Smily LAPTOP EDUKACYJNY DWUJĘZYCZNY PL ANG 8030
Producent: Smily Play
Symbol: SP-8030
Kod EAN: 5905375808464
- Wiek : od 3 lat
- Płeć: Uniseks
- Światło: efekty świetlne
- Dźwięk: efekty dźwiękowe
- Zasilanie: 3 x AA 1,5V (w zestawie)
- CE + : Ostrzeżenie. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat
LAPTOP DWUJĘZYCZNY
MĄDRA GŁÓWKA-ZABAWA-NAUKA-ROZWÓJ
- Podświetlany ekran
- Mówi po polsku i po angielsku
- 6 zabaw
Wiedza i umiejętności:
- litery
- głoski
- cyfry
- liczenie
- kształty
- przyciski z dźwiękami gamy
- melodie
Laptop Mądra Główka jest dwujęzyczną zabawką edukacyjną polsko-angielską z 6 zabawami edukacyjnymi. Laptop Smily jest interaktywną zabawką nawiązującą do najnowszych trendów zabawek edukacyjnych zarówno pod względem funkcji jak i nowoczesnego designu. Jest doskonałym narzędziem w ręku dziecka wspomagającym jego szybszy rozwój intelektualny. Laptop wyposażono w podświetlany ekran LCD pozwalający dziecku oglądć ciekawe animacje po naciśnięciu przycisków na klawiaturze. Fantastyczny, wielofunkcyjny Laptop Mądra Główka z klawiaturą z kolorowymi przyciskami wygląda zupełnie jak prawdziwy!
DUŻY EKRAN LCD 80 X 45 mm
Bawi i uczy:
literek, cyferek, wyrazów, matematyki i muzyki a także ćwiczy pamięć! To wspaniała, edukacyjna rozrywka dla Twojego dziecka.
Główne funkcje:
- 6 zabawnych aktywności
- Ekran LCD z zabawnymi animacjami
- Regulacja głośności i kontrastu
- Klawisze numeryczne i literowe
- Przezroczysty wskaźnik wybóru gier
Przyjazny głos serdecznie powita i pożegna dziecko (w dwóch językach) a podczas korzystania z Laptopa w zrozumiały i logiczny sposób będzie wydawał polecenia i instrukcje. Komputerek mówi głośno i wyraźnie – na pewno wpłynie to na rozwój zdolności artykulacyjnych dziecka. Z każdą zmianą programu, dziecko usłyszy wesołą melodyjkę, co urozmaici zabawę.
OPIS ZABAW
Przesuń suwak i wybierz zabawę.
1. Literki i cyferki
Naciśnij przycisk. Na ekranie pojawi się odpowiednia literka (mała i duża), cyfra lub kształt.
2. Wyrazy
Naciśnij przycisk. Pojawi się odpowiedni obrazek i jego zapis.
3. Zgaduj-zgadula
Laptop zadaje pytania. Odpowiedz, naciskając odpowiedni klawisz. Laptop ocenia poprawność odpowiedzi, w razie potrzeby podpowiada.
4. Brakująca litera
Na ekranie pojawi się wyraz z brakująca literą. Wpisz ją. Laptop ocenia poprawność odpowiedzi, w razie potrzeby podpowie.
5. Liczymy
Na ekranie pojawią się elementy. Policz je i wpisz wynik. Laptop oceni odpowiedź, w razie potrzeby podpowiada.
6. Muzyka
Naciśnij przyciski z nutami, aby zgrać melodię. Po naciśnięciu przycisku z kształtem usłyszysz melodyjkę. Przyciski z literkami uruchamiają odgłosy.
Wspaniała możliwość nauki języka poprzez zabawę.
Wymiary zabawki: szer. 30 cm, wys. 28 cm, gł. ok. 6 cm
Wymiary opakowania: szer. 35,5 cm, wys. 34 cm, gł. 7,5 cm
Zabawka nowa, oryginalnie zapakowana. Idealna na prezent.