoc@diagnostik.pl - nasz konsultant odpowie na każde zadane pytanie.
Tego produktu nie trzeba reklamować. Nadal się wahasz? Koszt podłączenia auta pod komputer u specjalisty to około 100zł (lub nawet 200zł, w autoryzowanym serwisie). Wystarczy, że zdiagnozujesz auto sobie i sąsiadowi, a interfejs już się zwróci.
...i nie zapominaj - jest Twój na zawsze!!!
UWAGA - jest to jedyna dostępna na rynku przedpremierowa wersja układu v1.5. Poniżej zrzut ekranu potwierdzający wersję układu.
Rys. 5 - Program SCANMASTER - wykrycie wersji układu.
U W A G A - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!
|
|
Gwarancja jakości |
- Komponenty najwyższej jakości - do produkcji naszych interfejsów diagnostycznych wykorzystujemy wyłącznie podzespoły najwyższej jakości, jedynie znanych producentów, co zapewnia im odporną na zakłócenia wysoką skuteczność działania.
- Elektroniczne testy - każdy interfejs diagnostyczny jest szczegółowo testowany przy pomocy specjalnego programu. W ten sposób w 100% wyeliminowaliśmy możliwość pojawienia się wadliwego egzemplarza.
- Karta gwarancyjna na okres 24-ech miesięcy - jako jedyni wśród producentów interfejsów diagnostycznych na polskim rynku udzielamy na swoje produkty pełną, pisemną gwarancję na okres 24-ech miesięcy od daty zakupu.
- Bezpłatna, fachowa pomoc techniczna - do Państwa dyspozycji pozostawiamy bezpłatną, fachową pomoc techniczną w przypadku pytań odnośnie codziennej eksploatacji naszych produktów, dostępną pod adresem mailowym pomoc@diagnostik.pl.
ZAUFAJ DOŚWIADCZONEJ FIRMIE - MY ZNAMY SIĘ NA SAMOCHODACH !!!
|
|
Całodobowa pomoc techniczna On-Line |
Od 7-go stycznia 2012 roku uruchomiliśmy jako jedyni w branży innowacyjny, automatyczny system pomocy technicznej dostępny dla wszystkich naszych produktów.
Można w nim znaleźć m.in.: liczne porady, instrukcje obsługi, zawartość płyt do pobrania czy też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. System dostępny jest pod adresem:
www.pomoc.diagnostik.pl
(adres ten prosimy wkleić w okno przeglądarki)
...w celu zalogowania się wystarczy podać numer karty gwarancyjnej oraz kod produktu
(oba te numery wyróżnione są na karcie gwarancyjnej).
|
|
Co licytujesz |
W skład zestawu wchodzi:
- Interfejs diagnostyczny EuroScan 2009+ (ELM 327)
- Płyta CD zawierająca:
- Programy diagnostyczne (darmowe oraz płatne w wersjach testowych)
- Program testujący interfejs i jego prawidłową instalację
- Najnowsze sterowniki (drivery)
- Liczne instrukcje (m.in.: instalacji sterowników, instrukcja wykonania testu poprawności instalacji sterowników oraz interfejsu, lokalizacje złącz diagnostycznych w poszczególnych autach, kody usterek (wszystko w języku polskim))
- 55 stronicowy poradnik kasowania konieczności wykonania przeglądu serwisowego w większości samochodów europejskich
- Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy !!!
- ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA
Powiększ zdjęcie
|
|
Lista obsługiwanych modeli samochodów |
auta EUROPEJSKIE (osobowe, terenowe i dostawcze od 1996)
Marka
|
Modele
|
Alfa Romeo
|
147, 156, 159, 166, GT, GTV, Brera, Crosswagon, Spider, Sportwagon
|
Audi
|
A2, A3, S3, A4, S4, A6, S6, A8, S8, Allroad, Cabriolet, Coupe, Q7, Quattro, RS2, RS4, RS6, TT, V8
|
BMW
|
seria 1: 116, 118, 120, 130, seria 3: 316, 318, 320, 323, 325, 328, 330, 335, seria 5: 518, 520, 523, 524, 525, 528, 530, 535, 540, 545, 550, seria 6: 630, 635, 645, 650, seria 7: 725, 728, 730, 732, 735, 740, 745, 750, 760, seria 8: 840, 850, MPower: M3, M5, M6, Z4 M, X-seria: X3, X5,
Z-seria: Z3, Z4, Z8
|
Citroen
|
Berlingo, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C8, CX, Evasion, Jumpy, SAXO, Xantia, Xsara, Xsara Picasso
|
Dacia
|
Logan, Pick up
|
Fiat
|
Albea, Barchetta, Brava, Bravo, Coupe, Croma, Dino, Doblo, Ducato, Grande Punto, Idea, Marea, Marengo, Multipla, Palio Weekend, Palio, Panda, Punto, Scudo, Sedici, Siena, Stilo, Ulysse
|
Ford
|
Aerostar, Bronco, Cougar, Courier, Crown, Ecoline, Escape, Escort, Excursion, Expedition, Explorer, Express, F150, F250, F350, Fairlane, Falcon, Fiesta, Focus, Focus C-Max, Fusion, GT, Galaxy, Granada, Ka, Maverick, Stretka, Ka, Maverick, Mondeo, Mustang, Probe, Puma, Ranger, S-max, Thunderbird, Tourneo, Taurus, Transit,
|
Jaguar
|
Daimler, E-type, S-type, X-type, XJR, XJS, XJ, XJ6, XJ8, XJ12, XJ40, XJR, XJS, XJSC, XK, XKR
|
Lancia
|
Gamma, Kappa, Lybra, Musa, Phedra, Thema, Thesis, Ypsilon, Zeta
|
Land Rover
|
Defender, Discovery, Freelander, Range Rover, Range Rover Sport
|
Mercedes Benz
|
A-klasa, B-klasa, C-klasa, CE-klasa, CL-klasa, CLK-klasa, CLS-klasa, E-klasa, G-klasa, GL-klasa, ML-klasa, R-Klasa, S-klasa, SL-klasa, SLK-klasa, SLR, Sprinter, V-klasa V200, V220, V230, V280, Vaneo, Vario, Viano, Vito
|
Mini
|
Cooper, Cooper S, ONE
|
Opel
|
Agila, Antara, Arena, Astra, Calibra, Campo, Cavalier, Combo, Corsa, Frontera, GT, Merita, Monterey, Movano, Nova, Omega, Signum, Sintra, Speedster, Tigra, Vivaro, Vectra, Zafira
|
Peugeot
|
106, 107, 206, 207, 306, 307, 406, 407, 605, 607, 806, 807, 1007, Boxer, Expert, J5, Partner
|
Porsche
|
911, Boxster, Carrera GT, Cayenne, Cayman
|
Renault
|
(Tylko nowe modele po 2002 roku) Avantime, Clio, Coupe, Espace, Express, Fuego, Grand Espace, Grand Scenic, Kangoo, Laguna, Mascott, Master, Megane, Modus, Safrane, Scenic, Spider, Trafic, Twingo, Vel Satis
|
Rover
|
75, 600, 618, 620, 623, 800, 820, 825, 827
|
Saab
|
9-3, 9-5, 9-7X
|
Seat
|
Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Leon, Terra, Toledo
|
Skoda
|
Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb
|
Smart
|
Crossblade, ForFour, ForTwo, Roadster
|
Volvo
|
850, C70, Polar, S40, S60, S70, S80, S90, V40, V50, V70, V90, XC 70, XC 90
|
Volkswagen
|
Bora, Buggy, Caddy, Corrado, Eos, Fox, Golf, Iltis, Jetta, Karmann Ghia, Kafer, LT, Lupo, New Beetle, Passat, Phaeton, Polo, Sharan, T3, T4, T5, Caravelle, Multivan, Shuttle, Taro, Touareg, Touran, Vento
|
|
auta AMERYKAŃSKIE (osobowe, terenowe i dostawcze od 1996)
Marka
|
Modele
|
Buick
|
Century, Elektra, Le Sabie, Park Avenue, Regal, Riviera, Roadmaster, Skylark
|
Cadillac
|
