PRZEGLĄD ZEROWY W CENIE.
Dostępny jest silnik zaburtowy Suzuki DF30ATL
Rozruch ręczny/elektryczny, elektryczne wspomaganie trymowania
ZALECANA WYSOKOŚĆ PAWĘŻY mm L: 508
UKŁAD ROZRUCHOWY Ręczny
MASA 72kg
RODZAJ SILNIKA OHC
UKŁAD ZASILANIA
Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie
Bezakumulatorowy elektryczny układ wtrysku paliwa
LICZBA CYLINDRÓW 3
POJEMNOŚĆ SKOKOWA cm3 490
ŚREDNICA X SKOK TŁOKA mm 60,4 x 57
MOC MAKS. KW (KM) 22,1 KM
PRĘDKOŚĆ OBROTOWA PRZY CAŁKOWICIE OTWARTEJ
PRZEPUSTNICY obr./min 5300-6300
STEROWANIE Manetka
ROZRUCHOWE WZBOGACENIE MIESZANKI
POJEMNOŚĆ MISKI OLEJOWEJ 1,5 l
ZBIORNIK PALIWA 25 l
UKŁAD ZAPŁONOWY Tyrystorowy CDI
ALTERNATOR 14V
MOCOWANIE SILNIKA Zawias
SPOSÓB TRYMOWANIA I ODCHYLANIA
Elektryczne wspomaganie trymowania i odchylania
PRZEŁOŻENIE 2,09:1
SCHEMAT ZMIANY BIEGÓW F-N-R
WYLOT SPALIN Przez piastę śruby napędowej
STANDARDOWA ŚRUBA NAPĘDOWA (SKOK) 9”-14”
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
AKTUALNIE TRWA PROMOCJA NA DF9,9BS !!!
RABAT ! 900 PLN !!! NA DF9,9BS CZARNY. NIE TRZEBA POSIADAĆ PATENTU ! DOSTĘPNY OD RĘKI.
Oszczędność paliwa dzięki Lean Burn Control System
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.
Układ wtrysku paliwa nowej generacji
Układ nie potrzebuje akumulatora – to kolejne innowacyjne rozwiązanie, wykorzystane po raz pierwszy dla jednostek w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM). Konwencjonalny układ wtrysku paliwa potrzebuje do pracy energii elektrycznej zgromadzonej w akumulatorze, dając w zamian szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i szybsze rozpędzanie w każdych warunkach. Układ Suzuki oferuje to wszystko, ale bez korzystania z akumulatora.
Lekki silnik o zwartej budowie
Łatwy w obsłudze
Ręczny rozrusznik Easy Start
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
Zapraszamy na nasze strony na facebooku
https://www.facebook.com/IIKMARINE
https://www.facebook.com/MassivBoats
Więcej informacji
Inglot i Krawczyk Sp. z o. o.
Autoryzowany dealer Suzuki Moto Suzuki Marine Volvo Penta Mercury
Gdynia ul. Chwaszczyńska 25
www.inglotkrawczyk.pl/marine