Trzy filary biznesu w internecie kompleksowy przew
JELLINEK Agencja Interaktywna
Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google AdWords, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję?
waga - 0.34
Ean - 9788394841508
JELLINEK Agencja Interaktywna
- ISBN: 978-83-948415-0-8
- Data premiery: 2019-07-23
- Autor: Ryszard Jellinek
- Wydawnictwo: JELLINEK Agencja Interaktywna
- Rok wydania: 2017
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 222
- Wydanie: 1
- Rodzaj: Książki
- Głębokość: 14.000000