Specialized Roubaix Comp Di2
Z sześcioma zwycięstwami w wyścigu Paris-Roubaix, nasz model Roubaix jasno pokazał, że płynność oznacza prędkość. Jednak aż do tego momentu, płynność wiązała się z pewnymi kompromisami. Koniec z tym! Zupełnie nowy Roubaix Comp zapewnia bezstratną amortyzację dzięki nowej wersji Future Shock 1.5, który zapewnia Ci kontrolę podczas jazdy po wybojach, sztycy Pavé która zapewnia idealny balans, aerodynamice równiej Tarmacowi, i nowej, lżejszej ramie zaprojektowanej zgodnie z filozofią Rider-First Engineered™. Czy nowe Roubaix jest nadal wygodne? Jasne, ale nie nazywaj go rowerem dla wygodnickich, ponieważ za każdą decyzją podjętą podczas projektowania tego roweru stała myśl o jak najlepszych osiągach. Oto nowe Roubaix.
Roubaix Comp to niesamowita jakość, która tak jak w przypadku ramy, jest bezkompromisowa. Ten model wyposażyliśmy w Ultegrę Di2, aby zapewnić płynną zmianę biegów i niezawodne hamulce tarczowe, jak również wytrzymałe koła DT R470, nową sztycę S-Works Pavé, opony Turbo Pro 28mm i uwielbiane przez wszystkich siodło Power Comp.
Nowa rama zapewnia ugięcie bez żadnych kompromisów dzięki idealnemu połączeniu aerodynamiki, niskiej masy (zasługa karbonu FACT 10r), elastyczności oraz filozofii Rider-First Engineering™. Kształt każdej z rur oparty jest na naszej bazie danych FreeFoil Shape Library i został sprawdzony w tunelu Win Tunnel, dzięki czemu Roubaix ma równie opływowe kształty, jak Tarmac SL6. Aby niska masa nie wpłynęła negatywnie na jakość jazdy, skorzystaliśmy z rozwiązań Rider-First Engineered™, dzięki którym rama w każdym rozmiarze - od 44 do 64 - gwarantuje optymalną sztywność i ugięcie. Po drodze udało nam się oczywiście zgubić parę zbędnych gramów. Z kolei w ramach przygotowań do Piekła północy zostawiliśmy prześwit na opony do 33 mm.
Specjalnie z myślą o nowej ramie opracowaliśmy od podstaw sztycę S-Works Pavé, która jako pierwsza łączy ugięcie z aerodynamiką, a przy tym jest lekka, nie zawodzi, nie grymasi - zachowuje się od początku do końca wzorowo. Punktem wyjścia był znany z Tarmaca kształt litery D, z tym że konstrukcja jest bardziej elastyczna w górnej części i współpracuje z nowym, obniżonym zaciskiem. Gwarantuje odpowiednie ugięcie, a jednocześnie pozwala w pełni kontrolować przód roweru i płynnie pokonywać dziesiątki kilometrów wybojów.
20 mm skoku amortyzatora Future Shock 1.5 w pełni wystarcza do płynnej i komfortowej jazdy po nierównej nawierzchni, redukuje zmęczenie i pozwala jechać szybciej. Z kolei Smooth Boot dba o estetykę połączenia główki ramy z mostkiem.
- Rama FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Widelec Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Przednie koło DT R470 Disc
- Tylne koło DT R470 Disc
- Dętki Presta, 48mm valve
- Przednia opona Turbo Pro, 700x28mm
- Tylna opona Turbo Pro, 700x28mm
- Mechanizm korbowy Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
- Wieńce 50/34T
- Suport Shimano Ultegra, BBR60
- Manetki Shimano Ultegra Di2 Disc R8070
- Przednia przerzutka Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
- Tylna przerzutka Shimano Ultegra RX, RX805
- Kaseta Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
- Łańcuch Shimano Ultegra, 11-speed
- Przedni hamulec Shimano Ultegra, Hydraulic
- Tylny hamulec Shimano Ultegra, Hydraulic
- Kierownica Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
- Owijka Roubaix S-Wrap
- Mostek Future Stem, Pro
- Siodło Body Geometry Power, Hollow Cr-Mo rails, 143mm
- Sztyca S-Works Pave
- Zacisk sztycy Hidden drop clamp