Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 9799,00 zł
- Silnik zaburtowy Tohatsu 9,8 S RUMPEL STOPA S
- 9812,99 zł z dostawą
- 13 360,00 zł
- Silnik Zaburtowy Tohatsu 9,8 EPL manetka długi
- darmowa dostawa
- 6900,00 zł
- TOHATSU 9,8 SILNIK ZABURTOWY * import Sweden
- 6900 zł z dostawą
silnik japoński TOHATSU MFS 9,8 A3 S (4060699160)
Sprzedający RocoYacht1
poleca 98,60%
|
73
Opis
OFEROWANY SILNIK TO 9,8 KM Z KRÓTKĄ KOLUMNĄ O WADZE OK 35 KG.
PONIŻEJ DANE TECHNICZNE I OGÓLNE INFORMACJE O SILNIKU.
Głównym celem przy projektowaniu tych silników było stworzenie niezawodnego produktu lekkiego i kompaktowego charakteryzującego markę Tohatsu. Udało się zachować podstawowe właściwości, tak cenione przez właścicieli silników Tohatsu, tworząc wydajny 4-suwowy, łatwy do transportu silnik. Wszystkie silniki Tohatsu, kompaktowe 2-cylindrowe, silniki SOHC, wyprodukowane zostały zgodnie ze standardami emisji gazów US EPA 2006 & CARB 2008 (3 gwiazdki).
Zalety silników czterosuwowych:
- Lekkie i zwarte
- Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię
- Zaawansowana oczyszczenie krzyżowe zapewnia lepsze funkcjonowanie silnika
- Dostępne w szerokiej gamie modeli
- Filtr oleju w kształcie kanistra, co znacznie ułatwia jego wymianę
- Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie
- Trym ułatwia sterowanie, funkcjonuje także jako anoda protektorowa chroniąca silnik przed elektrolizą
- Nowoczesna konstrukcja przewodów dolotowych zwiększa prędkość obrotową w zakresie niskich i średnich obrotów, a ponadto zapewnia cichą pracę
- Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB
Wysoka jakość i prosta obsługa:
- Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
- Duży alternator i prostownik lepiej ładuje akumulator
- Powiększone koło rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika
- Automatyczny system wspomagający rozruch zimnego silnika
- Montowana z przodu dźwignia skrętu zapewnia łatwiejszą obsługę
- Wspomaganie przechyłu
- 6-cio stopniowa regulacja trymu*
- Wspomaganie kierownicy w celu zmniejszenia wysiłku związanego z kierowaniem
- Zdalne sterowanie**
Podstawy użytkowania i niezawodność:
- Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
- Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej doskonałą wytrzymałość
- Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją
- Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochrony przed korozją
- Plastikowy 12 litrowy zbiornik paliwa zawiera przewód paliwowy
- Aluminiowa śruba
Sygnalizacja i ochrona:
- Ostrzeżenie o niskim stanie oleju (wizualne i dźwiękowe)
- Ostrzeżeni przed przegrzaniem (dźwiękowe)
- Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)
- Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
- Ogranicznik prędkości obrotowej.
Dane techniczne
Model / MFS9.8 | |
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy/2cylindrowy |
Moc silnika | 9.8KM (7.2kw) |
Max. Obroty | 5000 - 6000 rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 3.8l/h (1gal/h) |
Średnica x Skok | 55 x 44 mm (2.17 x 1.73 in.) |
Pojemność skokowa | 209 cm³ (12.75 cu in) |
Smarowanie silnika | Trochoid pump |
Rozruch | Ręczny lub elektryczny |
Świeca zapłonowa | NGK DCPR6E |
Regulacja zapłonu | BTDC0゜- BTDC35゜ |
Alternator | 12V, 80W, 6A |
Typ oleju silnikowego | NMMA Certified FC-W® |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 0.8L (0.21gal) |
Pojemność zbiornika paliwa | 12l (3.17 gal) |
Sterowanie | Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 2.08 (13:27) |
Emisja gazów |
EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)
|
Wyposażenia standardowe i opcjonalne
Typ | S | ||
---|---|---|---|
Rozrusznik elektryczny | - | ||
Rozrusznik ręczny | ● | ||
Urządzenie dekompresujące | ● | ||
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● | ||
Alternator | ● | ||
Prostownik | ○ | ||
Gazowe wspomaganie przechyłu | ○ | ||
Power Tilt | - | ||
Pawęż | 15 |
||
ruba | ● | ||
Analogowy tachometr | ○ | ||
Analogowy wskaźnik trymu | - | ||
Zdalne sterowanie | - | - | |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ● | ||
Zestaw narzędzi | ● | ||
Zapasowy rozrusznik | ● | ||
Zapasowe świece zapłonowe | ● | ||
Instrukcja obsługi | ● |
W PRZYPADKU PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT :BIURO@ROCOYACHT.COM.PL/501 736 331
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.