Chceszskuteczniebudowaćrelacjei sprzedawaćw sieci?TenkompletnyprzewodnikpokażeCi,jakpozyskiwaći utrzymywaćklientówbiznesowychza pośrednictwemmediówspołecznościowych.Poznajnajlepszepraktykii sprawdzonenarzędzia.Odkryj,jakw pełnii z głowąkorzystaćz LinkedInaw marketingui sprzedażyB2B.
Zlekturyksiążkidowieszsięm.in.:
- Czymjest(aczymnie jest)socialselling?
- Jakkrokpokrokuwdrożyćsocialsellingw firmieB2B?
- Jakprzekonaćdosocialsellingunieprzekonanych?
- Jakangażowaćekspertówi handlowcóww działaniasocialsellingowe?
- Jakbudowaćmarkęosobistąz wykorzystaniemnarzędzisocialsellingowych?
- JakskuteczniepozyskiwaćklientównaLinkedInie?
- Jakzmieniaćyz socialsellinguw leadysprzedażowe?
- Jakmierzyćefektywnośćdziałańsocialsellingowych?
- Jakzwiększyćskutecznośćsocialsellingu?
„Tojestsocialselling” topierwszykompletnyprzewodnikposposobachi narzędziachwykorzystywanychdowdrażaniadziałańsocialsellingowychw firmachnastawionychnaklientabiznesowego.
ŁukaszKosuniaknabaziewieloletniegodoświadczeniaw marketingui sprzedażyB2Boraz wieluprojektówwprowadzaniasocialsellinguw organizacjacho różnejwielkościprzygotowałzestawporadi praktycznychmateriałów.
PomogąCionedobrzeprzygotowaćdziałysprzedażyi marketinguw Twojejfirmiedopełnegowykorzystaniamożliwościmediówspołecznościowychw pozyskiwaniui utrzymaniuklientów.
Ztejpublikacjidowieszsię,jakkrokpokrokuwdrożyćw firmiesocialselling,czyliskutecznąmetodępozyskiwaniaklientówbiznesowychza pośrednictwemsocialmediów,jakmierzyćefektywnośćtychdziałańoraz zwiększaćichskuteczność.
Pamiętaj!Socialsellingnie zastępujesprzedawców.Socialsellingsprawia,żeichpracajestskuteczniejsza.
Dlaczegopowstałataksiążka?
Jakiśczastemuodebrałemfonodprzedsiębiorcy: „PanieŁukaszu,pracownicynamawiająmniedotegoLinkedIna,alewiepan,janie jestemekshibicjonistąi nie sądzę,żebyinnychinteresowałoto,gdzieodpoczywamalbojakikolormamoje” .Innarozmowa,kilkatygodnipóźniej: „NofajnytenLinkedIn,aletodziałapowoli.Czynie dasiętegojakośzautomatyzować,żebyszybkozebraćkilkatysięcyówi wysyłaćdonichoferty?” .
Ijeszczejedna: „Mamtakiplan,żebyzrezygnowaćz coldcallingui przenieśćprospectingcałkowicienaLinkedIna.Zamiastdzwonić,będziemywysyłaliofertyw wiadomościachnaportalu” .
Zaskoczyłomnie,żemimodostępnościdużejliczbyartykułów,webinarówi kursównatematsocialsellinguciąglejeszczewieluzainteresowanychnie wie,czymnaprawdęjesttametoda.Niechodziminaweto brakwiedzy „technicznej”,typu„gdziekliknąć” ,aleo zrozumienienaturydziałaniasocialsellingu.
Zwiedzeniobietnicami,przedsiębiorcy,handlowcyi marketerzyzaczynajątraktowaćLinkedInajakcudownywynalazek,któryrozwiążeichwszystkieproblemyi skierujenieprzebranystrumieńleadóww ichstronę.Takiepodejścieszybkoprowadzidonieporozumień.LinkedIntonie perpetuummobile,alejednoz narzędzikomunikacjiz rynkiem.Jegozaletąjestto,żemożeszza jegopośrednictwemdocieraćdokonkretnychosóbi nawiązywaćz nimirelacje.
Mediaspołecznościowesłużądobudowaniawięzi.Tymczasemwieleosóbchcetenetappominąći przechodziodrazudosprzedaży,którapowinnabyćprzecież „skonsumowaniem”stworzonejwcześniejrelacji.
JeżeliswojeynaLinkedInieczyw innychmediachspołecznościowychtraktujeszjedyniejakodbiorcówoferty– szkodaTwojegoczasu.Tonie jestsocialselling.
Jeżelikażdego,ktoprzyjmieCiędogronaów,witaszofertąlubpytaniem „Jakmogępomóc?”(wdomyśle:„Comogęcisprzedać?”)– nie zwojujesztuzbytwiele.Tonie jestsocialselling.
Jeżeliliczysznato,żez wykorzystaniembotówi masowychzaproszeńzbudujeszsiećwartościowychów,którebędądla Ciebieźródłemleadów– szkodaTwojegowysiłku.Tonie jestsocialselling.