Allante, BLS, CTS, Deville, Eldorado, Escalade, Fleetwood, SRX, STS, Seville, XLR
|
Chevrolet
|
2500, Alero, Astro, Avalanche, Aveo, Beretta, Blazer, C1500, Camaro, Caprice, Captiva, Cavalier, Chevelle, Chevy Van, Citation, Colorado, Corsica, El Camino, Epica, Evanda, G, Impala, K30, K1500, Kalos, Lacetti, Lumina, Malibu, Matiz, Nubira, Rezzo, S-10, SSR, Silverado, Suburban, Tahoe, Trailblazer, Trans Sport, Venture
|
Chrysler
|
300M, 300C, Crosssfire, Daytona, ES, GS, GTS, Grand Voyager, Le Baron, Neon, New Yorker, PT Cruiser, Pacifica, Saratoga, Sebring, Stratus, Valiant, Viper, Vision, Voyager
|
Corvette
|
C3, C4, C5, C6
|
Dodge
|
Caliber, Charger, Dakota, Durango, Grand Caravan, Hornet, Magnum, Neon, RAM, Stealth, Viper
|
GMC
|
Envoy, Safari, Savana, Sierra, Sonoma, Syclone, Typhoon, Vandura, Yukon
|
Hummer
|
H1, H2, H3
|
Jeep
|
Cherokee, CJ, Comanche, Commander, Grand Cherokee, Renegade, Wagoneer, Liberty, Wrangler
|
Lincoln
|
Aviator, Continental, LS, Mark VIII, Navigator, Town Car
|
Oldsmobile
|
Bravada, Custom Cruiser, Cutlass, Delta 88, Silhouette, Supreme, Toronado
|
Pontiac
|
6000, Bonneville, Fiero, Firebird, G6, GTO, Grand-Am, Grand-Prix, Montana, Solstice, Sunbird, Sunfire, Targa, Trans Am, Trans Sport, Vibe
|
|
auta JAPOŃSKIE i AZJATYCKIE (osobowe, terenowe i dostawcze od 1996)
Marka
|
Modele
|
Acura
|
MDX, NSX, RL, RSX, TL, TSX
|
Daewoo
|
Espero, Evanda, Kalos, Komando, Lacetti, Lanos, Leganza, Matiz, Musso, Nexia, Nubira, Tacuma, Tico
|
Daihatsu
|
Applause, Charade, Charmant, Copen, Cuore, Feroza / Sportrak, Freeclimber, Gran Move, Hijet, Move, Rocky / Fourtrak, Sirion, Terios, YRV
|
Honda
|
Accord, Aerodeck, City, Civic, Concerto, CR-V, CRX, Element, FR-V, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000
|
Hyundai
|
Accent, Atos, Atos Prime, Coupe, Elantra, Galloper, Getz, Matrix, Pony, Excel,
S-Coupe, Santa Fe, Santamo, Sonata, Terracan, Trajet, Tucson, XG 30, XG 350
|
Infiniti
|
FX, G35, Q45, QX56
|
Isuzu
|
Campo, Gemini, Midi, Pick up, Troper
|
Kia
|
Besta, Carens, Carnival, Cerato, Clarus, Opirus, Picanto,Shuma, Sorento, Sportage
|
Lexus
|
GS300, GS430, GS450, GS470, IS200, IS220, IS250, IS300, LS400, LS430, LS460, LX470, RX300, RX330, RX400, SC400, SC430
|
Mazda
|
2, 3, 5, 6, 121, 323, 323F626, 929, MPV, MX-3, MX-5, MX-6, Millenia, RX-6, RX-7, RX-8, Xedos
|
Mitsubishi
|
3000GT, Carisma, Colt, Eclipse, Galant, Galloper, L200, L300, L400, Lancer, Pajero, Pajero Pini, Space Runner, Space Star, Space Wagon, Starion
|
Nissan
|
200SX, 240SX, 280SX, 300SX, 350Z, Almera, Almera Tino, Laurel, Maxima, Micra, Murano, Navara, Note, Pathfinder, Patrol, Primera, Terrano, Urvan, Vanette, X-Trial
|
Subaru
|
Forester, Impreza, Justy, Legacy, Libero, Outback, SVX
|
Suzuki
|
Alto, Baleno, Cappuccino, Carry, Grand Vitara, Ignis, Jimny, LJ, Liana, SJ, SX4, Super-Carry, Swift, Vitara, Wagon R+, X-90
|
Toyota
|
4-Runner, Avalon, Avensis, Aygo, Camry, Carina, Celica, Corolla, Cressida, Crown, Dyna, FJ, Hiace, Hilux, Land Cruiser,
Lite-Ace, MR 2, Paseo, Picnic, Previa, Prius, RAV 4, Sequoia, Sienna, Starlet, Supra, Tacoma, Tercel, Tundra, Yaris
|
|
Nie jesteś pewien czy Twoje auto jest w standardzie OBDII / EOBD lub CAN?
Zadaj pytanie ---> sklep@diagnostik.pl
Sprawdzimy to za Ciebie !!!
|
|
|