Dlakogojesttaksiążka?
Napisałemtęksiążkędlaspecjalistóworaz menedżerówmarketingui sprzedażyw firmachB2B,którzychcązwiększyćefektywnośćswojejpracy.
Opróczwieluporaddotyczącychtego,jakzwiększyćskutecznośćsocialsellingu,przeczytasztu,jakwprowadzaćtęmetodędowiększychorganizacji.
Zastanawiaszsię,czysocialsellingsprawdzisięw Twojejfirmie?Znajdziesztuodpowiedźnapytanie,kiedytametodadziała.
RozczarowałyCiędotychczasoweefektydziałań?Dowieszsię,jakskuteczniezmieniaćyz socialsellinguw leadysprzedażowe.
Masztrudnościz namówieniemwspółpracownikówdowykorzystaniaLinkedInadopozyskiwaniaklientów?Wksiążceprzeczytaszkonkretneporady,jakangażowaćekspertówi handlowcóww działaniasocialsellingoweoraz jakwspieraćichw tejaktywności.Przekonaszichdoskutecznościtejmetody.
Czegodowieszsięz książki„Tojestsocialselling” ?Czymjestsocialsellingi dlaczegomożebyćonbardzoskutecznymnarzędziemsprzedażowym. Jakprzekonaćzarząd,liderówi współpracownikówdokorzystaniaz socialsellinguoraz jakodpowiadaćnaichobiekcjeczyzastrzeżenia. Jakprzygotowaćargumentydla zarząduoraz tychwspółpracowników,którzyjeszczenie sąprzekonanidoskutecznościsocialsellingu.Jakzorganizowaćpracędziałusprzedażyi marketingu,abyw pełniwykorzystaćpotencjałnarzędzisocialsellingowych. Jakzintegrowaćnarzędziasocialsellingowez systemamiCRM,marketingautomationczycustomerengagement.Jakiesąnajskuteczniejszetaktykiidentyfikacji,obserwacjii pozyskiwaniawartościowychów,któreprzyniosąCiwymiernerezultatysprzedażowe. Jakdbaćo markęosobistąi wizerunekekspertaz wykorzystaniemnarzędzisocialsellingowych.Caławiedza,którąprezentuję,jestopartanarzeczywistychprzykładachdziałańfirmnarynkuB2B.
Nakońcukażdegorozdziałuznajdzieszpraktycznepytaniai ćwiczenia „odteoriidopraktyki” .PomogąCioneutrwalićpozyskanąwiedzęi szybkowdrożyćw Twojejfirmieprzedstawianewskazówki.
Jakmożeszwykorzystaćwiedzęz tejksiążki?Chcę,abytaksiążkapomogłaCilepiejsprzedawać.JejgłównymcelemjestwsparcieCięw osiąganiuoczekiwanychwyników– indywidualnych,aleteżzespołowych,jeślijesteśmenedżeremlubzarządzaszfirmą.
Nauczyszsię,jakskuteczniepozyskiwaćklientówbiznesowychza pośrednictwemsocialmediów.Abytozrobić,musiszwyszukiwaćwartościoweleady,zdobywaćwiedzęo ichpotrzebachi specyficeprocesówdecyzyjnych,aconajważniejsze– nawiązywaćz nimirelacjębiznesową.
Socialsellingnie zastępujesprzedawców.
Socialsellingsprawia,żeichpracajestskuteczniejsza.
Ktojestautoremksiążki? ŁukaszKosuniak
PraktykmarketinguB2B.Zaczynałkarieręw firmieMicrosoft,gdziezajmowałsięmarketingiem,wsparciemsprzedażyi rozwojemkompetencjipartnerów.NastępnietworzyłodzeradziałmarketinguB2Bw SamsungElectronicsPolska,gdzieodpowiadałza pierwszew Polsceoraz jednoz pierwszychwnbspropiewdrożeńsystemumarketingautomationklasykorporacyjnej.
OdkilkulatprowadzifirmędoradcząGrowConsulting,którapomagafirmomdziałającymw obszarzeB2Bw pozyskiwaniuklientówdziękiwykorzystaniunowoczesnychi sprawdzonychmetodmarketingowych.
Dzielisięteżwiedząprowadzączajęciaz marketinguB2BnaAkademiiLeonaKoźmińskiegooraz piszącartykułydoprasyspecjalistycznejm.in. „Marketera+”,„NowejSprzedaży”,„MITSloanManagementReviewPolska”.
Jestautoremi współautoremksiążek:„ABCMarketinguB2B”, „B2BMarketingEssentials”, „B2BMarketing,fromtheClassroomtotheBoardroom”oraz kursów „PodstawyStrategiiMarketinguB2B”i „#SocialSellingMaster”.
Książkapowstałanabaziewspółpracyz firmąMicrosoft,którapozakupieplatformyLinkedInstałasięczołowymgraczemw obszarzeprofesjonalnegosocialsellingu.
SKU PRODUKTU: 154191 | SKU WARIACJI: W154838